Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хлътнало/потънало копче
#1
Question 

Здравейте! Вчера докато говорих по телефона реших да си увелича звука и видях, че копчето за увеличаване е хлътнало навътре, на работи и не мога да го извадя. Има ли някакъв начин да го оправя без да го оставям на ремонт??  Sad
Цитирай
Аксесоари
#2

-Не..

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#3

При мен бутонът за увеличаване на звука също хлътна. Ситуацията обаче е такава, че претърпя интервенция от кожено яке, от ония рокерските, с металните импланти. 
Както си пътувах прав, и провеждах разговор, автобусът рязко спря за да избегне ПТП. Пред мен имаше едно момче облечено с онези кожени якета, с множество имплантирани метални елементи. Та въпросното момче се озова, вследствие рязкото спиране, върху мен, а след това и двамата на пода на автобуса. Както говорех по телефона, същият остана притиснат между мен и момчето. На следващият ден установих, че не мога да увелича звукът в слушалката посредством бутона, тъй като вследствие на нелепата случка в автобуса, явно някои от металните импланти в якето на момчето е притиснало бутона за увеличаване на звука. Бутонът е хлътнал и отказва да реагира, дори и минимално.

След разговор с представител на Сръчко сервиз ми казаха цена 40-60 лева, за подмяна на бутона. Изпратих телефона в сервизът им, и ми го върнаха с констативен протокол, който определяше цена за ремонт (смяна на рамка) 190 лева.
Попитах за тази подмяна на бутона и в Булграм. От там ми отговориха с електронно писмо, че цената на ремонта ще е 98 лева. Естествено го изпратих при тях, тъй като 90 лева разлика са си 90 лева. Обадиха ми се, че са констатирали, естествено от техническо лице, че ремонтът ще струва 245 лева, като в него влиза подмяна на рамката. Отказах, тъй като вече бях получил по-добра оферта за тази подмяна от Сръчко сервиз. Обаче тия от Булграм ми казаха, че тъй като отказвам да го ремонтират ще уведомят Самсунг България за това, и гаранцията ще бъде смъкната. Като цяло аз нито веднъж не съм пледирал за ползване на гаранция в този случай. Просто исках да ми бъде отремонтиран телефона в официален сервиз на Самсунг, като за това ще си платя без да очаквам ремонтът да бъде безплатен.
Та сега телефона ми е в Сръчко сервиз, като само за транспортни разходи до сега съм дал около 33 лева.

Извинявам се за дългото обяснение, но мисля, че все ще съм от полза на някой с проблем като моя, с бутона.
Цитирай
#4

А не може ли Сръчко да издадат протокол с който удостоверяват подмяната и да го пратиш в Самсунг да се знае че телефона е отремонтиран извънгаранционно? Защото тези от Булграм ти правят нарочно сечено, да не би да са официални представители на Самсунг а Сръчко да са някакво си обикновено сервизче и затова онези от Булграм да имат тежка дума?

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#5

(2018-01-17, 15:33:53)nehranimaiko написа:  А не може ли Сръчко да издадат протокол с който удостоверяват подмяната и да го пратиш в самсунг да се знае че телефона е отремонтиран извънгаранционно? Защото тези от Булграм ти правят нарочно сечено, да не би да са официални представители на самсунг а Сръчко да са някакво си обикновено сервизче и затова онези от булграм да имат тежка дума?

По всяка вероятност така и ще стане, ако естествено самият Сръчко сервиз на направи това.
Всичко е някак си не истинско, от страна на Булграм. Обадиха ми се за да ме уведомят за офертата, и след като я отказах са изпратили телефона в Самсунг България, или поне така казаха, за да смъкнат гаранцията. И всичко това без мое съгласие, при положение, че не съм искал никакво гаранционно отремонтиране. Все пак този телефон е частна собственост, и аз трябва да решавам като какво да се случи с него.
В сайта на Самсунг България открих 4 официални сервиза. Което от своя страна ще рече, че само аз имам правото да реша къде да го дам за ремонт, и то срещу заплащане.
Ама те така е в държавата на абсурдите.
Цитирай
#6

В нета има много негативна информация за сервиза Булграм. Аз преди седмица и половина пращах за ремонт таблет в Сръчко и за два дни ми оправиха и върнаха таблета, останах много доволен от този сервиз!
Цитирай
#7

Аз преди около 7-8 месеца ми се наложи гаранционно да бъде отремонтиран един Galaxy S5, на един познат, който не бе в състояние да обикаля и да се занимава с проблема.
От там от където е купен, Ардес БГ, са го занесли в Булграм. От Булграм установили, че има пукнатина в задният капак (собственикът обаче нищо не знаеше за тази пукнатина, дали е имало такава или не мога да коментирам) и трябваше да се платят 53 лева за нов заден капак, иначе няма да има гаранционно обслужване на телефона. Проблема бе, че не запалваше дисплея.
Човекът си плати заден капак, неговият естествено не го върнаха, и отремонтираха телефона. В последствие се оказа, че същият заден капак в един друг оторизиран от Самсунг сервиз (не знам за кой иде реч) е доста по-евтин.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)