Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мнения за официалния сервиз
#1

Здравейте колеги, батерията ми доста деградира -около 26 процента. Решил съм да се възползвам от гаранцията и говорих със Сръ*ко. Обаче не мога да се реша да го оставя понеже телефона е идеален, без нито драскотина никъде с калъф и протектор, който ще махнат като го нагряват. Най-много ме интересува да споделите има ли следи от отварянето, тъй като не искам надраскана лайсна или гръб. Също така дали остава прах по камерата. Възползвали ли ли сте се от опцията да гледате ремонта на монитор ?
Благодаря предварително на изказалите впечатления.

POCO F1
Цитирай
Аксесоари
#2

(2017-09-14, 17:42:31)lavazza написа:  Сръ*ко

Пише се Сръчко.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#3

Общо взето след сервиз, гледай да се отървеш от телефона.
Цитирай
#4

Защо? Моят два пъти е ходил при Сръчко, като и двата пъти сменяха дисплея барабар с целия преден панел. По абсолютно нищо не личи, че телефонът е бил под ножа два пъти - нито хардуерни проблеми имам, нито софтуерни, нито водоустойчивостта е засегната. Хората си знаят работата, все пак са оторизиран сервиз - могат да сглобят всички чаркове обратно по местата им и да сложат ново лепило след отваряне.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#5

И моята батерия е деградирала 22% за година, но малко ме съмнява ако го занеса в Сръчко да признаят гаранцията за батерията....

Galaxy S10
Цитирай
#6

(2017-09-14, 22:02:47)angelss написа:  И моята батерия е деградирала 22% за година, но малко ме съмнява ако го занеса в Сръчко да признаят гаранцията за батерията....

Признава се, говорих с тях.

@ivkos , а визуални щети има ли ?

POCO F1
Цитирай
#7

Няма. Връщат го увит в найлон с мехурчета.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#8

Аз мисля, че батерията винаги е третирана, като консуматив и ако има някаква гаранция тя ще е в пъти по-ниска от апарата. След 18 месеца, съдейки по Accu Battery, моята е с 14 % изхабяване. Струва ми се малко вероятно, но моля, споделете какъв е начина да си смениме батериите гаранционно с нови ? На какви условия трябва да отговарят ?
Цитирай
#9

Доколкото знам Самсунг сменят след деградация от 20 процента и надолу. При капсулован телефон е резервна част, не консуматив.

POCO F1
Цитирай
#10

(2017-09-15, 05:53:11)vvladev написа:  Аз мисля, че батерията винаги е третирана, като консуматив и ако има някаква гаранция тя ще е в пъти по-ниска от апарата. След 18 месеца, съдейки по Accu Battery, моята е с 14 % изхабяване. Струва ми се малко вероятно, но моля, споделете какъв е начина да си смениме батериите гаранционно с нови ? На какви условия трябва да отговарят ?
На такъв тип консумативи гаранцията е 6 м. - това са условията.

 
Цитирай
#11

Когато батерията е несменяема от потребителя, то гаранцията и е колкото на апарата. Какъв процент деградация приемат като гаранционно събитие е друг въпрос обаче.

★ ММ  &  iOS ★
Цитирай
#12

(2017-09-14, 22:27:41)lavazza написа:  Признава се, говорих с тях.

При колко процента деградация признават и също така как ще го установят? Освен това с какво установи колко е деградирала твоята батерия?

SGS III / SGS IV / SGS VII Edge
Цитирай
#13

Това ли показва колко е батерията? 
Телефона ми е на по малко от един месец. 


   
Цитирай
#14

(2017-09-15, 10:45:50)mario_gangstera написа:  Това ли показва колко е батерията? 
Телефона ми е на по малко от един месец. 

Да, това.

А за процентите, за които пита колегата над теб съм ги цитирал няколко мнения нагоре.

POCO F1
Цитирай
#15

(2017-09-14, 21:17:46)ivkos написа:  Защо? Моят два пъти е ходил при Сръчко, като и двата пъти сменяха дисплея барабар с целия преден панел. По абсолютно нищо не личи, че телефонът е бил под ножа два пъти - нито хардуерни проблеми имам, нито софтуерни, нито водоустойчивостта е засегната. Хората си знаят работата, все пак са оторизиран сервиз - могат да сглобят всички чаркове обратно по местата им и да сложат ново лепило след отваряне.

Заводски няма да стане. Напъването за отваря по капака, разкачване на елементи не е добре. Лепенето не се знае къде и колко е хванало. Само може да се разбере след тест. Телефон след сервиз се засилва. Smile
Цитирай
#16

(2017-09-15, 19:04:57)airbus написа:  Заводски няма да стане. Напъването за отваря по капака, разкачване на елементи не е добре. Лепенето не се знае къде и колко е хванало. Само може да се разбере след тест. Телефон след сервиз се засилва. Smile

Ако е направен читаво ремонта няма проблеми. Защо мислиш че "заводски" не е правено от хора а от извънземни.

P 20 Pro  / OnePlus 8t 12/256
Цитирай
#17

(2017-09-15, 19:59:00)viktor11 написа:  Ако е направен читаво ремонта няма проблеми. Защо мислиш че "заводски" не е правено от хора а от извънземни.

Oт хора, но при специални условия - температура, чистота и т.н., не под цигарен дим Big Grin
Цитирай
#18

(2017-09-15, 20:53:00)airbus написа:  Oт хора, но при специални условия - температура, чистота и т.н., не под цигарен дим Big Grin

В тази тема не говорим за джиесем сервиза на Жорката от Люлин 10.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#19

Как да разбера състоянието на батерията? Сложих програмата по-горе, но нищо не отчита. Трябва да прави няколко цикъла. Утре ще пращам телефона за смяна на екран, та евентуално да сменят и батериатя.
Цитирай
#20

@airbus, ако не ти се чака да навърташ цикли, докато излязат данните, прочети мнението ми и линка в него:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1418151

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#21

Общо взето не съм доволен от смяната на стъклото на дисплея в Съчко или Сръчко. Да,стъклото/ дисплеят е нов, но има следи от интервенция по капака - 5 мм дълга, не дълбока резка. Подобна резка се е получила и на стъклото на сензора под светкавицата, или е някакъв косъм от вътрешната страна. Не беше добре изчистено лепилото (нещо като мустаци от хелметекс) след смяната на екрана. Оставих им перфектен телефон, а го взех с щети. Не знам защо, взели та сменили и usb порта, който е използван стотина пъти, без да имам оплакване. Помолих да не ми слагат скапаното Nougat, но нарочно го направиха. С две думи, няма никаква разлика м/у оторизиран и друг сервиз. Всичко е тип гараж.

Някой може ли помогне как да сложа Андроид 6?
Цитирай
#22

Не сменят стъклото на дисплея, а всичко по предния панел: дисплей (който върви със стъклото), хоум бутона, металната рамка, сензорните бутони, страничните физически бутони и портовете отдолу. Просто така ги получават като цели сглобки от Самсунг. Ползвано, неползвано, радвай се, че към дисплея получаваш бонус и други нови неща.

Nougat не са ти го сложили напук на твоята молба, а защото доколкото знам е някаква политика на Самсунг, която изпълняват като оторизиран сервиз, да чистят данните и да слагат най-новия софтуер след посещение на телефона в сервиз. Колеги по форумите са писали, че се е случвало да слагат толкова нов, че още не е наличен за останалите потребители през ОТА.

Иначе останалите неща наистина не са ОК и сигурно е било добре да предявиш претенция в момента, когато са ти връщали телефона.

@airbus, за повече инфо виж мнението на колегата @BYordanov94:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1374761

Струва си и останалите му мнения в същата тема да се прочетат, тъй като пича е работил в сервиза и дава инфо от кухнята.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#23

Нямам работа повече в този сервиз. Мошеници големи! Мисля да уведомя Самсунг  за нанесените щети след смяната.

Напротив, сложили са баятата берсия DQD7 от май месец. Big Grin

Цитат:Ползвано, неползвано, радвай се, че към дисплея получаваш бонус и други нови неща.


Голяма радост от бонусите. Все едно съм взел телефон втора употреба със следи от употреба.
Цитирай
#24

Да не гледаш случайно Baseband version, защото той и при най-новия фърмуер на BGL е DQD7.

Иначе явно толко ти е бил късмета. Big Grin

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#25

(2017-09-22, 12:08:01)ivkos написа:  Да не гледаш случайно Baseband version, защото той и при най-новия фърмуер на BGL е DQD7.

Иначе явно толко ти е бил късмета. Big Grin

Всичко е от май месец.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)