Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос относно гаранция
#1

Здравейте колеги. От дни съм се захванал с гаранцията на s8-цата ми от скайфон. И одеве видях в самсунг България какво трябва да има в картата. От всичко изброено ми се струва, че имам липса на подписа от мен. Трябва да погледна, но като го взех нямам спомен да съм подписвал гаранционната карта. Това фал ли ще рече? Ще погледна другите неща има ли ги или съм изгорял.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
Аксесоари
#2

Не мисля, че е фал, а твоя подпис винаги можеш да поставиш сам.
И не знам защо се занимаваш със Самсунг, а не звъннеш един телефона на Булграм и те ще ти кажат.
При валидна гаранция аз нося тази марка апарати направо в Булграм, но ти явно ще трябва да пращаш с куриер (което не е проблем, разбира се).
Цитирай
#3

Ами ако потрябва мога направо да им го занеса не да го пращам. Ако откажат вече по някаква причина ще се разправям с магазина. А си имам касова и гаранционна карта мисля, че друго не трябва като документи.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

Твоят подпис на гаранционната карта каква роля играе? Дали я приемаш? Ти с покупката си приел условията. По-важно е търговецът да е попълнил изискуемите реквизити, съответно да има неговите подпис и печат. Понеже ангажиментът за поддръжка е "негов", не твой Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#5

Ами дано не се налага, но ако се наложи всичко ще стане ясно.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

(2017-08-21, 21:32:01)Marto.g написа:  Ами ако потрябва мога направо да им го занеса не да го пращам. Ако откажат вече по някаква причина ще се разправям с магазина. А си имам касова и гаранционна карта мисля, че друго не трябва като документи. 

В Булграм искат само фактура и гаранционна карта.
Дали апарата, който продава въпросната фирма е европейски, вече никой няма идея.
Цитирай
#7

Подозирам че е от Италия. Трябва да видя кутията.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Гаранционната карта е договор за услуга, в частност за подръжка. Като всеки друг договор всички страни трябва да са положили подпис, а фирмите и печат. По този начин декларират своето съгласие за правата и задълженията си по общите условия, които са описани и приложени към гаранцията.
За да не даваш опция за заяждане, просто я подпиши на определеното място и бъди изряден.
Защото ПРИНЦИПНО, неподписан договор от която и да е от страните прави всеки един договор нищожен. Това масово не се прилага у нас и хората си ремонтират продуктите гаранционно без положен подпис, но при един евентуален бъдещ спор ставаш уязвим. Затова просто подпиши картата и си спести бъдещи проблеми.
Цитирай
#9

Ясно. Благодаря.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#10

Мерси
Цитирай
#11

И в другата тема за моята С8-ца от Италия съм го писал.
Не е нужна никаква гар. карта, за да ти върви гаранцията. Фактура с дата и с печет с изписан имея на телефона на нея и толкоз.
Никой не може 2 да ти каже.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)