Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Връзка с HiSuite
#1

Имам проблем при опит за свързване с HiSuite на PC. При опит да дам разрешение за връзка през USB или HDB, ми изписва "Приложение закрива искане за разрешение. Отговорът Ви не може да бъде потвърден от настройките." Какъв е проблема колеги?

П.П. Оправих се!
Цитирай
Аксесоари
#2

(2018-03-24, 14:43:17)gogov67 написа:  Имам проблем при опит за свързване с HiSuite на PC. При опит да дам разрешение за връзка през USB или HDB, ми изписва "Приложение закрива искане за разрешение. Отговорът Ви не може да бъде потвърден от настройките." Какъв е проблема колеги?

П.П. Оправих се!

как се оправи колега

sg s7 edge
Цитирай
#3

Използвах навигационния док и той беше причината за съобщението. След като го изключих, връзката се осъществи без проблем.

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4 BEIGE
Цитирай
#4

Аз вече от два компютъра не мога да се свържа към телефона, за да направя бекъп и ресет. На единия изобщо не се свързва, на другия не вижда съдържанието за бекъп.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#5

Провери в настройките за батерията, меню "Стартиране на приложенията", дали на "Архивиране е разрешено да работи на заден фон и автостартирането. Ако е разрешено, остави го така, но смени от автоматично управление на ръчно. Също така провери дали ти е разрешено на HiSuite да използва HDB. Ако не е, разреши го. Тогава би трябвало да нямаш проблем за Backup - а.

SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4 BEIGE
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)