(2017-08-27, 14:35:04)nas83 написа: Здравейте,
от две седмици ползвам P10 lite, но от няколко дни при разговор не винаги ме чуват остреща. налага се да затварям и да набирам отново, тогава няма проблем. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
Благодаря!
Аз имам телефона от миналата година - 06.2017. Купих го от Теленор на изплащане. До днес телефона влиза за "ремонт" пет пъти в сервиз и проблема продължава. Водя неистова битка с оператора, както Дон Кихот с вятърните мелници с надеждата, че ще ми сменят апарата или ще ми върнат парите, но започват едни оправдания, че първия път са почиствали микрофона, втория път са го "тествали", вероятно от типа: "ало, чуваш ли ме? - Да, чувам те! Аха, телефона работи, клиента не разбира да му *** майката". Връщат ми го като "оправен", след което отново отивам в магазина, препращат телефона в сервиза и на четвъртия път ми обясниха, че му е сменена платката и подписах протокола, че съм съгласен с промяната на IMEI. Минаха няколко месеца и телефона отново започна да проявява същия каприз. Днес получих съобщение, че телефона е поправен (както пее Васил Найденов - "А дали е така, кой ще ми каже...?") и да очаквам съобщение от магазина.
Пуснах жалба по електронната поща, ходих на място в Бизнес парка - сграда №6 - Офиса на Теленор, разказваха ми приказки от 1001 нощ и се опиват да ми обяснят, че повредата не е една и съща три пъти. До този момент нямам нито писмен отговор на жалбата, нито пък някоя "отговорна" личност не благоволява да се обади на телефонния ми номер и да обясни дали съм прав или фреша, или дали имам право на подмяна на апарата, кога. как и защо. Явно политиката на всичките оператори е да си пробутат стоката и след това всеки един да се спасява кой както може.