Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Сloud Спира
#1

Здравейте, получих съобщение от Samsung Сoud че същият спира работа. До сега всичиките данни от телефона се архивираха в този облак и беше лесно при преинсталиране на телефона да си върна всичко от Samsung Сloud но от ту на татък трябва да се търси друг "облак". Някой има ли виждане по въпроса.
Цитирай
Аксесоари
#2

Не се ли архивират и през гугъл акаунта в drive?
Цитирай
#3

Прочети си още веднъж и по-внимателно имейла. Не спира целия Samsung Cloud.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#4

(2017-12-19, 20:03:00)ivkos написа:  Прочети си още веднъж и по-внимателно имейла. Не спира целия Samsung Cloud.

Спират архивирането на приложенията
Цитирай
#5

Че кой използва Samsung Cloud за архивиране ? Има достатъчно други опции и то по-лесни .
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)