Мнения: 43
Теми: 7
Член от: 2016-08
Репутация:
3
Устройства: Samsung galaxy s3 neo
Здравейте! Имам проблем с инсталирането на Вайбър, изпращат ми код и постоянно ми изписва, че е грешен, след 24 часа ми пратиха нов и отново дава че е грешен. Не мога да разбера проблема от телефона ли е или самото приложение, тъй като на стария ми телефон пробвах без проблем го активирах, а на този не става. Някакви идеи?
Мнения: 241
Теми: 0
Член от: 2013-09
Репутация:
64
Устройства: Xiaomi Mi 9T -->> MiRoom 20.1.21 BETA
Например да пробваш активация чрез телефонно обаждане. Но за по-сигурно изчакай пак поне 24 часа да минат от последния опит за активиране. Предполагам, че проблемът е в приложението нещо, а не в телефона. Преди време ми се случи подобна история с един айфон на една приятелка. Изчакахме и на другия ден директно се обадих, за да ми издиктуват кода за активация. Разгеле, прие го...
P.S.
За по-сигурно преди пак да пробваш с активацията, не би било лошо да изчистиш всички данни и кеша на приложението. Превантивно може даже да изчистиш данните, кеша, да деинсталираш вибъра, да рестартираш телефона и тогава да го инсталираш отново. Просто не е изключено нещо инсталацията да е минала нещо криво.
(Последна редакция: 2018-01-31, 09:34:19 от
srhristoff.)
Защо не пробваш алтернативния начин:
Върни сим картата на стария ти телефон където имаш вече инсталиран Вайбър. След това на новия го инсталирай и дай вход. След това Вайбър ще види че нямаш сим карта в този телефон и ще ти излезне съобщение да сканираш QR кода който ще се покаже. След това взимаш стария телефон и с него сканираш новия. След това ще имаш вайбър и на двата телефона. Аз така правя, много по-лесно е да сканирам код с един телефон, отколкото да чакам кодове, които може и да имат проблеми. По този начин инсталирах вайбър на таблета, на стария телефон и на компютъра.
Най-важното в случая е да имаш стария ти телефон, където си логнат във Вайбъра и с него да одобриш другите устройства.
(Последна редакция: 2018-02-07, 12:35:53 от
Aalesund.)