Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Намокрен телефон
#1

Здравейте колеги, ще ви помоля за съвет защото си намокрих телефона и сега неработи.
Преди месец върнах телефона по гаранция защото говорителя прекъсваше (S7 edge), в сервиз на Теленор. 
Днес намокрих телефона, но уви отказа да работи. В последствие забелязах че от него се отича вода и че задния капак не е залепен добре и отзява. Въпроса ми е според вас дали ще ми признаят гаранцията ако им го върна пак или просто да пия една студена вода и да си купя нов.

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай се но ме съмнява да ти признаят гаранцията.
Цитирай
#3

Разбира се, че ще предявиш гаранционни претенции..миналият път явно нещо не са го донаправили..как така ще се "оттича вода", това да не е лейка ?!

                                                                    
Цитирай
#4

Лейка ахахахах
Некачествен сериз колега, не са го направили водоустойчив след ремонта. Ходи се разправяй, ама зор ще им докажеш че не е направен както трябва.
Дано минеш

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#5

дори им го бях върнал защото се чуваше тропане когато се пусне вибрацията междодругото но явно не са го оправвили

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#6

Само да уточним- в оторизиран сервиз ли е правен ?
Защото ако някой "майстор" го е ремонтирал, то темата става безпредметна и тела отива за рециклиране.

                                                                    
Цитирай
#7

(2017-06-26, 14:27:30)georgi4a написа:  Само да уточним- в оторизиран сервиз ли е правен ?
Защото ако някой "майстор" го е ремонтирал, то темата става безпредметна и тела отива за рециклиране.

Колегата е написал "Сервиз на Теленор", явно от там е купен.
По темата, всички предлагат IP67/8 по телефоните, но никой не подържа гаранционо намокрен телефон. Мисля, че и нашите тамагочита имат лепенки за влага в тях.

Статия:
Samsung has also kitted the Galaxy S7 out with a couple of moisture-detecting stickers, so if water has been inside the handset, you can kiss your warranty goodbye.

Трудно е да си тъп, особенно за околните!
Цитирай
#8

Днес го оставих в магазина да го изпратят в сервиза отново. Писахме в протокола че отказва да се пусне и като допълнителна забележка че при предишното сервизиране не са залепили задния капак

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#9

Имат стикери за отчитане на влажност.
Цитирай
#10

Off topic
n3tk0 и i770514, нарича се лакмус. (Лакмусова хартийка) Какви стикери, какви лепенки?

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#11

Тоя лакмус, залепен на нещо си е чист стикер/лепенка. Дефинирай ми стикер, после ми дефинирай лакмус. Случайно тази лакмусова хартийка из телефона да не виси на щипка, или под някой елемент натисната или е залепена, като стикер? Питам за един приятел.

Трудно е да си тъп, особенно за околните!
Цитирай
#12

Стикера е в най-честия случай е гланциран, като лепенка, която се лепи по стъкло, метал и т.н
Хартийката си е хартия, която се мокри и напоява. А лакмусовата хартийка като се намокри си променя цвета. Не аз съм измислил наименованието "лакмусова хартийка"
На приятеля отговарям.

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#13

А няма ли вариант, да има лакмусова лепенка...или стикер! Демек лакмусова хартийка, дето се лепи?!
Цитирай
#14

Пиши к... и да си ходим.
https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_contact_indicator

Трудно е да си тъп, особенно за околните!
Цитирай
#15

Впонеделник го оставих в магазина да го изпратят в сервиза отново. Писахме в протокола че отказва да се пусне и като допълнителна забележка че при предишното сервизиране не са залепили задния капак

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#16

Колега, при получаването миналия път на телефона, имаше ли забележки от твоя страна? Защото все ми се струва че си го приел без забележки... Напълно съм склонен да вярвам, че не са си свършили работата в сервиза и са си оставили ръцете, но ще е трудно да ги обвиниш ако имат документ че го приемаш без забележки. Дано не съм прав.
Цитирай
#17

Колега ако имаш проблеми кажи им, че ще сезираш комисия за защита на на потребителя и ги сезирай. Успех, ако имаш въпроси пиши на лично, аз съм юрист и мога да ти дам безплатен съвет.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Цитирай
#18

нямам документ за ьабешежка, но има протокол в който са посочили какво са направили и това че има луфт не е описано че е оправено

Благодаря Luciana Bella, ввчера получих смс че в 11часа са приели устройството и след това в 17и30 че работата по него е приключила. Предполагам че утре ще мога да го взема така че ако има нещо ще пиша. Благодаря отново

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#19

Така нека да се похваля. Днес ми върнаха телефона от сервиза на Теленор, признали са ми гаранцията и са го оправили. Има сменен дисплей, сменен високоговорител и сменен заден капак.

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#20

Супер.Със здраве си го ползвай.
Цитирай
#21

След като е проникнала веднъж вода, ще има последствия за компонентите , които са останали от стария телефон.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)