Мнения: 441
Теми: 61
Член от: 2013-06
Репутация:
20
Здравейте, получих съобщение от Samsung Сoud че същият спира работа. До сега всичиките данни от телефона се архивираха в този облак и беше лесно при преинсталиране на телефона да си върна всичко от Samsung Сloud но от ту на татък трябва да се търси друг "облак". Някой има ли виждане по въпроса.
Мнения: 279
Теми: 2
Член от: 2017-01
Репутация:
32
Устройства: S24U, S22U, N10+, N9
Не се ли архивират и през гугъл акаунта в drive?
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Прочети си още веднъж и по-внимателно имейла. Не спира целия Samsung Cloud.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 674
Теми: 13
Член от: 2013-04
Репутация:
134
Устройства: Samsung S23 256Gb Green
Че кой използва Samsung Cloud за архивиране ? Има достатъчно други опции и то по-лесни .