Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Оторизиран сервиз на Самсунг
#1

Някой ползвал ли е оторизиран сервиз на Самсунг в София и би ли споделил впечатления относно бързина и качество на работа? Къде е най-добре да се ходи при проблем?
Цитирай
Аксесоари
#2

Проблемът ми е с дисплея, 2/3 от него е неизползваем, мига в бяло и зелено. Тъча работи иначе, както горната му част. Влошава се прогресивно. Ако успееш да ми помогнеш да го оправя без сервиз, ще ти изпека едно агне после, обещавам Smile
Цитирай
#3

Колега как получи този проблем при изпускане или просто дефект?
Цитирай
#4

Сръчко в Гео Милев. Сменяха ми гаранционно два пъти дисплея на S7 edge заради дефекти. Работата и двата пъти им отне 2 дни.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#5

Не съм казал нищо за теб, а засегнах в масата. В Сръчко найстина са добри. На мен всичко ми минава по гаранция. Технически са им необходими общо 3 дни. Части до ден и след това сглабяне.

Sent from my S8

Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Цитирай
#6

(2017-10-29, 21:31:19)ivanov_km написа:  Колега как получи този проблем при изпускане или просто дефект?


Ами преди повече от месец го изпуснах, имам почти незабележима пукнатина на дисплея, като много тънък косъм, но до вчера нямаше никакви проблеми и работеше перфектно. Нямам представа дали има връзка, но съм сигурен, че ще ми откажат гаранционен ремонт. Не знам дали и повредата е в дисплея или видеопроцесорът прави мизерии. По-вероятно е да е дисплей. Лошото е, че нямам друг телефон и не знам дали дават оборотен или ще трябва са си купя някоя китайска пръчка временно. Затова питам за сервиз, който работи бързо, тъй като ползвам телефона доста и за работа.

П.П.
Сръчко ще ги проверя, въпреки тъпото име Smile
А за Булграм какво ви е мнението, че са ми доста по-близо като локация?
Цитирай
#7

Не дават оборотен. От сега ти казвам, че няма да ти я признаят гаранция. Микрон да е чукнат на дисплея и ще имаш отказ. На специална машина го сканират. Дисплея е много скъп!

Sent from my S8

Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Цитирай
#8

И аз така мисля, но без това мислих да го сменям дисплея, ама не ми се занимаваше. 480 лв е, проверил съм го.
Цитирай
#9

Значе ще стане бързо. Поръчваш го и запазваш час за смяна. Отиваш и 20 мин време.

Sent from my S8

Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Цитирай
#10

(2017-10-29, 21:51:30)Anthony написа:  А за Булграм какво ви е мнението, че са ми доста по-близо като локация?

Един потребител имаше жълта лента/линия на дисплея. Сменили са го за 10 дни, може би не е давал зор. Мисля гаранционно, не го е плащал.

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#11

(2017-10-29, 21:51:30)Anthony написа:  П.П.
Сръчко ще ги проверя, въпреки тъпото име Smile
А за Булграм какво ви е мнението, че са ми доста по-близо като локация?

Колега и аз съм чувал за Сръчко само добри отзиви, но искам да отбележа, че лично съм нямал контакт с тях. Виждам, че и други колеги ти го препоръчват и е надежден според информацията. 
А относно името: На теб хубав сервиз ли ти трябва или само сервиз със хубаво име?! ?

Когато си умрял не знаеш,че си мъртъв...трудно е само за останалите!Същото е и когато си тъп!
Цитирай
#12

Сръчко са основния официален сервиз на Самсунг и Хуавей.
Бившите К§К сервиз.
Цитирай
#13

Мост компютърс не са ли отиризирани за телефоните на Самсунг. Аз за гаранцията на лаптоп Асус останах очарован от работата и срока за подмяна на дисплея. За 3 дни свършиха качествено работата.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#14

На 15.10 оставих моя S8+за смяна на дисплея в сервиз Сръчко квартал Гео Милев,имаше драскотини от оригиналния clear view от кръглото чипче от вътрешната страна.Признаха ми го гаранционно,и на 17.10 си го взех със сменен дисплей,батерия,лайсна.Много съм доволен от сервиза.

Samsung S8+,Samsung S10+,Galaxy Watch 46mm.
Samsung S20 Ultra,Galaxy Watch 3,Samsung S21 Ultra
Цитирай
#15

а защо се наложи да сменяш дисплея
Цитирай
#16

Написал съм защо

Samsung S8+,Samsung S10+,Galaxy Watch 46mm.
Samsung S20 Ultra,Galaxy Watch 3,Samsung S21 Ultra
Цитирай
#17

Днес отидох в Булграм, защото са ми наблизо. Казаха ми цена 513 лв и срок 7-10 дни. Много били натоварени. Пожелах им хубав ден и отидох в Сръчко, където цената е 480 лв, а срокът 1-2 дни. По принцип смяната ставала за 2 часа, но специално за този модел се чакало някакво одобрение от Самсунг, тъй като се сменят доста неща освен дисплея - батерия, лайсни и др. Явно препоръките за Сръчко наистина са основателни, ще пиша като го взема за да имат представа следващите, на които ще им се наложи тази тъй противна процедура. Благодаря на отзовалите се.
Цитирай
#18

Сутринта ми се обадиха, че телефонът е готов. Отидох, платих 480.19 лв., взех го и се прибрах. По пътя говорих няколко пъти, но през блутута на колата. Голямото ми разочарование дойде, когато ми звъннаха и установих, че спикъра на слушалката пращи ужасно и има ехо. Въпросният спикър е част от дисплея и е бил подменен с него. Наложи ми се да се върна пак до сервиза, който хич не ми е близо. Техникът, който го беше правил, каза на приемчика да го оставя и отиде да обядва. Последваха доста разправии от моя страна с приемчика (който няма вина в случая, но е лицето на сервиза), казах, че не искам да съм без телефон още няколко дни, че това е немарливост от тяхна страна, тъй като не са тествали телефона и т.н. Момчето ми обясни, че не можело друг техник да го гледа и трябвало онзи да се върне, ама той бил казал да го оставя или да му направя ресет. В крайна сметка след още малко разправии, приемчикът помоли друг техник да го погледне и ми каза да се върна след половин час. Разходих се и като се върнах всичко беше наред. Сменили са спикъра и вече имам напълно работещ телефон с продължаваща гаранция. Благодаря на всички още веднъж. Като цяло аз също бих препоръчал да се ползва Сръчко.
Цитирай
#19

Труден happyend, но все пак всичко е завършило добре. Няма да е лошо да имат един check list - да се пробва всичко, което може да се прецака след такава смяна. Явно са доста неща. Тези тестове да са "задължителни" в сервиза, преди да се покани клиента да си получи устройството. И Самсунг могат да го направят и да бъде изискване към сервизите, които са "официални". Но всичко това в света на пожеланията  Big Grin

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#20

Абе да ти кажа, убеден съм, че такъв чек лист има, ама надали се спазва много усърдно. Поне за разлика от сервизите на Епъл не ти ресетват телефона след каквато и да е процедура, та сега няма да се занимавам да качвам приложения и да ресторвам бекъп.
Цитирай
#21

Всъщност го ресетват. Поне К и К. Знам го от човек работещ там. Имат такова правило и го правят веднага след приемане от клиента.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Цитирай
#22

Ами Сръчко са на К и К точно и не го бяха ресетнали. Логично е да го правят, ама мен ме пропуснаха Smile
Цитирай
#23

(2017-11-02, 19:15:04)Anthony написа:  Абе да ти кажа, убеден съм, че такъв чек лист има, ама надали се спазва много усърдно. Поне за разлика от сервизите на Епъл не ти ресетват телефона след каквато и да е процедура, та сега няма да се занимавам да качвам приложения и да ресторвам бекъп.

Сръчко, задължително, за каквато и да е процедура флашват телефона ! Без изключения !
Системата им го изисква, не може да приключи ремонта, преди да го закачи и флашне.
Сам си прави изводите защо не е флашнат.
Цитирай
#24

Backup - не си правя. А сигурно е добре да правя. Сега за това в коя тема да питам Sad Някой дали има желане да напише накратко - с какво може да ми е полезен, колко често се прави, има ли някакво приложение, което да се сеща да го прави при зададена периодичност, вместо мен. Ангажира ли много ресурси? Не съм много сигурна, че мога да си формулирам въпросите правилно, но най-вече - да си преценя елементарно - струва ли си Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#25

В повечето случаи backup се прави при преминаването към по-високата версия на ОС и се налага reset след това или при reset на устройството поради други причини.

 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)