Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с рекламация
#1

От около 2 седмици телефонът не изпълнява коректно основната си функция, а именно телефонията. Периодично ме дава изключен или извън обхват, и нямам нито входящи, нито изходящи. Получавам един куп смс-и за пропуснати обаждания...трагедия. Върнах фабрични насъройки, смених сим-картата, и о, чудо!...същата работа Smile Днес, след като за малко не го тръшнах в земята, след няколко рестарта, за сега отново работи. Въпросът ми е- как да процедирам като го нося на гаранционен сервиз, ако точно в този момент не си покаже магариите и работи коректно пред приемчика?

LG G6 32GB (8.0)
Цитирай
Аксесоари
#2

При наличие на гаранционно събитие - сервиз.

 
Цитирай
#3

Носиш го в магазина, след месец ще ти го върнат само с преинсталиран софтуер, връщаш им го пак, като видят че си упорит ще ти оправят, лошото е че отиде 2 мес. без телефон.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

HTC Desire 500
Цитирай
#4

Пробва ли картата на друг телефон защото ако си на Мтел тези дни има някакви проблеми с мрежата им.

Huawei G700 Miui V5 / Huawei P8 lite ALE-L21 / Lenovo TAB2 A7-30HC
Цитирай
#5

Сменена дънна платка - за втори път.

LG G6 32GB (8.0)
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)