Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Промени в Политиката на услугата Samsung Cloud
#1

Здравейте, бихме искали да Ви информираме, че политиката на услугата на Samsung Cloud е променена. 

□ Промени в Политиката на услугата Samsung Cloud
- Съдържание: край на поддръжката за архивиране и възстановяване на данни за приложение (настройки на приложение) 
- Планиран край: 11 януари 2018 г. 
- Как да архивирате данни за приложение: след планирания край на услугата няма да можете да направите допълнителен архив на данни за приложение или да възстановите архивираните данни за приложение в Samsung Cloud. Клиентите, които трябва да архивират данни за приложение, трябва да извършат архивирането на компютри или други устройства с помощта на Smart Switch или други подобни услуги. 


□ Насоки за унищожаване на лична информация 
- Цел: данни за приложение за потребители, които са архивирали приложения 
- Планиран край: 11 януари 2018 г. 
- При прекратяването на услугата ние надлежно ще унищожим Вашата лична информация, която е била събрана за целите на предоставянето на услугата. Въпреки това обаче, ако има задължение за задържане на информация в съответствие с клаузите на съответните законодателни норми, информацията ще бъде задържана и ще бъде незабавно унищожена след изтичане на периода на задържане, установен от закона. 



Изпратено от SamsungGalaxyS8 с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
Аксесоари
#2

И аз получих такъв мейл.
Не мога обаче да разбера напълно смисъла му обаче.
Някой може ли да разясни за какво става реално въпрос?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Цитирай
#3

Реално, вече няма да правят бекъп на данните в приложенията. Много тъпо.
Цитирай
#4

Хубаво е ,че го постна тук... Точно днес отварях приложението, но просто цъкнах да го махна и не видях за какво става въпрос... Хубаво е да се знае ,че ще го спират.
Цитирай
#5

Как да направим бекъп на даните след като спрат приложението?

SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA
Цитирай
#6

За мен най-добрият бекъп е с кабел и smart switch.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#7

(2017-12-09, 00:13:54)nasttii написа:  Как да направим бекъп на даните след като спрат приложението?
Фа, и в мейла пише
Със smart switch или подобни приложения на компютър

Изпратено от SamsungGalaxyS8 с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#8

В света на бързия интернет и хилядите облачни услуги, да те карат да си правиш бекъп на компютър и с кабел...Връщат ни към най-противните недостатъци на Епъл в миналото.
Цитирай
#9

И аз получих такова писмо,Гугъл мейл обаче пишеше отдолу че не може да гарантира че идва от Samsung.com и може да е фейк някакъв.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Цитирай
#10

Ама не е очевидно.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#11

Това явно е поредната глупост. Толкова ми е удобен тоя бекъп и толкова пъти като съм занулявал или сменял телефон ми е помагало, че без него незнам .... Тъжна вест си е направо!

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#12

Ако беше вярно - щеше да е обявено и на страницата им, както и да го има в новините. А това, че изпращачът на мейла е неудостоверен е показателно.

Съвсем не ми се струва да е вярно Smile Все пак ги попитах и ще споделя, като отговорят Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#13

Хм,ако това не е вярно възниква друг,според мен доста тревожен въпрос,откъде подателите на фалшивия имейл са ни взели мейлите?

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#14

Може да е изпратено и до хора, които не ползват Samsung.

Сега се загледах в мейла с предупреждението, както и в другите, които имам от Самсунг от по-рано - ами истинските и с удостоверен подател, независимо от какъв домейн са пуснати - имат еднкъв подпис, който е различен от този в предупределителния мейл. Подобни изглеждат, но в истинските мейлли в подписа има ли линк към хелп центъра на Самсунг.

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#15

Цитат:Може да е изпратено и до хора, които не ползват Samsung.

Дали? Smile
Ама пък да го получим всички тук е някакво супер съвпадение.

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#16

Ами аз получавам всякакъв спам откъде ли не ... знам ли. Включително и за IPhone, какъвто никога не съм имала и избщо не обръщам внимание и не отварям такива мейли Smile

Отговориха ми от Самсунг, поискаха ми скрийншот на мейла ... Да видим Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#17

Аз използвам J7 и също получих имейла..нещо друго което се случва обаче е че през няколко дни получавам известия че данните ми не могат да се архивират във samsung cloud

Honor 90 - 12/512
Цитирай
#18

И аз го получих в петък още този мейл

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#19

Аз това го получих като отворих Samsung Cloud Smile Няма как да не е вярно ама пък на кой му пука ? Big Grin За някакви мизерни 15гб... Толкова възможности има в днешно време както Anthony по-горе ,че чак е смешно да се обсъжда.
Цитирай
#20

(2017-12-10, 17:51:30)divna написа:  Ами аз получавам всякакъв спам откъде ли не ... знам ли. Включително и за IPhone, какъвто никога не съм имала и избщо не обръщам внимание и не отварям такива мейли Smile

Отговориха ми от Самсунг, поискаха ми скрийншот на мейла ... Да видим Smile

Интересно ми е какво ще отговорят, и на мен ми се стори подозрителна работата.
Цитирай
#21

Ще споделя Smile Разбира се. Вчера ги контактнах от тук https://www.samsung.com/us/support/owner...sung-cloud През ФБ, защото чата не ми сработи. Около 20-30 мин след запитването ми - реагираха с извинения за забавянето и поискаха скрийншотите. Статусът им е, като неполучени, все още ... (празното кръгче с тикчето в него). 

[Изображение: 19767477.png]

Дес реших да ги попитам през хелп центъра - https://help.content.samsung.com/csweb/main/main.do

Всички удостоверени мейли от Самсунг, независимо домейн са пуснати - завършват с подпис, в който има линк към хелпцентъра:

[Изображение: 19767528.png]

А този съмнителния е без такъв линк:

[Изображение: 19767527.png]

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#22

А колко по-лесно е просто да отвориш Samsung Cloud и да прочетш общите условия, вместо да се разправяш с контактни центрове, които нямат никакво понятие Smile
Цитирай
#23

И колко по-ползотворно щеше да е да прочетеш че темата се отнася за нещо което ПРЕДСТОИ (уж) да се случи а не положение което е в момента и което пише в общите условия.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Цитирай
#24

Имам официален отговор от Самсунг - изпратен на избраната от мен поща, различна от gmail-ската, както и видим в профила ми в Самсунг - регистриран през ticket системата им.

Ето текста с копи пейст, понеже изглежда дребен в картинките:

Dear Customer,


Thank you for contacting us. We appreciate the opportunity to assist you.

Following your inquiry, I understand that you have received an email regarding the Samsung Cloud service coming to an end in January.
 
We, the official support for Samsung applications and accounts, can confirm that the Samsung Cloud service is still going strong and we have built a net of applications and services that relies on the Samsung Cloud being available to all of our customers.
 
So please do not worry about it, that email might be part of an attempt to discredit us as a company but we will try to identify the conditions under which the email has been sent to you. If it is not too mucg trouble, please contact us back and provide us a screenshot of the email, so we can start an investigation on this matter.
 
We are grateful for all your patience and understanding, we remain at your disposal for any further information if necessary and we assure you of our highest consideration.
 
If you encounter any other unexpected situation and have more questions, please do not hesitate to contact us and our support team will assist you with all the necessary information.
 
Also, if you visit the Content & Services customer support website, http://help.content.samsung.com, you will be able to find all Samsung Content and Services we are supporting in your country.
 

Thank you for using our services. Your satisfaction is very important to us.

Kind regards,
Richard
Customer Service Center

Please visit our website : https://help.content.samsung.com



Как изглежда в пощата:

[Изображение: 19772479.png]
[Изображение: 19772481.png]

Изглед на отговора от профила ми в Самсунг:

[Изображение: 19772536.png]

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#25

роменя Правилата и условията на Samsung Cloud
XII 05, 2017 00:00 AMУважаеми клиенти,

Поздравления. Това е съобщение от екипа на Samsung account.

Бихме искали да Ви информираме за новите правила и условия, които ще влязат в сила от 11 януари 2018 г.

■ Основна промяна/основни промени
- „Данни за приложение“ ще бъде изтрито от документа с ПУ, тъй като в Samsung Cloud няма да се поддържа архивиране и възстановяване на данни за приложение.

※ Ако изрично не изразите несъгласието си с промените в общите условия до датата на влизането им в сила или ако използвате услугата след тази дата, ще се счита, че сте съгласни с променените общи условия. Моля, обърнете внимание, че привилегиите ви по отношение на услугата е възможно да бъдат ограничени или спрени, ако не сте съгласни с променените общи условия.


За подробна информация относно тези промени, моля, вижте връзката по-долу:
https://account.samsung.com/membership/terms
Ако имате въпроси, свързани с промяната, моля, свържете се с http://help.content.samsung.com

Благодарим ви, че използвахте Услугите на Samsung.

Samsung account


Това е в Samsung account раздел известия от 5.12

Хайде сега кое е вярното? 

Samsung S20 plus
Samsung S10
Samsung S9 plus
Samsung S8
Samsung S6
etc.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)