Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем след ъпдейт
#1

             
     
     Здравейте, от ноември имам S8 и не съм имала проблеми досега, но снощи инсталирах някакъв ъпдейт от около 120 мб и телефона не спря да се бъгва. Като за начало телефона започва бавно да зарежда и изведнъж изписва "samsung music has stopped working". Ако съм изгасила екрана преди да го изпише не мога да пусна екрана, нито с пръстов отпечатък, нито лицево разпознаване - екранът въобще спира да реагира (евентуално се показва лок скрийна, но без час и без иконки и нотификации) - мога само камерата да включа от бутона. 
Оправя се единствено с рестарт и нищо друго. Телефонът напрактика, ако ми трябва бързо, е напълно незиползваем (поне 3-4 мин ще трябват да успея да го рестартирам и включа отново). Въпросът ми е как мога да го оправя? Защото в момента не е ясно кога samsung music ще крашне и ще направи гореописаните поразии и телефонът ще бъде неизползваем. 

Благодаря Ви предварително.

 

 

 

 

 
Цитирай
Аксесоари
#2

Някои бъгове се оправят не само с рестарт, но и с reset на устройството в повечето случаи.

 
Цитирай
#3

Ресета предпплага ли всичките файлове на устройството да се изтрият? Засега деинсталирах samsung music, дано спре да се бъгва. Благодаря за отговора, ако не спрат бъговете - явно ще направя ресет.
Цитирай
#4

Само при плейъра ли го прави? Пробвай да го преинсталираш и виж най-новия ли е. Ако не ресет.
Цитирай
#5

(2018-01-08, 11:39:40)adssy написа:  Ресета предпплага ли всичките файлове на устройството да се изтрият?...
Нулират се настройки и файлове, качени от потребителя.

 
Цитирай
#6

(2018-01-08, 11:40:17)Marto.g написа:  Само при плейъра ли го прави? Пробвай да го преинсталираш и виж най-новия ли е. Ако не ресет.

Аз въобще не използвам Samsung music, музика не слушам от телефона, телефонът го ползвам само за браузване, фейсбук, месинджър, разговори и една игра. Но нещо се бъгва и както си разглеждам във фейсбук, например, ми изписва, че Samsung music (при положение, че пак казвам, не съм го включвала никога) е спрял да работи. Или както споменах, докато не го пипам Samsung music крашва и телефонът не може да се включи, екранът не реагира въобще - единствено камерата ми се пуска и при продължително натискане на Power бутона се показват restart, shut и emergency mode, но след някакви секунди реално позволява да се натиснат. 

Именно заради това не разбирам какво точно му се обърка след този ъпдейт.. май въобще не трябваше да го инсталирам.  Bu
Цитирай
#7

Не е нужно да стартираш приложение та да краш е за съжаление. Обновени ли са ти всички приложения от Google Play и Galaxy Apps? Ако да, и проблема продължава може да пробваш преинсталиране и ако не помогне правиш един ресет с нулиране. Всички лични файлове обаче ще се затрият и за това си направи резервно копие на важното. Само ако го правиш с Smart Switch да не се получи после след възсъзстановяване отново грешката ....имай едно на ум.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#8

Снощи, която и програма да е имала ъпдейт (viber, maps, google play games), се е ъпдейтнала, докато съм била на wifi. Проверих и Galaxy apps нови версии няма. Откакто махнах Samsung music (преди около час) не се е бъгвало (дано и да не се), а от вчера вечерта до днес сутринта поне 4-5 пъти ми направи този "чудесен" номер. 
Благодаря Ви за коментарите!  Blush
Цитирай
#9

Имаше на скоро обновяване на Samsung Music може и там да е станало нещо.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#10

При мен работи нормално. Аз го ползвам.
Цитирай
#11

Мога да се похваля официално вече - от момента, в който деинсталирах Samsung music - телефонът си работи нормално.
 Благодаря на всички отзовали се!   Sleepy
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)