2020-04-12, 11:25:22
(2020-04-08, 16:30:17)NoshtenYastreb написа: Аз съм с Galaxy fit. Нямам проблем с рестарт. Гледам че и съня уж го е записвал, ама колко точно не знам, защото не съм засичала.Проблемът май се оказа масов за собствениците на Galaxy Fit, а и не само. Това след последния ъпдейт на Samsung Health, Фърмуера на гривната и Wearable приложението.
Обаче след предпоследният ъпдейт имам чувството, че батерията ми направо изхвърча почти от нищо. А не съм сменяла нищо по настройките.
В тази тема се обсъжда от доста хора със същия проблем :
https://eu.community.samsung.com/t5/Wear...dp/1518255
В общи линии :
-изключва/рестартира се гривната на случаен принцип при пускане или спиране на нощния режим
-на гривната отчита тренировки, сън, сърдечен ритъм, стрес, НО не ги синхронизира с Samsung Health
Явно проблемът е софтуерен. И преди ми се случваше да се рестартира сама да кажем един път в седмицата, но сега са го омазали тотално от Самсунг.
Щях да я пращам за гаранционен ремонт в сервиза на Самсунг, щото от Плесио не ремонтирали Самсунг, въпреки че е купен от тях....., но май ще изчакам за нов ъпдейт.
Може би ти не си ъпдейтнала още.
Samsung Galaxy 23+
/256GB PhantomBlack/
Samsung Galaxy S9+
/ 64GB+64GB SD Card / CoralBlue
OnePlus 3
/ 64GB /SoftGold