Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"failed to mount '/cpefs' (invalid argument)"
#1

Здравейте! Това съобщение ми излиза с червени букви след като инсталирам SuperSu. С две версии на програмата опитах, но все същото. Според вас на какво се дължи? Телефона е Samsung J7(2016). Инсталирам в телефона(нямам карта памет).
Цитирай
Аксесоари
#2

https://s3-us-west-2.amazonaws.com/super...271822.zip пробвай това

A trip down memory lane
2013: ZTE Blade III
2015: Samsung Galaxy Core 2
2016: Samsung Galaxy J5 2015
2017: Samsung Galaxy J5 2017
2018: Xiaomi Redmi Note 5 AI
Цитирай
#3

Само да добавя, че телефона е руутнат въпреки това съобщение. Искам обаче да инсталирам наново, без такива плашещи съобщения Smile


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#4

SafetyNet не може да се оправи със един прост SuperSU. Трябва ти Magisk http://tiny.cc/latestmagisk само че може да стане лошо, защото вече като имаш SuperSU и като имаш двете може да не му хареса на телефона или да не се руутне. Ако стане така, трябва да рефлашнеш стоков ром. За Safetynet като имаш магиск инсталиран отиваш в настройките му и пускаш Magisk Hide, и така ще стане. А SafetyNet ти е нужно за приложения като Pokemon GO, Super mario run, Netflix и някои други. Просто е нещо което да те кара да ънруутнеш телефона, за да отвориш приложението, но се минава през него със Magisk.

A trip down memory lane
2013: ZTE Blade III
2015: Samsung Galaxy Core 2
2016: Samsung Galaxy J5 2015
2017: Samsung Galaxy J5 2017
2018: Xiaomi Redmi Note 5 AI
Цитирай
#5

Благодаря, но първо трябва да се справя с грешката от заглавието вероятно?! Пробвах и със SuperSu, което ми показа в твоята тема, но и с него резултата е същия. Значи телефона преди да му сложа файла го форматирам, то иначе не може да се сложи, после не барам никакви отметки и настройки, а направо инсталирам. Да не би нещо да пропускам?!

* Забелязаха, че и преди да съм сложил SuperSu, още при форматирането ми дава няколко различни грешки.
Цитирай
#6

Щом телефона е рутнат няма какво друго да правиш. SafetyNet не работи не по твоя вина. Magisk оправя този проблем.

A trip down memory lane
2013: ZTE Blade III
2015: Samsung Galaxy Core 2
2016: Samsung Galaxy J5 2015
2017: Samsung Galaxy J5 2017
2018: Xiaomi Redmi Note 5 AI
Цитирай
#7

Тук виж колега >> https://www.clangsm.com/forum/index.php?...pic=470681

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#8

(2017-07-13, 23:36:27)rado__8 написа:  Тук виж колега >> https://www.clangsm.com/forum/index.php?...pic=470681

Явно това е моята тема. Благодаря колега, точен си както винаги  Smile  но превода... Sad  Ще се мъча, а ако някой разбира от тази програма или испански език, ще помоля за помощ!
Не мога да намеря SM-J710FN сред моделите.....

Разбрах къде съм сбъркал, просто не е трябвало да форматирам. Сега имам нов проблем, без форматиране не мога да открия SuperSu в телефона. От компа виждам, че е в телефона, а в Install от телефона не го откривам, съответно не мога да го инсталирам. Също забелязах, че всички папки са празни и файловете както SuperSu, са видими само от компа. Защо се получава така?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)