Мнения: 368
Теми: 1
Член от: 2012-03
Репутация:
40
Устройства: Galaxy Z Fold 4
Имам проблем при опит за свързване с HiSuite на PC. При опит да дам разрешение за връзка през USB или HDB, ми изписва "Приложение закрива искане за разрешение. Отговорът Ви не може да бъде потвърден от настройките." Какъв е проблема колеги?
П.П. Оправих се!
(Последна редакция: 2018-03-24, 15:10:56 от
gogov67.
Причина за редакция: Решен проблем.
)
Мнения: 368
Теми: 1
Член от: 2012-03
Репутация:
40
Устройства: Galaxy Z Fold 4
Използвах навигационния док и той беше причината за съобщението. След като го изключих, връзката се осъществи без проблем.
Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4 BEIGE
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Аз вече от два компютъра не мога да се свържа към телефона, за да направя бекъп и ресет. На единия изобщо не се свързва, на другия не вижда съдържанието за бекъп.
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Мнения: 368
Теми: 1
Член от: 2012-03
Репутация:
40
Устройства: Galaxy Z Fold 4
Провери в настройките за батерията, меню "Стартиране на приложенията", дали на "Архивиране е разрешено да работи на заден фон и автостартирането. Ако е разрешено, остави го така, но смени от автоматично управление на ръчно. Също така провери дали ти е разрешено на HiSuite да използва HDB. Ако не е, разреши го. Тогава би трябвало да нямаш проблем за Backup - а.
SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4 BEIGE