Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблеми и въпроси свързани с Xperia Arc
#1

Тук могат да се задават всякакви въпроси относно Sony Ericsson Xperia Arc, както и да се споделят проблеми и мнения за тяхното разрешаване!
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравйте,

като бъдещ собственик на този телефон, ще може ли някои да каже дали проблема с напукването на панела е разрешен от SonyEricsson? :confused:
Цитирай
#3

Не съм собственик на този телефон, но за пръв път чувам за такъв проблем Huh
Цитирай
#4

Последно четох, че SE мълчат по този проблем, но беше отдавна, а аз нямам Сони и не съм се задълбавал много. Вижте в XDA.

Google Pixel 4 XL + Amazfit Bip
Историята ни учи, че нищо не научаваме от историята. ( Георг Хегел )
Цитирай
#5

При мен за сега няма проблеми Smile от германос е купен телефона
Цитирай
#6

mvp_vd написа:Здравйте,

като бъдещ собственик на този телефон, ще може ли някои да каже дали проблема с напукването на панела е разрешен от SonyEricsson? :confused:

Би ли обяснил за какво напукване иде реч? Аз лично не съм забелязала някакви забележки по външния вид на телефона до сега.
Цитирай
#7

Здравейте!!!

Закупих телефона от МТЕЛ и на осмия ден сутринта когато го взех да се обадя арката беше изключила и пареше , замириса ми на изгоряло .
Оставих го с отворен заден панел и го включих , след около 30 минути телефона си работеше и проведох разговор,нямаше помен от миризмата и температурата която констатирах по- рано.
След час при втори опит да се обадя ,започна да се рестартира постоянно като работеше след всеки рестарт не повече от 1-2 минути
Занесох го сервиза на МТЕЛ и го оставих за ремонт.
За сега е още там .
Дано като го взема всичко да е наред и повече да не ходя в сервиза !!!
Цитирай
#8

ARC написа:Здравейте!!!

Закупих телефона от МТЕЛ и на осмия ден сутринта когато го взех да се обадя арката беше изключила и пареше , замириса ми на изгоряло .
Оставих го с отворен заден панел и го включих , след около 30 минути телефона си работеше и проведох разговор,нямаше помен от миризмата и температурата която констатирах по- рано.
След час при втори опит да се обадя ,започна да се рестартира постоянно като работеше след всеки рестарт не повече от 1-2 минути
Занесох го сервиза на МТЕЛ и го оставих за ремонт.
За сега е още там .
Дано като го взема всичко да е наред и повече да не ходя в сервиза !!!

Ами...ще ти стискаме палци освен!
Цитирай
#9

Благодаря за подкрепата !!!
Цитирай
#10

Кофти работа. Дано се оправи. Успех!!!
Цитирай
#11

Има ОТА ъпдейт Smile

Ядро: 2.6.32.9-perf
Build Number: 4.0.A.2.368
Цитирай
#12

Като стана въпрос за парене, на вас загрява ли ви телефона около камерата при използване на gps и други приложения?
Цитирай
#13

ARC написа:Здравейте!!!

Закупих телефона от МТЕЛ и на осмия ден сутринта когато го взех да се обадя арката беше изключила и пареше , замириса ми на изгоряло .
Оставих го с отворен заден панел и го включих , след около 30 минути телефона си работеше и проведох разговор,нямаше помен от миризмата и температурата която констатирах по- рано.
След час при втори опит да се обадя ,започна да се рестартира постоянно като работеше след всеки рестарт не повече от 1-2 минути
Занесох го сервиза на МТЕЛ и го оставих за ремонт.
За сега е още там .
Дано като го взема всичко да е наред и повече да не ходя в сервиза !!!

Паниката е лош съветник.
Имате право по Закона за защита на потребителите да искате замяна с нов, ако има проблем до 6-я месец от покупката. Трябвало е да отидете в офиса, откъдето е купен и да ви го заменят с нов. Това, разбира се никак не е по вкуса на операторите, но миналото лято се преборихме с Вива точно с подобен случай, помогна ни и КЗП. Бях го описал във форума:
https://www.androidbg.com/forum/topic653...id-21.html Препоръчвам Ви да прочетете това: http://www.kenanoff.com/blog/archives/190, защото трябва да си знаем правата. Успех.
Цитирай
#14

http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 -няма я темата или аз не мога да я отворя
Цитирай
#15

ARC написа:http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 -няма я темата или аз не мога да я отворя

Странно при мен излиза, но ако не става потърсете в Гугъл "Как да отправите рекламация за дефектна стока" Даниела и Михаил - излиза като трети резултат
Цитирай
#16

Благодаря, отворих темата и я прочетох!
Само дано не съм направил грешка, отидох направо в сервиза а не в офиса от където го закупих.
Цитирай
#17

ARC написа:Благодаря, отворих темата и я прочетох!
Само дано не съм направил грешка, отидох направо в сервиза а не в офиса от където го закупих.

Ще изчакате констатацията на сервиза /законовия срок е един месец!/ и ще решите дали ви удовлетворява. Ако пак се случи какъвто и да е проблем отивате в магазина и започвате битката, вероятно вече сте подготвен от прочетеното Smile
Цитирай
#18

забелязли ли сте, че цифровия часовник от widget-ите не се обновява по време на ползване - само когато се изключи и включи дисплея :/
Цитирай
#19

Здравейте!!!
Днес си взех телефона от сервиза но само около 10 минути след това проблемът за който го бях оставил се появи на ново.
Така се ядосах че просто нямам думи. Devil
Реших и го занесох в офиса на МТЕЛ от където го бях купил ,там след разговор с управителя ,след като му разясних проблема написах заявление за предявяване на
Рекламация- където описах кога съм го купил ,кога съм го оставил за ремонт , какъв е проблема и как същият се е появил отново след като съм го взел от сервиза. Поисках да бъде отремонтиран или заменен с нов.
Заявлението беше заведено под номер като на мен извадиха ксерокопие а също и получих съобщение за това по телефона.
След това ми взеха телефона отново за ремонт.
Попитах сервиза какъв е проблема а те ми отговориха, че се е наложило да преинсталират софтуера и нищо повиче не можаха да ми кажат тъй като били го изпратили за ремонт в София и това е повредата която са констатирали.
Сега ще чакам становището на МТЕЛ както и телефона от сервиза.
Цитирай
#20

В сервиза са длъжни да ти напишат в гаранционната карта какъв е бил проблема, който са отстранявали. Доколкото съм чел, ако в рамките на гаранцията ти се прояви 3 пъти един и същ проблем, тоест не могат да го отстранят, можеш да претендираш за замяна или връщане на парите.

Google Pixel 4 XL + Amazfit Bip
Историята ни учи, че нищо не научаваме от историята. ( Георг Хегел )
Цитирай
#21

mazy написа:
mvp_vd написа:Здравйте,

като бъдещ собственик на този телефон, ще може ли някои да каже дали проблема с напукването на панела е разрешен от SonyEricsson? :confused:

Би ли обяснил за какво напукване иде реч? Аз лично не съм забелязала някакви забележки по външния вид на телефона до сега.

Ще приложа няколко линка. В XDA стигнаха до извода, че проблема идва от прегряване при използване на GPS и зареждане по едно и също време или от игра и зареждане.

http://www.facebook.com/topic.php?uid=13...&topic=438

http://www.xperiablog.net/2011/07/01/xpe...ead-issue/
Цитирай
#22

Гаранционната карта в графа извършен ремонт е написано-SW-updete
Тест-ok
Цитирай
#23

ARC написа:Гаранционната карта в графа извършен ремонт е написано-SW-updete
Тест-ok

То и на мен ми бяха написали, че "иконата за 3G е от инсталирано приложение" !?!? и тела и след сервиза не искаше да се включи към 3G мрежата! Обаче накрая смениха апарата с нов.

Мисля ,че е трябвало да си разпечатате глава Гаранция на потребителска стока от ЗЗП и с нея при управителя, като му цитирате специално чл.108: Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за
продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята,
че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на
съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на
несъответствието.

И най-вече
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за
продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от
продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този
случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката
или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него
начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия


Защо трябва да се ремонтира нов телефон - настоявайте направо за замяна. Вие не си купувате нещо ново, за да го ремонтирате!

Сега лошата новина/от днес/ е, че ако решите да се обърнете към КЗП, а това е добре веднага да го направите, те вече искат електронен подпис при е-жалбите. Това не пречи да отидете в офиса на КЗП и да подадете писмена жалба с копие от касовата бележка и гаранционната карта, да опишете случая и да чакате тяхната намеса /законов срок - един месец/.
Цитирай
#24

emski_vas написа:Доколкото съм чел, ако в рамките на гаранцията ти се прояви 3 пъти един и същ проблем, тоест не могат да го отстранят, можеш да претендираш за замяна или връщане на парите.

Това не съществува в ЗЗП. Ако компанията има вътрешни правила и е така благосклонна към потребителите Crazy има някаква вероятност да се случи, но не и според ЗЗП.
Цитирай
#25

Забравих да спомена че междувременно преди да предам телефона и предявя рекламацията, се обадих в КЗП като им разказах за случая и им казах че ще напиша
Заявление за предявяване на рекламация, те ме посъветваха да изчакам отговора на МТЕЛ
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)