Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с контакти при HUAWEI P10 lite
#26

От Теленор настояваха контактите да са в картата. След направената проба в офиса им и отново проявен проблем, прехвърлихме контантите в Гугъл, сменихме картата и и пак проблем. После прехвърлихме контактите в телефона, деактивирах четенето на контактите от Гугъл и пак проблем. Казаха ми ( имам и сервизен протокол в които е записано), че проблема е поради инсталиране на приложения от Google Store ?!? Спорих с тях, че ако е така то няма да имам само аз проблем с това, а всички с този модел телефон. Приложенията са от официален доставчик, които гарантира безпроблемна работа на телефона. Другото, което е че след като телефона се води smart, то би трябва да има възможност за инсталиране на приложения - когато си купуваме химикали, то очакваме да могат да пишат ...
Към момента съм входирал втора жалба в КЗП поради неотстраняване на дефект в телефона в рамките на сервизния период от 30 дена - телефона е постъпил при тях на 05.10.2017 и след преинсталиране още не е оправен.
Цитирай
Аксесоари
#27

Странно.. Връщане на фабричните настройки и слагане на последните актуализации. Без да се инсталират други приложения се проверява какво става с контактите. На мен ми звучи като на софтуерен проблем.
Цитирай
#28

Те в сервиза първо това правят, връщат до фабрични. Дефект в самия телефон е. Нямам друго обяснение за това което казва човека. Но аз имах проблем с предишния ми телефон и Теленор ги направих на трътки и след 30 дни ми дадоха нов. Не за този модел говоря, а за предишен на Huawei.
Цитирай
#29

Този проблем с показване на грешно име при входящо обаждане от непознат номер ми изгледа по-сериозне и по-голям. След като разпитах познати, които също имат Huawei се оказа, че от 5 имащи P10 lite или P9 lite, един с 9-ката го има същия проблем - но с телефон от Виваком. Представям си колко хора може го имат, но да са ги изкарали виновни че проблема е от приложения и хората не са си потърсили правата.
Да не споменавам че още по-малко биха ходили до КЗП, а ако се наложи и съд.
Все пак съгласно Закона за защита на потребителя:
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) (Нова - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
Цитирай
#30

Ако си от София, защо не отидеш директно в сервиза на HUAWEI, ул. Леге 4 или ако не си да се свържеш с тях и да им обясниш ситуацията. Тук, някой от форума имаше взимане-даване с операторите, които не искаха да съдействат разбира се и въпросният беше отишъл до сервиз на HUAWEI от където му съдействаха да замени телефона си при оператора! Пробвай и ти!
Цитирай
#31

И при мен по някога ( на седмицата 2-3 пъти) като мо звънне някой показва име с което преди това съм говорил а то реално ми звъни някой непознат.

-= REDMAGIC 9 Pro 16/512 =-


Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)