Мнения: 44
Теми: 5
Член от: 2012-02
Репутация:
0
Здравейте, предстои ми скоро да си взема G4. Взимам го 2-ра ръка, но има оставаща гаранция около половин година, сменял е дъното собственика. Какво бихте ми споделили да гледам, преди да го взема? Имам в Еконт 15 мин преглед и тест, ще проверя дали е руутнат, понеже, ако е гаранцията се отписва. Ще изтегля и LG Phone From, там също ще огледам. Имах G3, но прави проблеми с платката, за това сега съм много внимателен. Този bootloop проблем дали е възможно да се появи? Серийния номер започва с 611... Предполагам, че ако се появи този проблем гаранцията ще го поеме? Всякакви мнения ще ми бъдат от помощ. На този етап за тези пари ми харесва много телефончето, но има и доста негативни коментари относно дъната и буутлууп проблема.
Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Мнения: 2 930
Теми: 10
Член от: 2012-05
Репутация:
443
Устройства: Samsung Fold 5
Ако не е сменен дисплея в един момент при интензивно ползване и нагряване ще се появят отпечатъци. Виж темата за дисплея. Новият е JDI INCELL.
Има тема за рута и гаранцията. Скоро беше писано в нея че са ремонтирали или сменили (не помня) един Самсунг S7 с помощта на КЗП. Има европейски изисквания и рута или отключването на бутлодъра не влияят на гаранцията.
Tapatalk
Мнения: 44
Теми: 5
Член от: 2012-02
Репутация:
0
Собственика каза, че буутлоудъра не е отключен, изобщо, че не е пипано нищо по софтуера. Имало актуализация за 6.0 и я е инсталирал. Но естествено ще проверя дали наистина е така. Това дали буутлоудъра е отключен или не къде го пише? Като се включва самия телефон ли? Това за дисплея има ли програма, която направо да покаже с JDI INCELL ли е, или стария? Но предполагам и стария да е, като има гаранция не е проблем? Също да попитам задължително ли е гаранцията да има касов бон към нея? Ако е без касовия бон дали ще я приемат? Според мен да, но..
Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Без приключен касов бон няма гаранция. (Долу в ляво да има картата на България като знак)
Мнения: 44
Теми: 5
Член от: 2012-02
Репутация:
0
Абсолютно задължително е да има касов бон към гаранцията, така ли? Без него нямам шансове да я използвам? Благодаря на абсолютно всеки, който си направи труда да пише в темата, съветите ви са много важни за мен. Продължавайте все така.
Samsung Galaxy S3 I9300 16GB
Мнения: 50
Теми: 0
Член от: 2012-06
Репутация:
5
Устройства: НЛО
На мен не са ми искали касовия бон. Отидох в Мост с един плик, в който бях сложил фактура, касов бон и гаранционната карта. Е, взеха си гаранционната карта, а другите неща даже не ги погледнаха, а касовия бон специално даже едва ли са го видели.
Huawei P10
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Задължителен е, а това в онкретн случай конкретен служител какво е взел от пълната документация е др. бира. Липсата на фискален (касов) бон е 1000% -ово основание за отказване на гаранцията. Аз съм бил клиент на Мост с лаптоп и задължително ми изискваха фискалният бон. Доволен съм от обслужването в Мост Компютърс за два дни ми смениха матрицата на лаптопа за едно съвсем малко доловимо бяло петънце на нея, виждащо се само под определен ъгъл.
Мнения: 56
Теми: 0
Член от: 2012-01
Репутация:
3
Никога неса ми исками касов бон миналия месец занесох телефона с оригиналната гаранциона карта от лг. И ми казаха че щом имам оригиналната гаранциона карта коректно попалнена и с печат друго неим трябва тарговците неги дават тези гаранциони карто докато неси ги поискаш
i8000 : i9000M : i9100 : i9300 : LG G2 : LG G4 : G955F : Note 20 Ultra 12/256GB : Galaxy S22 Ultra 12/256GB : Galaxy S23 Ultra 12/512GB
Мнения: 44
Теми: 5
Член от: 2012-02
Репутация:
0
Доста различни мнения, които клонят, че при някои може да му приемат гаранцията с бон, а на други без. Гаранцията е към LG Bulgaria, не знам дали има значение.. Не искам да откажа телефона, ако всичко е наред само заради бона, но пък ако гаранцията не важи без него, тогава е друг въпрос..
Samsung Galaxy S3 I9300 16GB