Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Финални питания за G4
#1

Здравейте, предстои ми скоро да си взема G4. Взимам го 2-ра ръка, но има оставаща гаранция около половин година, сменял е дъното собственика. Какво бихте ми споделили да гледам, преди да го взема? Имам в Еконт 15 мин преглед и тест, ще проверя дали е руутнат, понеже, ако е гаранцията се отписва. Ще изтегля и LG Phone From, там също ще огледам. Имах G3, но прави проблеми с платката, за това сега съм много внимателен. Този bootloop проблем дали е възможно да се появи? Серийния номер започва с 611... Предполагам, че ако се появи този проблем гаранцията ще го поеме? Всякакви мнения ще ми бъдат от помощ. На този етап за тези пари ми харесва много телефончето, но има и доста негативни коментари относно дъната и буутлууп проблема.

Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Цитирай
Аксесоари
#2

(2017-05-07, 23:12:51)cabell написа:  Имам в Еконт 15 мин преглед и тест, ще проверя дали е руутнат, понеже, ако е гаранцията се отписва.

По скоро трябва да видиш още при старта на телефона дали е с отключен буутлоудър, което евентуално би могло да повлияе на бъдещо ползване на гаранцията. Има си надпис на екрана ако е отключен. За да се руутне Android 6.0 първо телефона трябва да е с отключен буутлоудър, Android 5.1 може и без отключване да се руутне. Тук във форума обаче има няколко поста на хора, на които им е била уважена гаранцията, въпреки че са били с отключен буутлоудър.

Ако не е проблем би ли споделил на каква цена ти предлагат телефона? Smile
Цитирай
#3

Ако не е сменен дисплея в един момент при интензивно ползване и нагряване ще се появят отпечатъци. Виж темата за дисплея. Новият е JDI INCELL.
Има тема за рута и гаранцията. Скоро беше писано в нея че са ремонтирали или сменили (не помня) един Самсунг S7 с помощта на КЗП. Има европейски изисквания и рута или отключването на бутлодъра не влияят на гаранцията.

Tapatalk
Цитирай
#4

Собственика каза, че буутлоудъра не е отключен, изобщо, че не е пипано нищо по софтуера. Имало актуализация за 6.0 и я е инсталирал. Но естествено ще проверя дали наистина е така. Това дали буутлоудъра е отключен или не къде го пише? Като се включва самия телефон ли? Това за дисплея има ли програма, която направо да покаже с JDI INCELL ли е, или стария? Но предполагам и стария да е, като има гаранция не е проблем? Също да попитам задължително ли е гаранцията да има касов бон към нея? Ако е без касовия бон дали ще я приемат? Според мен да, но..

Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Цитирай
#5

Без приключен касов бон няма гаранция. (Долу в ляво да има картата на България като знак)
Цитирай
#6

(2017-05-08, 21:47:51)cabell написа:  Собственика каза, че буутлоудъра не е отключен, изобщо, че не е пипано нищо по софтуера. Имало актуализация за 6.0 и я е инсталирал. Но естествено ще проверя дали наистина е така. Това дали буутлоудъра е отключен или не къде го пише? Като се включва самия телефон ли? Това за дисплея има ли програма, която направо да покаже с JDI INCELL ли е, или стария? Но предполагам и стария да е, като има гаранция не е проблем? Също да попитам задължително ли е гаранцията да има касов бон към нея? Ако е без касовия бон дали ще я приемат? Според мен да, но..

Ето на тази снимка http://imgur.com/kAzL8XU (въпреки, че е размазано) се вижда как в горния ляв ъгъл на екрана има надпис, който се показва като се стартира телефона, и на който пише, че буутлоудъра е отключен. За дисплея, за да видиш какъв е може да използваш програмата DevCheck има я в Play Store. Като я пуснеш отиваш на HARDWARE скролваш малко по-надолу и има раздел GRAPHICS там гледаш на Panel какво пише. На моя пише JDI INCELL 1440p Dual 0 cmd mode dsi panel, т.е. дисплея ми е JDI. И да дори да е стария дисплей след като има някаква остатъчна гаранция ако се прецака в срока и, има шанс да го смениш.
Цитирай
#7

Абсолютно задължително е да има касов бон към гаранцията, така ли? Без него нямам шансове да я използвам? Благодаря на абсолютно всеки, който си направи труда да пише в темата, съветите ви са много важни за мен. Продължавайте все така. Smile

Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Цитирай
#8

На мен не са ми искали касовия бон. Отидох в Мост с един плик, в който бях сложил фактура, касов бон и гаранционната карта. Е, взеха си гаранционната карта, а другите неща даже не ги погледнаха, а касовия бон специално даже едва ли са го видели.

Huawei P10
Цитирай
#9

Задължителен е, а това в онкретн случай конкретен служител какво е взел от пълната документация е др. бира. Липсата на фискален (касов) бон е 1000% -ово основание за отказване на гаранцията. Аз съм бил клиент на Мост с лаптоп и задължително ми изискваха фискалният бон. Доволен съм от обслужването в Мост Компютърс за два дни ми смениха матрицата на лаптопа за едно съвсем малко доловимо бяло петънце на нея, виждащо се само под определен ъгъл.
Цитирай
#10

Никога неса ми исками касов бон миналия месец занесох телефона с оригиналната гаранциона карта от лг. И ми казаха че щом имам оригиналната гаранциона карта коректно попалнена и с печат друго неим трябва тарговците неги дават тези гаранциони карто докато неси ги поискаш

i8000 : i9000M : i9100 : i9300 : LG G2 : LG G4 : G955F : Note 20 Ultra 12/256GB : Galaxy S22 Ultra 12/256GB : Galaxy S23 Ultra 12/512GB
Цитирай
#11

Доста различни мнения, които клонят, че при някои може да му приемат гаранцията с бон, а на други без. Гаранцията е към LG Bulgaria, не знам дали има значение.. Не искам да откажа телефона, ако всичко е наред само заради бона, но пък ако гаранцията не важи без него, тогава е друг въпрос..

Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Цитирай
#12

Какъв ти е проблема на G3-ката? Ако е проблем в дъното и екрана ти почернява и е неизползваем мога да ти предложа да опиташ нещо, което съживи моята G3-ка от този проблем.
Разглоби телефона (няколко винтчета са), извади дънната платка, нагрей фурната на печката на 200 градуса без вентилатор на горе и долен реотан, и сложи дъното вътре. Пусни таймер на 9 минути и като изтекат извади платката. Остави я да се охлади за 20-30 минути и сглоби телефона. Шанса да тръгне не е малък Smile

По въпроса за касовия бон, той обикновено е щракнат към гаранционната карта, така че не би трябвало да има проблеми. До сега и на мен не са ми искали иначе касов бон. Устройството по IMEI си излиза дали е гаранционен към сервиза или не.

| LG G6 Ice Platinum |
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)