2017-06-08, 20:30:47
Здравейте!
Не за първи път пиша за проблем относно този моят телефон, а и до колкото виждам нещо много зачестиха.. Та, направо към темата. Телефонът е на една година, всичко си вървеше идеално и вчера съвсем неочаквано, докато си гледах видео в YouTube, с включен Wi-Fi, изведнъж връзката прекъсна, заедно с нея и видеото. Помислих си да не би нещо аз да съм натиснал неволно, включих го обратно, но този път той не успяваше да намери мрежа... каквато и да е, не просто моят рутер. Рестартирах телефона.
След този рестарт вече почна да ми светва лампичката.. Wi-Fi не искаше изобщо да се включи, по-късничко, когато ми се наложи да ползвам и Bluetooth-а, разбрах че и той не работи вече. Върнах телефона към заводските, няма ефект.
Някъде бях попадал на такава тема с подобен проблем, до колкото разбирам телефона си е чисто за сервиз, по всяка вероятност с хардуерен проблем. В онази същата тема, помня че потребителя накрая беше написал, че са му заменили телефона...
Важно да отбележа е, че съм с последния наличен EMUI ъпдейт и последната версия на Android, налична за P8 Lite към тоя момент.
И все пак - има ли някакъв друг начин за действие в тази ситуация, защото просто не знам как ще се оправя без телефон цял месец, като знам как от Теленор чакат до последния ден, за да пратят SMS да си го взема от магазин?
Благодаря!
Не за първи път пиша за проблем относно този моят телефон, а и до колкото виждам нещо много зачестиха.. Та, направо към темата. Телефонът е на една година, всичко си вървеше идеално и вчера съвсем неочаквано, докато си гледах видео в YouTube, с включен Wi-Fi, изведнъж връзката прекъсна, заедно с нея и видеото. Помислих си да не би нещо аз да съм натиснал неволно, включих го обратно, но този път той не успяваше да намери мрежа... каквато и да е, не просто моят рутер. Рестартирах телефона.
След този рестарт вече почна да ми светва лампичката.. Wi-Fi не искаше изобщо да се включи, по-късничко, когато ми се наложи да ползвам и Bluetooth-а, разбрах че и той не работи вече. Върнах телефона към заводските, няма ефект.
Някъде бях попадал на такава тема с подобен проблем, до колкото разбирам телефона си е чисто за сервиз, по всяка вероятност с хардуерен проблем. В онази същата тема, помня че потребителя накрая беше написал, че са му заменили телефона...
Важно да отбележа е, че съм с последния наличен EMUI ъпдейт и последната версия на Android, налична за P8 Lite към тоя момент.
И все пак - има ли някакъв друг начин за действие в тази ситуация, защото просто не знам как ще се оправя без телефон цял месец, като знам как от Теленор чакат до последния ден, за да пратят SMS да си го взема от магазин?
Благодаря!