Мнения: 1 668
Теми: 15
Член от: 2012-05
Репутация:
471
Устройства: Samsung S23Ultra
Здравейте, бихме искали да Ви информираме, че политиката на услугата на Samsung Cloud е променена.
□ Промени в Политиката на услугата Samsung Cloud
- Съдържание: край на поддръжката за архивиране и възстановяване на данни за приложение (настройки на приложение)
- Планиран край: 11 януари 2018 г.
- Как да архивирате данни за приложение: след планирания край на услугата няма да можете да направите допълнителен архив на данни за приложение или да възстановите архивираните данни за приложение в Samsung Cloud. Клиентите, които трябва да архивират данни за приложение, трябва да извършат архивирането на компютри или други устройства с помощта на Smart Switch или други подобни услуги.
□ Насоки за унищожаване на лична информация
- Цел: данни за приложение за потребители, които са архивирали приложения
- Планиран край: 11 януари 2018 г.
- При прекратяването на услугата ние надлежно ще унищожим Вашата лична информация, която е била събрана за целите на предоставянето на услугата. Въпреки това обаче, ако има задължение за задържане на информация в съответствие с клаузите на съответните законодателни норми, информацията ще бъде задържана и ще бъде незабавно унищожена след изтичане на периода на задържане, установен от закона.
Изпратено от SamsungGalaxyS8 с помощта на Tapatalk
When a man lies, he murders some part of the world
Мнения: 25
Теми: 0
Член от: 2010-01
Репутация:
1
И аз получих такъв мейл.
Не мога обаче да разбера напълно смисъла му обаче.
Някой може ли да разясни за какво става реално въпрос?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
Реално, вече няма да правят бекъп на данните в приложенията. Много тъпо.
mefistoreyon
Unregistered
Хубаво е ,че го постна тук... Точно днес отварях приложението, но просто цъкнах да го махна и не видях за какво става въпрос... Хубаво е да се знае ,че ще го спират.
Мнения: 76
Теми: 3
Член от: 2011-04
Репутация:
3
Как да направим бекъп на даните след като спрат приложението?
SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA
Мнения: 618
Теми: 3
Член от: 2011-11
Репутация:
79
За мен най-добрият бекъп е с кабел и smart switch.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Мнения: 1 668
Теми: 15
Член от: 2012-05
Репутация:
471
Устройства: Samsung S23Ultra
(2017-12-09, 00:13:54)nasttii написа: Как да направим бекъп на даните след като спрат приложението?
Фа, и в мейла пише
Със smart switch или подобни приложения на компютър
Изпратено от SamsungGalaxyS8 с помощта на Tapatalk
When a man lies, he murders some part of the world
Мнения: 130
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
20
В света на бързия интернет и хилядите облачни услуги, да те карат да си правиш бекъп на компютър и с кабел...Връщат ни към най-противните недостатъци на Епъл в миналото.
Мнения: 192
Теми: 2
Член от: 2010-11
Репутация:
70
Устройства: Galaxy Note X+X Ultra
И аз получих такова писмо,Гугъл мейл обаче пишеше отдолу че не може да гарантира че идва от Samsung.com и може да е фейк някакъв.
Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Мнения: 2 661
Теми: 24
Член от: 2016-10
Репутация:
279
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra
Ама не е очевидно.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Мнения: 1 038
Теми: 3
Член от: 2011-02
Репутация:
132
Устройства: Galaxy S8
Това явно е поредната глупост. Толкова ми е удобен тоя бекъп и толкова пъти като съм занулявал или сменял телефон ми е помагало, че без него незнам .... Тъжна вест си е направо!
SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Ако беше вярно - щеше да е обявено и на страницата им, както и да го има в новините. А това, че изпращачът на мейла е неудостоверен е показателно.
Съвсем не ми се струва да е вярно
Все пак ги попитах и ще споделя, като отговорят
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 1 596
Теми: 42
Член от: 2010-08
Репутация:
385
Устройства: Samsung Galaxy S23Ultra,Huawei Watch 3
Хм,ако това не е вярно възниква друг,според мен доста тревожен въпрос,откъде подателите на фалшивия имейл са ни взели мейлите?
Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Може да е изпратено и до хора, които не ползват Samsung.
Сега се загледах в мейла с предупреждението, както и в другите, които имам от Самсунг от по-рано - ами истинските и с удостоверен подател, независимо от какъв домейн са пуснати - имат еднкъв подпис, който е различен от този в предупределителния мейл. Подобни изглеждат, но в истинските мейлли в подписа има ли линк към хелп центъра на Самсунг.
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 1 596
Теми: 42
Член от: 2010-08
Репутация:
385
Устройства: Samsung Galaxy S23Ultra,Huawei Watch 3
Цитат:Може да е изпратено и до хора, които не ползват Samsung.
Дали?
Ама пък да го получим всички тук е някакво супер съвпадение.
Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Ами аз получавам всякакъв спам откъде ли не ... знам ли. Включително и за IPhone, какъвто никога не съм имала и избщо не обръщам внимание и не отварям такива мейли
Отговориха ми от Самсунг, поискаха ми скрийншот на мейла ... Да видим
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 168
Теми: 13
Член от: 2014-05
Репутация:
24
Аз използвам J7 и също получих имейла..нещо друго което се случва обаче е че през няколко дни получавам известия че данните ми не могат да се архивират във samsung cloud
Honor 90 - 12/512
Мнения: 618
Теми: 3
Член от: 2011-11
Репутация:
79
И аз го получих в петък още този мейл
Samsung Galaxy S10+ Prism Black
mefistoreyon
Unregistered
Аз това го получих като отворих Samsung Cloud
Няма как да не е вярно ама пък на кой му пука ?
За някакви мизерни 15гб... Толкова възможности има в днешно време както Anthony по-горе ,че чак е смешно да се обсъжда.
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Ще споделя
Разбира се. Вчера ги контактнах от тук
https://www.samsung.com/us/support/owner...sung-cloud През ФБ, защото чата не ми сработи. Около 20-30 мин след запитването ми - реагираха с извинения за забавянето и поискаха скрийншотите. Статусът им е, като неполучени, все още ... (празното кръгче с тикчето в него).
Дес реших да ги попитам през хелп центъра -
https://help.content.samsung.com/csweb/main/main.do
Всички удостоверени мейли от Самсунг, независимо домейн са пуснати - завършват с подпис, в който има линк към хелпцентъра:
А този съмнителния е без такъв линк:
Над силата е само умението да я владеем!
Мнения: 192
Теми: 2
Член от: 2010-11
Репутация:
70
Устройства: Galaxy Note X+X Ultra
И колко по-ползотворно щеше да е да прочетеш че темата се отнася за нещо което ПРЕДСТОИ (уж) да се случи а не положение което е в момента и което пише в общите условия.
Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Мнения: 3 398
Теми: 91
Член от: 2017-05
Репутация:
2 083
Устройства: Samsung Galaxy S21 Ultra
Имам официален отговор от Самсунг - изпратен на избраната от мен поща, различна от gmail-ската, както и видим в профила ми в Самсунг - регистриран през ticket системата им.
Ето текста с копи пейст, понеже изглежда дребен в картинките:
Dear Customer,
Thank you for contacting us. We appreciate the opportunity to assist you.
Following your inquiry, I understand that you have received an email regarding the Samsung Cloud service coming to an end in January.
We, the official support for Samsung applications and accounts, can confirm that the Samsung Cloud service is still going strong and we have built a net of applications and services that relies on the Samsung Cloud being available to all of our customers.
So please do not worry about it, that email might be part of an attempt to discredit us as a company but we will try to identify the conditions under which the email has been sent to you. If it is not too mucg trouble, please contact us back and provide us a screenshot of the email, so we can start an investigation on this matter.
We are grateful for all your patience and understanding, we remain at your disposal for any further information if necessary and we assure you of our highest consideration.
If you encounter any other unexpected situation and have more questions, please do not hesitate to contact us and our support team will assist you with all the necessary information.
Also, if you visit the Content & Services customer support website, http://help.content.samsung.com, you will be able to find all Samsung Content and Services we are supporting in your country.
Thank you for using our services. Your satisfaction is very important to us.
Kind regards,
Richard
Customer Service Center
Please visit our website : https://help.content.samsung.com
Как изглежда в пощата:
Изглед на отговора от профила ми в Самсунг:
Над силата е само умението да я владеем!
(Последна редакция: 2017-12-11, 20:37:27 от
divna.)
Мнения: 150
Теми: 3
Член от: 2011-06
Репутация:
45
роменя Правилата и условията на Samsung Cloud
XII 05, 2017 00:00 AMУважаеми клиенти,
Поздравления. Това е съобщение от екипа на Samsung account.
Бихме искали да Ви информираме за новите правила и условия, които ще влязат в сила от 11 януари 2018 г.
■ Основна промяна/основни промени
- „Данни за приложение“ ще бъде изтрито от документа с ПУ, тъй като в Samsung Cloud няма да се поддържа архивиране и възстановяване на данни за приложение.
※ Ако изрично не изразите несъгласието си с промените в общите условия до датата на влизането им в сила или ако използвате услугата след тази дата, ще се счита, че сте съгласни с променените общи условия. Моля, обърнете внимание, че привилегиите ви по отношение на услугата е възможно да бъдат ограничени или спрени, ако не сте съгласни с променените общи условия.
За подробна информация относно тези промени, моля, вижте връзката по-долу:
https://account.samsung.com/membership/terms
Ако имате въпроси, свързани с промяната, моля, свържете се с http://help.content.samsung.com
Благодарим ви, че използвахте Услугите на Samsung.
Samsung account
Това е в Samsung account раздел известия от 5.12
Хайде сега кое е вярното?
Samsung S20 plus
Samsung S10
Samsung S9 plus
Samsung S8
Samsung S6
etc.