Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мнения за официалния сервиз

(2020-03-27, 20:42:06)Inter написа:  А Вие май не виждате по-далеч от носа си и е ясно, че с Вас няма смисъл да се спори. Нямам никакво намерение да защитавам въпросния сервиз, достатъчно негативни мнения има за него.
Айде със здраве!
Няма смисъл да спорите, след като сте некомпетентен. Ако искате да се ограмотите трябва да четете закони, съдебна практика и т.н. Като за начало започнете със Закон за защита на потребителите. 

Пак ще повторя за неразбралите - Сервизът има пълната вина когато издава неверни заключения. Чл. 291. (1) В бъдещ съдебен процес, ако техник явяващ се в качеството на вещо лице представи такова заключение, ще бъде осъден с лишаване от свобода от една до пет години и с лишаване от правото по чл. 37, точка 7 от НК. 
Цитирай
Аксесоари

(2020-03-27, 20:54:26)steel написа:  Сервизът има пълната вина когато издава неверни заключения. Чл. 291. (1) В бъдещ съдебен процес, ако техник явяващ се в качеството на вещо лице представи такова заключение, ще бъде осъден с лишаване от свобода от една до пет години и с лишаване от правото по чл. 37, точка 7 от НК. 

Едва ли ще доживеем това да се случи. Те за убийство ги съдят на по 20 години и заради добро поведение излизат на 12-13-тата година та камо ли за такава глупост.

Колегата steel е прав в случая - софтуера е част от устройството както и самия хардуер и неизправността му води до невъзможност за нормална работа на самото устройството в случая. Сервиза е трябвало да констатира тези проблеми и да заключи че е фабричен дефект тъй като софтуера също се прави от производителя и да издаде становище за подмяна на апарата или да се възстанови сумата тъй като те не могат да го отстранят. Също като гаранционен сервиз понеже предполагам има и други с този апарат и подобни оплаквания е трябвало да уведомят производителя за проблемите и тои да ги отстрани с ъпдейт на софтуера или да си прибере дефектните устройства както стана със Самсунг и Ноут 7 преди години. Това че телефона е евтин и е нисък клас не значи че не трябва да работи нормално все едно да си купиш Опел и ако имаш проблеми да ти отговорят ми да си си взел Ферари а не този боклук има логика не мислите ли? Хубавото поне е че след ъпдейта до 10 може да се ползва телефона вече и доказва гореописаното че е софтуерен дефект пак ще го напиша да се знае ДЕФЕКТ и сервиза е трябвало да вземе отношение по казуса но не е.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)