Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Credit Card Security проблем OP 5T mid-November 2017 - 01.11.2018
#1
Exclamation 

https://forums.oneplus.net/threads/jan-1...ty.752415/

Получих Email :

Цитат:Dear user,

We are deeply sorry to inform you that following an attack on our systems, your credit card data may have been compromised. This data includes the card number, expiry date and security code that you entered at oneplus.net.
As soon as we were made aware of the attack, we launched an urgent investigation. We suspended credit card payments and have been working with a cybersecurity firm to reinforce our systems.
We recommend that you check your card statements and report any charges you don't recognize to your bank. They will help you initiate a chargeback and prevent any financial loss. If you run into any problems, or need further guidance, don't hesitate to reach out to us.
Meanwhile, we are looking for a suitable way to offer one year's credit monitoring to affected users. Credit monitoring is a service that alerts you to any abnormal or fraudulent use of your credit card. We will be in touch over email with details on how to claim your credit monitoring.
Once again, we cannot apologize enough for this incident and the trouble it may have caused you. We have informed the relevant authorities to monitor your card status, and will take measures to ensure this never happens again. If you have any questions, our customer support team is available at support@oneplus.net.

Our deepest apologies,
The OnePlus Team

Някой имал ли е проблеми? Моята поръчка е от 18.12.2017, не съм забелязал да ми липсва пари при вас има ли проблем?

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
Аксесоари
#2

Моята е от 7-ми и нямам проблем, но аз съм се подсигурил, като имам И VR CARD...прехвърлям пари от дебитната във VR CARD непосредствено преди покупката и не използвам дебитната за покупки онлайн....препоръчвам ви и вие така да правите, за да избегнете евентуални проблеми Smile.

Oneplus 5T, 7T, 9Pro  ✓11 
Цитирай
#3

Аз ползвам PayPal  и гледам ,че това важи само за плащане в сайта на Oneplus . А колегата е прав с Виртуалните карти/те остават най-сигурните/
Цитирай
#4

Аз съм от засегнатите. На 19-ти в петък се чудих защо картата ми беше отхвърлена от 3 различни банкомата. После видях, че съм получил този email от OnePlus и колко много хора са засегнати. В крайна сметка се оказа, че банката ми е блокирала картата с превенция от риск, за щастие нямам парични загуби. Дали някой се е опитвал от странна локация или пък в странни сайтове да я ползва или пък са получили някаква информация от OnePlus (което ме съмнява), но поне са реагирали както трябва. За щастие нямам загуби и единствено се наложи да си издам нова пластика.

Над 40,000 са засегнатите, при някой има и сериозни парични загуби, така че цялата тази суматоха за нещо толкова важно изиграва в момента много лоша шега и реклама на OnePlus, няма да лъжа и мен ме остави с лош вкус в устата, след като бях толкова доволен от поръчката и пристигането на устройството и ги хвалих като компания.

Съветвам всеки, които е получил такъв email да си блокира картата и да си я смени без значение дали имате загуби или все още не е пипана картата ви, за да сте сигурни и за напред да няма неочаквани изненади.
Цитирай
#5

Ех, колеги по този толкова сериозен проблем нищо не се каза и сподели ... всички тук сме купили телефона точно в този интервал на време, само на мен ли банката ми блокира картата ? Мислех, че ще се получи дискусия, този проблем доста опетни имиджа на OnePlus и някак отне една част от задоволството от самото устройство у повечето засегнати клиенти, а това си е доста голям удар.
Цитирай
#6

Като цяло нямам проблеми аз, нито липсващи пари, но ще си сменя картата по простата причина,че съм плащал къде ли не с нея и отдавна съм и изгубил следите ако бъда честен Big Grin
Иначе т'ва си е Web проблем като цяло няма нищо общо с телефона, да кофти е, но телефона си е телефон, Web-a си е web.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#7

След като си направиш нова карта, веднага след като я вземеш си изкарай виртуална, която ще ползваш само за покупки в интернет, това за по-голяма сигурност Wink.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Oneplus 5T, 7T, 9Pro  ✓11 
Цитирай
#8

Или я вържи към paypal и плащай през него. Още по-сигурно!
Цитирай
#9

Виртуалната същия номер ли има, като действителната.
Цитирай
#10

Дали има номер, дата на валидност и cvc код ли питаш по принцип...или дали има същия номер като на реалната ти карта. Ако е второто, не, няма как да е същия номер, тогава просто си става втора пластика и нищо виртуално няма.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)