2011-08-18, 22:58:33
Тук могат да се задават всякакви въпроси относно Sony Ericsson Xperia Arc, както и да се споделят проблеми и мнения за тяхното разрешаване!
mvp_vd написа:Здравйте,
като бъдещ собственик на този телефон, ще може ли някои да каже дали проблема с напукването на панела е разрешен от SonyEricsson? :confused:
ARC написа:Здравейте!!!
Закупих телефона от МТЕЛ и на осмия ден сутринта когато го взех да се обадя арката беше изключила и пареше , замириса ми на изгоряло .
Оставих го с отворен заден панел и го включих , след около 30 минути телефона си работеше и проведох разговор,нямаше помен от миризмата и температурата която констатирах по- рано.
След час при втори опит да се обадя ,започна да се рестартира постоянно като работеше след всеки рестарт не повече от 1-2 минути
Занесох го сервиза на МТЕЛ и го оставих за ремонт.
За сега е още там .
Дано като го взема всичко да е наред и повече да не ходя в сервиза !!!
ARC написа:Здравейте!!!
Закупих телефона от МТЕЛ и на осмия ден сутринта когато го взех да се обадя арката беше изключила и пареше , замириса ми на изгоряло .
Оставих го с отворен заден панел и го включих , след около 30 минути телефона си работеше и проведох разговор,нямаше помен от миризмата и температурата която констатирах по- рано.
След час при втори опит да се обадя ,започна да се рестартира постоянно като работеше след всеки рестарт не повече от 1-2 минути
Занесох го сервиза на МТЕЛ и го оставих за ремонт.
За сега е още там .
Дано като го взема всичко да е наред и повече да не ходя в сервиза !!!
ARC написа:http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 -няма я темата или аз не мога да я отворя
ARC написа:Благодаря, отворих темата и я прочетох!
Само дано не съм направил грешка, отидох направо в сервиза а не в офиса от където го закупих.
mazy написа:mvp_vd написа:Здравйте,
като бъдещ собственик на този телефон, ще може ли някои да каже дали проблема с напукването на панела е разрешен от SonyEricsson? :confused:
Би ли обяснил за какво напукване иде реч? Аз лично не съм забелязала някакви забележки по външния вид на телефона до сега.
ARC написа:Гаранционната карта в графа извършен ремонт е написано-SW-updete
Тест-ok
emski_vas написа:Доколкото съм чел, ако в рамките на гаранцията ти се прояви 3 пъти един и същ проблем, тоест не могат да го отстранят, можеш да претендираш за замяна или връщане на парите.