Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Дефекти при / Huawei P10 Lite

С В210 съм и когато говоря или има някое приложение отворено (не за всички) сензора за отпечатъка е активен и при докосване вибрира заради грешен отпечатък.
Не знам бъг ли или екстра, не видях друг да е писал за това. Инак съм го активирал като опция и с него си отключвам телефона.
Цитирай
Dice.bg Аксесоари

(2017-08-27, 15:35:04)nas83 написа:  Здравейте,
от две седмици ползвам P10 lite, но от няколко дни при разговор не винаги ме чуват остреща. налага се да затварям и да набирам отново, тогава няма проблем. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
Благодаря!

Аз имам телефона от миналата година - 06.2017. Купих го от Теленор на изплащане. До днес телефона влиза за "ремонт" пет пъти в сервиз и проблема продължава. Водя неистова битка с оператора, както Дон Кихот с вятърните мелници с надеждата, че ще ми сменят апарата или ще ми върнат парите, но започват едни оправдания, че първия път са почиствали микрофона, втория път са го "тествали", вероятно от типа: "ало, чуваш ли ме? - Да, чувам те! Аха, телефона работи, клиента не разбира да му *** майката". Връщат ми го като "оправен", след което отново отивам в магазина, препращат телефона в сервиза и на четвъртия път ми обясниха, че му е сменена платката и подписах протокола, че съм съгласен с промяната на IMEI. Минаха няколко месеца и телефона отново започна да проявява същия каприз. Днес получих съобщение, че телефона е поправен (както пее Васил Найденов - "А дали е така, кой ще ми каже...?") и да очаквам съобщение от магазина.
Пуснах жалба по електронната поща, ходих на място в Бизнес парка - сграда №6 - Офиса на Теленор, разказваха ми приказки от 1001 нощ и се опиват да ми обяснят, че повредата не е една и съща три пъти. До този момент нямам нито писмен отговор на жалбата, нито пък някоя "отговорна" личност не благоволява да се обади на телефонния ми номер и да обясни дали съм прав или фреша, или дали имам право на подмяна на апарата, кога. как и защо. Явно политиката на всичките оператори е да си пробутат стоката и след това всеки един да се спасява кой както може.
Цитирай

(2017-12-08, 17:14:28)meroff написа:  Писах че си показа Магарията

Става въпрос за менюто : настройки-интелигентна помощ-контрол с движения-начертай...

Сега дали стана ясно?

Е, да, сега вече е ясно. Но човек наистина ще се затрудни от две коренно различни думи - "Маргарита" и "Магария".
Моля, старайте се да бъдете ясни и точни в писанията. Има разлика между двете думи. В първия момент помислих, че става дума за цветето, което е логото на Хуауей, което сте го оприличили на маргарита. Вашето изказване изглежда като да сте пожелали да напишете "Канада", ама сте написали "Канализация". Че преди да публикувате мнението си, прочетете го и ако има правописни грешки, поправете ги навреме. Не сме гадатели.
Цитирай

(2018-03-15, 10:13:01)esil2 написа:  Червеното при мен свети когато батерията падне мисля че беще под 5%, иначе при повиквания и съобщения е зелено, при вайбъра лилаво и ако не греша не помня дали нямаше и синьо при facebook lite но го деинсталирах и съм забравил, но като осветление диода не свети много силно особено пък лилавото на вайбъра ако не си на по тъмно трудно ще го види човек.

И при мен цветовете на светодиода са същите. При пропуснат разговор или непрочетено съобщение светодиода мига.
Цитирай

(2018-03-15, 16:25:28)mnikov написа:  Да споделя и аз за моя проблем с този апарат: понякога, не съм забелязал зависимост, при включване на bluetooth опцията, телефонът става неизползваем за 1-2 минути, след което сам се оправя. Понякога се рестартира и така се оправя. Прави го веднъж на 2-3 месеца. Друг да се оплаква от такова поведение? Ъпдейтван е само ОТА до 198.

И при мен го има този проблем. Като включа блутут-а особено се проявява когато му е изключен както мобилния интернет, така и уай-фай-я, телефона "умира" и трябва да го рестартирам за да тръгне всичко както трябва. От една година го имам, но до сега не съм имал телефон с толкова много проблеми.
 Тази електронна техника не ми е много понятна, опитвам се да съм в час, но при толкова много проблеми ми се отщява да се занимавам и ми се иска да си намеря някакъв по-стар модел, но по-надежден телефон.
Цитирай

Здравейте,

След последния ъпдейт имам проблем със говорителя и микрофона. Когато говоря с някого, почти не мога да го чуя, освен ако не увелича силата на звука до максималната стойност. Отделно звукът е все едно човекът, с когото говоря е на голямо разстояние от микрофона на неговия телефон.
С микрофонът проблема е, че не винаги ме чуват какво казвам. Затварям, набирам отново и ефектът е същия.
Когато говоря на високоговорител звукът е както би трябвало да се чува когато водя "нормален" разговор.

Забравих да кажа, че телефонът е взет на изплащане от Теленор.
Цитирай

Ако reset не помага в случая, може и хардуерен проблем да е тогава.

 
Цитирай

(2018-08-04, 00:13:13)NoMaD написа:  Ако reset не помага в случая, може и хардуерен проблем да е тогава.

Аз съм със същият проблем след ъпдейта  до Орео ,преди нямаше проблем с Нугата !
Цитирай

(2018-08-04, 06:28:27)ilii4o85 написа:  Аз съм със същият проблем след ъпдейта  до Орео ,преди нямаше проблем с Нугата !

При мен има едно телефонче Huawei Y5 2018 и май проблема е същият. Звънне , вдигна и не ме чуват като говоря. След рестарт всичко е наред. Май е с 9-ка.
Явно е софтуер проблем при huawei, но не съм сигурен , че сервиза ще направи нещо, като гледам другите отзиви.

Допълнение : намерих, че Google Assistant прави белята при всички Huawei. Изключвате го и всичко е наред.

https://uk.community.huawei.com/other-ma...-time-2326
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)