Мнения: 169
Теми: 2
Член от: 2010-11
Репутация:
7
Някой възползвал ли се е от гаранцията на телефони към oneplus. Как се процедира, за чия сметка остават транспортните?
Да си излея мъката: от няколко дни при опит да използвам камерата периодично си забиваше, помислих си че нещо се е омазал андроида и реших да го ресетна от тогава нямам основна камера, предната (фейс) си работи. Също отказа да се вкл. и светкавицата, съответно фенерчето. При направен тест през *#808# се окзва че само основната не може да се стартира а светкавицата светва.
OnePlus 3T
Мнения: 169
Теми: 2
Член от: 2010-11
Репутация:
7
Драснах едно писамце на съпорта, с подробно описание на проблема и малко скрийншотове. За сега чакам отговор. Ако трябва да си поемам и транспортните и чакането над месец(ремонт + куриери), направо си поръчвам една камера за 8$ и приключвам
OnePlus 3T
Мнения: 328
Теми: 4
Член от: 2010-07
Репутация:
34
Устройства: OnePlus 6T
На колега, смяна на дисплей гаранционно отне 5 дни ,и нито стотинка на се плаща !
Мнения: 169
Теми: 2
Член от: 2010-11
Репутация:
7
Така след два разменени мейла със съпорта и последвал транспорт до сервизна база и след 7 дни(календарни, два от които почивни), телефонът е при мен. Няма никакви следи от разглобяване, в каквото състояние(външно) съм го изпратил така ми е върнат. Всички разходи бяха за сметка на oneplus. С две думи ме спечелиха окончателно като лоялен клиент.
OnePlus 3T
Мнения: 1 523
Теми: 27
Член от: 2011-08
Репутация:
112
Това е добре че са си оправили servica в сравнение с преди. По-може да наклони везните да взема трети модел от тяхната марка. 6та.
Samsung Galaxy 23+
/256GB PhantomBlack/
Samsung Galaxy S9+
/ 64GB+64GB SD Card / CoralBlue
OnePlus 3
/ 64GB /SoftGold
Мнения: 411
Теми: 6
Член от: 2012-02
Репутация:
121
Устройства: Пиксел седем
Когато си взех моя OnePlusOne тези който имаха проблеми с апаратите се оплакваха много от съпорта по форумите.Хубаво е ,че са поправили тая грешка.Да определено е PLUS в тяхна полза.