Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
Някой ползвал ли е оторизиран сервиз на Самсунг в София и би ли споделил впечатления относно бързина и качество на работа? Къде е най-добре да се ходи при проблем?
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Колега как получи този проблем при изпускане или просто дефект?
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Сръчко в Гео Милев. Сменяха ми гаранционно два пъти дисплея на S7 edge заради дефекти. Работата и двата пъти им отне 2 дни.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
(Последна редакция: 2017-10-29, 21:37:11 от
ivkos.)
Мнения: 184
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
6
Устройства: Samsung Galaxy S8
Не съм казал нищо за теб, а засегнах в масата. В Сръчко найстина са добри. На мен всичко ми минава по гаранция. Технически са им необходими общо 3 дни. Части до ден и след това сглабяне.
Sent from my S8
Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Мнения: 184
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
6
Устройства: Samsung Galaxy S8
Не дават оборотен. От сега ти казвам, че няма да ти я признаят гаранция. Микрон да е чукнат на дисплея и ще имаш отказ. На специална машина го сканират. Дисплея е много скъп!
Sent from my S8
Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
И аз така мисля, но без това мислих да го сменям дисплея, ама не ми се занимаваше. 480 лв е, проверил съм го.
Мнения: 184
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
6
Устройства: Samsung Galaxy S8
Значе ще стане бързо. Поръчваш го и запазваш час за смяна. Отиваш и 20 мин време.
Sent from my S8
Учи се от всеки, не подражавай на никого.
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
(2017-10-29, 21:51:30)Anthony написа: А за Булграм какво ви е мнението, че са ми доста по-близо като локация?
Един потребител имаше жълта лента/линия на дисплея. Сменили са го за 10 дни, може би не е давал зор. Мисля гаранционно, не го е плащал.
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 371
Теми: 20
Член от: 2016-02
Репутация:
49
Устройства: Galaxy S8Huawei Mate 10 Pro BlueHuawei P20 Pro Twilight
(2017-10-29, 21:51:30)Anthony написа: П.П.
Сръчко ще ги проверя, въпреки тъпото име
А за Булграм какво ви е мнението, че са ми доста по-близо като локация?
Колега и аз съм чувал за Сръчко само добри отзиви, но искам да отбележа, че лично съм нямал контакт с тях. Виждам, че и други колеги ти го препоръчват и е надежден според информацията.
А относно името: На теб хубав сервиз ли ти трябва или само сервиз със хубаво име?! ?
Когато си умрял не знаеш,че си мъртъв...трудно е само за останалите!Същото е и когато си тъп!
Мнения: 3 559
Теми: 59
Член от: 2010-11
Репутация:
1 252
Сръчко са основния официален сервиз на Самсунг и Хуавей.
Бившите К§К сервиз.
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Мост компютърс не са ли отиризирани за телефоните на Самсунг. Аз за гаранцията на лаптоп Асус останах очарован от работата и срока за подмяна на дисплея. За 3 дни свършиха качествено работата.
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Мнения: 49
Теми: 3
Член от: 2012-01
Репутация:
8
На 15.10 оставих моя S8+за смяна на дисплея в сервиз Сръчко квартал Гео Милев,имаше драскотини от оригиналния clear view от кръглото чипче от вътрешната страна.Признаха ми го гаранционно,и на 17.10 си го взех със сменен дисплей,батерия,лайсна.Много съм доволен от сервиза.
Samsung S8+,Samsung S10+,Galaxy Watch 46mm.
Samsung S20 Ultra,Galaxy Watch 3,Samsung S21 Ultra
Мнения: 59
Теми: 7
Член от: 2014-03
Репутация:
0
Устройства: samsung s8+
а защо се наложи да сменяш дисплея
(Последна редакция: 2017-10-30, 16:40:01 от
suzuki600.)
Мнения: 49
Теми: 3
Член от: 2012-01
Репутация:
8
Написал съм защо
Samsung S8+,Samsung S10+,Galaxy Watch 46mm.
Samsung S20 Ultra,Galaxy Watch 3,Samsung S21 Ultra
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
Днес отидох в Булграм, защото са ми наблизо. Казаха ми цена 513 лв и срок 7-10 дни. Много били натоварени. Пожелах им хубав ден и отидох в Сръчко, където цената е 480 лв, а срокът 1-2 дни. По принцип смяната ставала за 2 часа, но специално за този модел се чакало някакво одобрение от Самсунг, тъй като се сменят доста неща освен дисплея - батерия, лайсни и др. Явно препоръките за Сръчко наистина са основателни, ще пиша като го взема за да имат представа следващите, на които ще им се наложи тази тъй противна процедура. Благодаря на отзовалите се.
(Последна редакция: 2017-10-30, 18:48:40 от
Anthony.)
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
Сутринта ми се обадиха, че телефонът е готов. Отидох, платих 480.19 лв., взех го и се прибрах. По пътя говорих няколко пъти, но през блутута на колата. Голямото ми разочарование дойде, когато ми звъннаха и установих, че спикъра на слушалката пращи ужасно и има ехо. Въпросният спикър е част от дисплея и е бил подменен с него. Наложи ми се да се върна пак до сервиза, който хич не ми е близо. Техникът, който го беше правил, каза на приемчика да го оставя и отиде да обядва. Последваха доста разправии от моя страна с приемчика (който няма вина в случая, но е лицето на сервиза), казах, че не искам да съм без телефон още няколко дни, че това е немарливост от тяхна страна, тъй като не са тествали телефона и т.н. Момчето ми обясни, че не можело друг техник да го гледа и трябвало онзи да се върне, ама той бил казал да го оставя или да му направя ресет. В крайна сметка след още малко разправии, приемчикът помоли друг техник да го погледне и ми каза да се върна след половин час. Разходих се и като се върнах всичко беше наред. Сменили са спикъра и вече имам напълно работещ телефон с продължаваща гаранция. Благодаря на всички още веднъж. Като цяло аз също бих препоръчал да се ползва Сръчко.
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Труден happyend, но все пак всичко е завършило добре. Няма да е лошо да имат един check list - да се пробва всичко, което може да се прецака след такава смяна. Явно са доста неща. Тези тестове да са "задължителни" в сервиза, преди да се покани клиента да си получи устройството. И Самсунг могат да го направят и да бъде изискване към сервизите, които са "официални". Но всичко това в света на пожеланията
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
Абе да ти кажа, убеден съм, че такъв чек лист има, ама надали се спазва много усърдно. Поне за разлика от сервизите на Епъл не ти ресетват телефона след каквато и да е процедура, та сега няма да се занимавам да качвам приложения и да ресторвам бекъп.
Мнения: 306
Теми: 0
Член от: 2013-05
Репутация:
47
Всъщност го ресетват. Поне К и К. Знам го от човек работещ там. Имат такова правило и го правят веднага след приемане от клиента.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Backup - не си правя. А сигурно е добре да правя. Сега за това в коя тема да питам
Някой дали има желане да напише накратко - с какво може да ми е полезен, колко често се прави, има ли някакво приложение, което да се сеща да го прави при зададена периодичност, вместо мен. Ангажира ли много ресурси? Не съм много сигурна, че мога да си формулирам въпросите правилно, но най-вече - да си преценя елементарно - струва ли си
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 19 949
Теми: 722
Член от: 2011-08
Репутация:
5 397
Устройства: GP 6
В повечето случаи backup се прави при преминаването към по-високата версия на ОС и се налага reset след това или при reset на устройството поради други причини.
(Последна редакция: 2017-11-03, 00:14:36 от
NoMaD.)