Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Здравейте колеги,
На скоро флашнах най-новата версия с всички ъпдейти до Август понеже не получавах периодично пачове по сигурността, за разлика от сестра ми и мъжът и които също са със S7 edge. 
Първото флашване беше меко казано неуспешно. Изтеглих ром от Sammobile за моят регион, за моят модел .... получих някой функции за T-mobile и т.н. Както и да е. Изтеглих нов, от същият сайт и този път се получи. 
Проблемът сега е, че имам крашвания предимно в предварително инсталираните приложения, в тези които аз съм инсталирал не съм забелязал проблеми. Освен това в Smart Swich ми изписва, че съм с последната версия на софтуера но след това пише QHF(XEO).
Някой може ли с 2-3 думи да обясни какво е това ''XEO'''? Търсих във форума, видях го тук-там споменато но не открих значението му.
И за най на края оставих - Какъв е начинът да флашна телефона до стоков ром? През ОДИН ли е най-добре (при предишните преинсталации ползвах ОДИН). BGL, VVT или друг ром да ползвам? Телефонът е закупуван от Мтел, но не обърнах внимание преди флашването с какъв ром е (BGL или VVT или друго). Има ли разлика като цяло? Телефонът не е Рутнат!!!
Не бих искал да ви затормозявам с дълги обяснения. Аз имам опит с преинсталации на WM и Андроид (методите на флашване които съм ползвал до сега се различаваха значително от това за S7) , и целта на въпросите ми е да вляза възможно най-бързо и лесно в материята и термините за S7 edge.
Надявам се някой да се отзове или преди да ме е наругал да ме пренасочи към правилния форум Big Grin 
Благодаря Ви много.
Цитирай
Аксесоари
#2

Xeo е csc за Полша. Актуализирал ли си приложенията?

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

Благодаря Marti.g
След флашването съм актуализирал всички приложения. Някой нови версии тегля от Sammobile преди да съм ги получил официално чрез Google play или Samsung. Със сигурност всичкия софтуер на телефона е актуален.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

Колега и аз така реших да си флашна последния теленорски, защото имах проблеми с обхвата и проблемите се върнаха, губи отново обхвата... Та вече се чудя и аз какво да го правя и какво да му флашвам...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Цитирай
#5

Защо не им го тръснеш на гаранцията щом продължава да губи покритие.




Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

Защото преди това си бях флашнала бгл и нямаше проблем освен този, че не искаше да се ъпдейтва софтуера, сега флашнах новия гбл и мисля, че аз съм виновна щом 3 пъти го флашвам и трите пъти има някакъв проблем

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Цитирай
#7

Аз вчера като видях всички разновидности на домовете и схванахте какво означават съкращенията Smile) и осъзнах че един от въпросите ми в първия пост е породен от недоглеждане. Днес мисля да сложа MTL както си е бил в магазина и ако пак прави проблем със някое системно приложение ще се възползвам гаранцията.
BGL за апарати които са в свободна продажба ли е?

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Ами общо взето да. Но такива бройки с bgl могат да се намерят и при операторите.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#9

moliva_85
"BGL за апарати които са в свободна продажба ли е? "
Няма значение.

Samsung Galaxy S 21 Ultra 5G
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)