Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Бриктнат телефон
#1

Здравейте,  ще помоля за помощ. Снощи малката е напипала телефона, нямам представа какво е правила на него, но като взех телефона зареждаше някакви проценти. Първо си помислих че му е задала заводски настройки, но сигурно е изтрила нещо. Телефона зарежда до задаване на езици, след като настроя езика, ми иска да се свърже с WI_FI   и тука идва проблема, като опитам да вкарам паролата не ми изкарва клавиатурата, а гласово въвеждане което е неактивно, и не мога да задам паролата, след като се опитам да продължа без да задавам WI_FI ме връща от начало. Пробвах всякакви комбинации но ефект никакъв. Имали някакъв начин да се възстанови, или да го нося на сервиз. притесняваме дали ще признаят гаранцията.


Прикачени файлове
.jpg WP_20170906_08_56_59_Pro.jpg Размер: 79.22 KB  Сваляния: 69
Цитирай
Аксесоари
#2

При наличие на гаранция нищо не пречи да се занесе и в сервиза.

 
Цитирай
#3

Дай reset до фабрични настройки. Това влиза в гаранцията...
Цитирай
#4

@person, reset да влиза в гаранцията - това е нещо ново. A и не във всички случаи помага. Зависи от случая.

 
Цитирай
#5

Може да опита комбинацията с бутоните.
1. Изключваш телефона.
2. Натискаш и задържаш едновременно бутона за увеличаване на звука и Power бутона.
3. Когато се появи логото на екрана, пускаш Power бутона, но продължаваш да държиш натиснат бутона за увеличаване на звука.
4. Изчакваш да се появи другото меню с опции:
Reboot sistem now - Wipe data/factory reset - Wipe cash partition.
5. Избираш Wipe data/factory reset.
6. Ако няма друг проблем телефона ще се "занули", ще се рестартира и ще се върне към настройките с които е бил при изваждане от кутията.

POCO F5 12/256 GB





Цитирай
#6

Благодаря за съвета, успях да му направя ресет, същата работа стига до задаване на език и до там. Ще пробвам да мине през гаранция,
Цитирай
#7

@bin4i, явно устройството си е за префлашване и ако се стигне до сервиз, изрично ги предупреди, че е пробвано с reset на устройството, че ще почнат от това.

 
Цитирай
#8

А защо не му сложите сим картата за да дърпа интернет от нея, и така ще прескочите фазата с ви-фи.
Цитирай
#9

Няма да се оправи с ресет,трябва да върнеш софтуера към 4.1.и на мен ми се случи същото
Цитирай
#10

По всяка вероятност картата си е вътре.
Цитирай
#11

Прегледай как се прави rollback,има клипове в YouTube.
Цитирай
#12

(2017-09-06, 13:48:54)ibrahim79 написа:  Няма да се оправи с ресет,трябва да върнеш софтуера към 4.1.и на мен ми се случи същото
В първия пост не виждам да се споменава за актуализацията - има вероятност и в това да е проблема.

 
Цитирай
#13

Актуализацията останала наполовина,няма инсталирана клавиатура и приложения,имах същият проблем затова знам какво е,ако моделът му е FRD-L09 мога да му помогна без да го дава на сервиз,имам налично ром,а за възтановяване
Цитирай
#14

Благодаря на всички, модела е FRD-L09 купуван от Технополис. днеска го дадох на сервиз пък да видим какво ще кажат.
Цитирай
#15

Ще го флашнат,става за 5минути стига да знаеш какво правиш
Цитирай
#16

Здравейте колеги да се включа и аз в темата. Вечерта телефона работи прекрасно, на сутринта забиване, лагове, проблем с писането, въобще пълна каша. Ресет и след това отново проблеми. Не възможно да избереш език, да пишеш и още много други. Успях да го пусна на английски, но дисплея не реагира на листване нагоре-надолу в менюто и приложенията, както и наляво-дясно на началния екран. Клавиатурата при натискане изписва по няколко цифри и букви.
Въпроса ми е дали е от софта или е хардуер. Някакви идеи?
Цитирай
#17

(2017-09-06, 10:41:44)bin4i написа:  Благодаря за съвета,  успях да му направя ресет, същата работа стига до задаване на език и до там. Ще пробвам да мине през гаранция,
Ще мине, софтуерно ще е и ще ти го оправят.
(2017-09-06, 10:49:22)NoMaD написа:  @bin4i, явно устройството си е за префлашване и ако се стигне до сервиз, изрично ги предупреди, че е пробвано с reset на устройството, че ще почнат от това.

Кво има да ги предупреждава като политика на сервизите които отремонтират гаранционно е че когато телефон отиде при тях- той задължително се връща до заводски настройки, без да питат никой.

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#18

Такаа, ако някой получи описаните от мен проблеми има решение и то е смяна основната платка.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)