Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Често срещани проблеми и тяхното решение!

Явно проблема е само при теб - при мен няма.

 
Цитирай
Аксесоари

Не знам дали е само при мен но дори и да е така няма какво да направя, 2 хардресета след последния ъпдейт мисля че са му достатъчни телефона е на пушка и проблеми с други приложения нямам
Цитирай

Имам инсталирано приложението Google Goggles, което днес ми даде налична актуализация, след която разбрах, че това приложение вече се казва Google Lens. Понеже в маркета не го намерих, се зачетох в интернет и разбрах, че всъщност това е функция към Google Photos. Там, като се кликне на снимка, може да се прочете инфо за снимката - паметник, обект, визитка, др.

Обаче при мен тази функционалност я няма. През компа на сайта на маркета ми дава, че Google Lens не е налично за мен/моето устройство и успях само да го добавя в списъка с желания.

Някакви наблюдения или коментари защо стана така? Smile
Цитирай

Вероятно е заради несъвместимост между въпросното приложение и EMUI-то на хуауей. Нещо като Google Phone и EMUI. Виж ако го свалиш от линка по-долу, дали няма да се инсталира и дали ще функционира нормално.

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic...ry73933525
Цитирай

(2018-08-20, 19:10:28)srhristoff написа:  Вероятно е заради несъвместимост между въпросното приложение и EMUI-то на хуауей. Нещо като Google Phone и EMUI. Виж ако го свалиш от линка по-долу, дали няма да се инсталира и дали ще функционира нормално.

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic...ry73933525

При мен така стана след инстала на файла. До сега не го имах инсталирано, а пише че съм го обновил.
https://imgur.com/a/Ek8atEC
Цитирай

Това съобщение ми излиза от няколко дни след като спра ръчно Wi-fi и е много дразнещо защото се появява постоянно докато не го включа пак. Някой знае ли какво трябва да направя за да го спра?[Изображение: d84860073cdc73eed3b8a3e5eca5bbb3.jpg]

Изпратено от моят Huawei с помощта на Tapatalk
Цитирай

(2018-09-01, 10:21:35)Electronium написа:  Това съобщение ми излиза от няколко дни след като спра ръчно Wi-fi и е много дразнещо защото се появява постоянно докато не го включа пак. Някой знае ли какво трябва да направя за да го спра?[Изображение: d84860073cdc73eed3b8a3e5eca5bbb3.jpg]

Изпратено от моят Huawei с помощта на Tapatalk

И на мен ми излизаше, изключих "Сканиране за WI FI" и се махна.
Цитирай

(2018-09-01, 10:29:27)trifon81 написа:  И на мен ми излизаше, изключих "Сканиране за WI FI" и се махна.

оправи се за малко след като го изключих. Но след всяко заключване на телефона опцията се променя сама и пак продължава да излиза това досадно съобщение.
Още малко ще ми полази по нервите и или ще направя ресет или директно връщам до андроид 7.
Цитирай

Пробвай в настройките за WiFi да изключиш WiFi+ опцията, може да стане. Въпреки че забелязах че е същото. Изключвам нея и гледам другата се е изключила. Включвам я, първата е включена пак. И съответно с включването ми излиза веднага това съобщение.
Цитирай

Здравейте от когато си смених темата не ми излизат известия на закл. екран ,прерових всички настройки и не можах да намеря от къде се вкл. . Може ли малко помощ ???

Xiaomi Mi 9 SE --> Android 10
Цитирай

Здравейте. Имам телефона от година,като цяло съм много доволна,но напоследък батерията започна да пада много бързо и доста рязко от 50-60% направо се изключва и изписва че няма батерия,не всеки път но вече няколко пъти ми се случва. И с едно зареждане не изкарвам и ден. Та въпросът ми е,понеже мисля че батерията си е заминала вече,някой сменял ли е батерия на телефона ? Гледам в емаг продават около 50 лв ,мислите ли че са читави и дали това ще е добро решение за проблема ми?
Цитирай

@kalina_enkova@abv.bg, може просто да имаш дрейн. Тествай батерията за всеки случай с BetterBatteryStats или Wakelock Detector.

 
Цитирай

Довечера ще го тествам. И ако наистина е така, малко съм боса в тези неща, но какво означава дрейн и има ли някакво решение този проблем ??
Цитирай

@kalina_enkova@abv.bg, под дрейн разбираме много бързо разреждане на батерията, в повечето случаи, когато устройството е в стендбай режим. Причината за това са процесите, които продължават да точат батерията, независимо от това, че устройството е в покой. С помоща на въпросните приложения, могат да видят кои са те и да се вземат съответните мерки за тяхното спиране.

 
Цитирай

Телефона не може да се свърже с компютъра приложението засича някак си телефона, но като се цъкне connect излиза някаква грешка за по - нова версия или нещо такова. Проблема дали е от приложението на компютъра или е нещо от телефона - да се разреши някаква опция или нещо такова ?

Samsung Galaxy Nexus [] Android: 4.2.2 [] ROM: Stock (root)  16GB
Samsung Galaxy S7 Edge [] Android: 6.0.1 [] ROM: Stock 32GB
Цитирай

(2018-12-05, 10:52:18)kalina_enkova@abv.bg написа:  Здравейте. Имам телефона от година,като цяло съм много доволна,но напоследък батерията започна да пада много бързо и доста рязко от 50-60% направо се изключва и изписва че няма батерия,не всеки път но вече няколко пъти ми се случва. И с едно зареждане не изкарвам и ден. Та въпросът ми е,понеже мисля че батерията си е заминала вече,някой сменял ли е батерия на телефона ? Гледам в емаг продават около 50 лв ,мислите ли че са читави и дали това ще е добро решение за проблема ми?

Здравей,
Ако все още имаш проблем с батерията, ти препоръчвам да го зареждаш само с оригинално зарядно. А ако все още е в гаранция ти препоръчвам да го пратиш в сервиза на Huawei в София така и гаранцията ще ти остане валидна. В приложението HiCare има техен телефон. Имам приятел който си счупи гърбът на P20 Pro и му го взеха да го правят безплатно той имаше регистрация в приложението. От сервиза са много отзивчиви. Аз си купих от тях зарядно защото моето се счупи. Надявам се да съм била полезна ?
Цитирай

(2019-01-19, 17:33:39)viliivanova написа:  ...Ако все още имаш проблем с батерията, ти препоръчвам да го зареждаш само с оригинално зарядно..
Вече трета година използвам за устройство си "неоригинално" зарядно 2A, проблеми към момента с батерията никакви в този план.

 
Цитирай

Здравейте,
изчетох цялата тема, но не срещнах никъде моя проблем, който явно не е от "често срещани".
Но тъй като не намерих къде е по-удачно да питам - затова тук.
Проблека е следния: не иска да ъпдейтва приложенията в Гугъл плей магазин когато съм на мобилни данни  (през WFi няма никакъв проблем).
Дал съм всички разрешениея за това,а  се държи сякаш няма връзка с интернет.  
Някакви идеи?

SONY XPERIA Z, LENOVO A7010
Цитирай

Виж в настройките дали е позволено актуализирането през мрежа.
Цитирай

(2019-02-16, 21:31:31)alisali1234 написа:  Виж в настройките дали е позволено актуализирането през мрежа.

Позволено е. 
Другото което не работи е ъплоуд на снимките към гугъл фотос през мобилен Интернет.

SONY XPERIA Z, LENOVO A7010
Цитирай

Удари едни фабрични и актуализирай до последна възможна версия. Никакви проблеми нямам с мобилната , а нямам WiFi - на план U съм на Vivacom с изцяло неограничени и следователно всички се обновява или upload/download-ва по 4G. Никакви проблеми с Play Store, Google Photos и т.н.

Актуализирай и фабрични (или само фабрични ако си с последната налична версия). Ако евентуално няма налична или не ти е последна, пробвай с опция "изтегли пълен пакет".

Би трябвало да се оправи.
Цитирай

Здравейте !
Забелязах следният проблем!
При пускане на блутут на телефона ,интернета през ,Wi fi става много бавен.Някой забелязал ли е подобно нещо ?
Цитирай

Пак ще препоръчам reset. Не е нормално , ако продължава и след фабрични и имаш все още гаранция може да се възползваш от нея (ако решиш). Като цяло модела има едни аномалии с bluetooth, преди Android 8 си спомням, че от време на време ми се пускаше сам и не можех да го спра без рестартиране. С 8-цата нямам никакви проблеми, така, че пробвай едно обновление до последна версия, или ако вече я ползваш - reset.
Цитирай

(2019-01-19, 17:33:39)viliivanova написа:  Здравей,
Ако все още имаш проблем с батерията, ти препоръчвам да го зареждаш само с оригинално зарядно. А ако все още е в гаранция ти препоръчвам да го пратиш в сервиза на Huawei в София така и гаранцията ще ти остане валидна. В приложението HiCare има техен телефон. Имам приятел който си счупи гърбът на P20 Pro и му го взеха да го правят безплатно той имаше регистрация в приложението. От сервиза са много отзивчиви. Аз си купих от тях зарядно защото моето се счупи. Надявам се да съм била полезна ?

кой сервиз ще препоръчаш? намирам някокло .
Благодаря!
Цитирай

Официалния. Имат и телефон. Виж в HiCare приложението.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)