Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Отказана гаранция
#1

Привет на всички. Братовчед ми си е рутнал преди време телефона,но снощи е забравил екрана пуснат и това е довело до "изгаряне". Сега му седи началния екран на YouTube на "фон". Днес е занесъл телефона в сервиз в София в кв. Гео Милев откъдето са му казали,че заради кнокса ще се наложи да си заплати ~600 лева за нов дисплея с всичките му там екстри. Свързах се със самсунг откъдето ми казаха същото. Забелязах,че в темата за рут има 1 линкче на което е описан проблема и че са длъжни да ремонтират устройството щом е гаранционно и е дефектирало. Как да процедираме натам? КЗП ще направят ли нещо по въпроса и заслужава ли си цялата разправия или "да пие 1 студена вода" и да им плати 560 лева?

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
Аксесоари
#2

Студена вода ще трябва да опитате...
Няма да сработи схемата с КЗП.

Choosing...
Цитирай
#3

Заслужава си, разбира се.
КЗП има сайт с телефони и възможност да подадете сигнал он-лайн. Самите инспектори се опитват да си вършат работата, така че, звъннете им, и опишете случая.
Ще ви посъветват, какво да правите.

Второ:
От къде купихте телефона?
Питам, защото ако е в 2 г гаранционен срок, носете го в магазина от където е купен. Имате отношения с магазина, а не със сервиза.
Носите го там, заявявате рекламация и искате протокол за заявената реккамация с вх.н. и описание на проблема, за да тече 30 дн срок от заявяването.
Не се занимавайте със сервизи, така не тече 30 дн срок, в който търговеца трябва да отстрани проблема.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

(2017-04-18, 15:56:51)Legal76 написа:  Заслужава си, разбира се.
КЗП има сайт с телефони и възможност да подадете сигнал он-лайн. Самите инспектори се опитват да си вършат работата, така че, звъннете им, и опишете случая.
Ще ви посъветват, какво да правите.

Второ:
От къде купихте телефона?
Питам, защото ако е в 2 г гаранционен срок, носете го в магазина от където е купен. Имате отношения с магазина, а не със сервиза.
Носите го там, заявявате рекламация и искате протокол за заявената реккамация с вх.н. и описание на проблема, за да тече 30 дн срок от заявяването.
Не се занимавайте със сервизи, така не тече 30 дн срок, в който търговеца трябва да отстрани проблема.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

От Мтел. Вече е ходено там и са го посъветвали да отиде директно в сервиза, за да не му бавят много устройството.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
#5

Колега хем искаш "root" , хем гаранция. Как да стане? С пълното си право Самсунг са отказали, и аз да бях и аз щях да ви откажа

Huawei P20
Цитирай
#6

(2017-04-18, 16:00:05)kuore написа:  Колега хем искаш "root" , хем гаранция. Как да стане? С пълното си право Самсунг са отказали, и аз да бях и аз щях да ви откажа

Според https://www.androidbg.com/Rooting-and-fl...r-warranty устройството продължава да е с валидна гаранция именно и затова е занесен с цел да се ремонтира гаранционно.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
#7

В Мтел, рекламация, вписване в дневника за рекламации, протокол с вх.н. и така.
По горе казах вече, защо трябва да е в магазина от където е закупено устройството.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Преди време някой в този форум беше пуснал отговора на Самсунг България при запитване за горепосочената директива на ЕС. Твърдяха, че директивата не е със задължителен характер и съответно те отказват да я следват. Затова отказват гаранцията на руутнати устройства.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#9

Този рут не може ли да се премахне с харт ресет?

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#10

Руутът след хард ресет изчезва, но хардуерно броячът Knox_warranty_void си остава със стойността 1. По него сервизите съдят, че върху телефонът са правени неоторизирани модификации.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#11

Не става въпрос за руут ами за кнокс брояча, който се вижда винаги когато се влезе в Download mode.
@ivkos ме изпревари

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#12

Мигновенна реакция от страна на КЗП. Телефона беше гаранционно подменен с нов в магазина на Мтел. Директивата не е препоръчителна, а задължителна по думи на инспекторите.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
#13

Браво! Как така стана толкова бързо?Разкажи повече.

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#14

Отидохме на Славейков да пуснем сигнала откъде ни казаха,че това не е 1вия такъв случай от страна на самсунга. Поискаха гаранцията на телефона, направиха справка по телефона за imei номера дали всичко е наред и заедно с 2ма служителя отидохме в най-близкия магазин на мтел. Говориха с мениджъра на магазина който се обади на някой(явно по-висше стоящ от него) и след 5 мин се върна и ни каза, че тъй като устройството е на 2 месеца могат да го заменят с нов,но с друг цвят тъй като неговия го нямали наличен в момента. Общо взето сме седяли в мтел около 30 мин като в началото отговора им беше същия като на самсунг - кнокса нулира гаранцията. В момента в който инспектора си извади картата и се легитимира като такъв служителя на мтел просто се обади на мениджъра да дойде.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
#15

Не бее, рутвайте си телефоните още, щото сигурно сте си купили совалка и ако не е рутната няма да се превърне в космически кораб !!!
Цитирай
#16

(2017-04-18, 18:56:14)driankov написа:  Не бее, рутвайте си телефоните още, щото сигурно сте си купили совалка и ако не е рутната няма да се превърне в космически кораб !!!

Не му харесва телефона с толкова неща по него, руутнал го е и в последствие е премахнал каквото не е искал. Това е право на всеки потребител изръсил се 1600 лева, не мислиш ли? Да не правиме спам по темата. В бъдеще имайте предвид, че КЗП застава на страната на потребителя в такива случаи. Останах с много добри впечатления от тях, макар и да го считах за загуба на време.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай
#17

Да питам-телефона ми е гаранционен към Теленор,но на гаранцията не е моето име и магазина от който е купуван телефона не е в моя град,при проблем мога ли да го занеса в някой от офисите на Теленор в моя град?

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#18

(2017-04-18, 19:24:53)felipe написа:  Да питам-телефона ми е гаранционен към Теленор,но на гаранцията не е моето име и магазина от който е купуван телефона не е в моя град,при проблем мога ли да го занеса в някой от офисите на Теленор в моя град?

можеш и би трябвало да ти признаят гаранцията. няма значение на кой на името е.
Цитирай
#19

(2017-04-18, 17:41:04)ivkos написа:  Преди време някой в този форум беше пуснал отговора на Самсунг България при запитване за горепосочената директива на ЕС. Твърдяха, че директивата не е със задължителен характер и съответно те отказват да я следват. Затова отказват гаранцията на руутнати устройства.

Хахахахах, не мога просто. Няма толкова нагли същества. Не била със задължителен характер... Отказвали да я следват...хахаха... Е, за последното всеки има право. Имате "право" да не следвате и Наказателния кодекс. Ама видиш ли, има и последствия.
Цитирай
#20

(2017-04-18, 19:24:53)felipe написа:  Да питам-телефона ми е гаранционен към Теленор,но на гаранцията не е моето име и магазина от който е купуван телефона не е в моя град,при проблем мога ли да го занеса в някой от офисите на Теленор в моя град?

Не би трябвало да имаш проблеми с гаранцията.

                                                                    
Цитирай
#21

(2017-04-18, 19:32:44)ZinedineZidane написа:  Хахахахах, не мога просто. Няма толкова нагли същества. Не била със задължителен характер... Отказвали да я следват...хахаха... Е, за последното всеки има право. Имате "право" да не следвате и Наказателния кодекс. Ама видиш ли, има и последствия.
Директивата няма задължителен характер, за разлика от Регламента. Може да се прилага за съответната държава, а може и не.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#22

(2017-04-18, 19:43:57)Legal76 написа:  Директивата няма задължителен характер, за разлика от Регламента. Може да се прилага за съответната дърбава, а може и не.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Не ми се влиза в спорове. Не е за това темата. Не си изцяло прав, както и аз формално не съм изцяло прав. Принципно е положението.
Цитирай
#23

Колко хубава история, все едно чета приказка. Big Grin Браво за положителния край.
Цитирай
#24

И все пак приятеля ти може да се замисли за рут следващия път. Може да нямате същия късмет.

Като видят дебелия край как бързо става.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#25

(2017-04-18, 19:51:55)Iordan2000 написа:  Колко хубава история, все едно чета приказка. Big Grin Браво за положителния 
Пожелавам ти да не изпадаш в тая ситуация, че не е много хубаво. Big Grin Иначе да, като на приказка стана с "щастливия" края. Иначе сегашното устройство няма да се руутва поне засега. Big Grin Слагайте ключ на темата, проблема е решен. Мерси за съветите.

Samsung Galaxy S8 Plus / Midnight Black / 64 GB
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)