Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Може ли да се оправи този проблем
#1

Здравейте.
Проблема, който отписвам е на лице от около година, но от около месец започна да се изразява непрекъснато, а от днес вече не мога да използвам таблета. Става на въпрос за грешки свързани с   Google Play. Първоначално от време на време само когато си търсих приложения  излизаше грешка, свързана с актуализацията и ме изхвърляше, но както казах от около месец, грешката започна да се появява при всяко влизане в приложението и на практика стана невъзможно да се изтегли каквото и да е било приложение. Не мога да възпроизведа точните грешки, но завършваха с ".gapps""
От днес вече  постоянните грешки излязоха извън пределите на Google Play и засегнаха целият таблет. Вече дори, когато ползвам браузъра или дори, когато не съм отворил нищо, освен че излизат същите грешки свързани с Play-a, започнаха да излизат и грешки свързани със системата, нещо от рода на "системата не функционира правилно" или нещо от този род, и освен това постоянно забива. На практика таблета вече е неизползваем.
Пробвах на два пъти да му върна заводските настройки, веднъж през настройките, вторият път през Rocovery режима, но веднага след това грешките налазват отново. 
Имате ли идея на какво се дължи и може ли да се оправи. Щом не се оправя след нулиране на настройките, вероятно  е необходима и външна намеса ?



Таблета е  Allview Viva i10, с Андорид е 4.4.2.
Цитирай
Аксесоари
#2

Според мен трябва да върнеш фабричните настройки като за целта от Recovery менюто wipe cache-а и след това връщаш фабричните настройки.
Цитирай
#3

А ако не стане и по горе изброеното, можеш на спокойствие да си флашнеш таблета на ново .

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#4

Китайчетата си имат проблем с услугите на Гугъл и фабричните не могат да променят положението.
Цитирай
#5

Здравейте. Благодаря за взетото отношение.

Току що пробвах отново фактори ресет, като този път преди това изчистих и кеша както ме посъветвахте.
5 минути си работеше гладко и без проблеми, след това влязох в Google Play, и заби. Последва рестарт на таблета от моя страна и след включването грешките отново започнаха да се появяват както преди.
Изглежда флашването ще е единственото решение. Тъй като до сега не съм го правил, днес доста обстойно четох в интернет как става, но ми се струва, че задачата би била непосилна, тъй като таблета ми е доста непопулярен и нищо не се намира за него в интернет.
Цитирай
#6

Кажи какъв ти е таблета все пак...този от подписа ли?
Намерих това но в мoдела има G ,не знам същият ли е
Цитирай
#7

Не бързай с флашването!Може да е необратимо (особено за платформа,за която няма ромове)! Грешката,която то дава,е само за услугите на магазина (Гугъл Плей)! Дай му пак ресет и поработи малко с него-БЕЗ ДА ВЛИЗАШ В МАГАЗИНА И ДА ТЕГЛИШ НЕЩО!Спри и ъпдейтването на сървисите на магазина!Най-вероятно всичко ще е точно.Ако е така,почети малко темите тук за този проблем,има много писано (слагане на стара версия на гапс,ръчен ъпдейт само на необходимите сървиси),без новите им измишльотини като "Instant Apps" и тъй нататък бози!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)