Мнения: 2 684
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
289
Устройства: Google Pixel 8 Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra
Здравейте колеги. От дни съм се захванал с гаранцията на s8-цата ми от скайфон. И одеве видях в самсунг България какво трябва да има в картата. От всичко изброено ми се струва, че имам липса на подписа от мен. Трябва да погледна, но като го взех нямам спомен да съм подписвал гаранционната карта. Това фал ли ще рече? Ще погледна другите неща има ли ги или съм изгорял.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Мнения: 296
Теми: 5
Член от: 2011-06
Репутация:
94
Устройства: Samsung Galaxy S20 Cosmic Gray
Не мисля, че е фал, а твоя подпис винаги можеш да поставиш сам.
И не знам защо се занимаваш със Самсунг, а не звъннеш един телефона на Булграм и те ще ти кажат.
При валидна гаранция аз нося тази марка апарати направо в Булграм, но ти явно ще трябва да пращаш с куриер (което не е проблем, разбира се).
Мнения: 2 684
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
289
Устройства: Google Pixel 8 Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra
Ами ако потрябва мога направо да им го занеса не да го пращам. Ако откажат вече по някаква причина ще се разправям с магазина. А си имам касова и гаранционна карта мисля, че друго не трябва като документи.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Твоят подпис на гаранционната карта каква роля играе? Дали я приемаш? Ти с покупката си приел условията. По-важно е търговецът да е попълнил изискуемите реквизити, съответно да има неговите подпис и печат. Понеже ангажиментът за поддръжка е "негов", не твой
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 2 684
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
289
Устройства: Google Pixel 8 Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra
Ами дано не се налага, но ако се наложи всичко ще стане ясно.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Мнения: 2 684
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
289
Устройства: Google Pixel 8 Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra
Подозирам че е от Италия. Трябва да видя кутията.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Мнения: 752
Теми: 5
Член от: 2014-07
Репутация:
157
Гаранционната карта е договор за услуга, в частност за подръжка. Като всеки друг договор всички страни трябва да са положили подпис, а фирмите и печат. По този начин декларират своето съгласие за правата и задълженията си по общите условия, които са описани и приложени към гаранцията.
За да не даваш опция за заяждане, просто я подпиши на определеното място и бъди изряден.
Защото ПРИНЦИПНО, неподписан договор от която и да е от страните прави всеки един договор нищожен. Това масово не се прилага у нас и хората си ремонтират продуктите гаранционно без положен подпис, но при един евентуален бъдещ спор ставаш уязвим. Затова просто подпиши картата и си спести бъдещи проблеми.
(Последна редакция: 2017-08-21, 22:31:52 от
hollyshit.)
Мнения: 2 684
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
289
Устройства: Google Pixel 8 Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra
Ясно. Благодаря.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Мнения: 1 727
Теми: 8
Член от: 2011-02
Репутация:
675
Устройства: SGW 6 Classic + Samsung Galaxy S24+
И в другата тема за моята С8-ца от Италия съм го писал.
Не е нужна никаква гар. карта, за да ти върви гаранцията. Фактура с дата и с печет с изписан имея на телефона на нея и толкоз.
Никой не може 2 да ти каже.