Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
отказан гаранционен ремонт
#1

мнение 1 от ganev91

Здравейте!Преди време Ви писах за проблем,свързан с подуване на телефона(мислех че е батерия).Виваком уважиха рекламацията,но сервиза отказа ремонта. Причината се оказа изкривен механично корпус. И искат 127 лева за смяна на дисплея. Причините са -притискане,удар или изпускане на телефона.Единствено аз съм го ползвал и нито веднъж не съм му причинявал нито една от изброените причини. Телефона е на 1 месец само.Някой от Вас да се е сблъсквал с такава ситуация?
Цитирай
#2

мнение 2 от nehranimaiko

А снимки няма ли да покажеш? Може нещо в джоба да си го огънал а да не знаеш кога е станало.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#3

мнение 3 от NoMaD

Следващия път - директно в оторизирания сервиз с пълно описание за състояние на устройството в приемно-предавателния протокол.
Цитирай
#4

мнение 4 от ganev91

(26 Mar 2018, 10:10:56)NoMaD написа: Следващия път - директно в оторизирания сервиз с пълно описание за състояние на устройството в приемно-предавателния протокол.

Няма как да го занеса лично,живея в Русе
Цитирай
#5

мнение 5 от dary96

Имах такъв телефон, нямам идея как е възможно ти да си го изкривил. Би трябвало да ти го оправят. Проучи нещата с КЗП как стоят.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

мнение 6 от anatol06

(26 Mar 2018, 10:10:56)NoMaD написа: Следващия път - директно в оторизирания сервиз с пълно описание за състояние на устройството в приемно-предавателния протокол.
Защо пишеш неверни неща.След като не си наясно с нещата не подвеждай хората. В гаранционната карта изрично пише, че рекламации се предявяват пред магазина от който е закупена стоката.
 Веднага отивай в КЗП. Не си оставяй магарето в калта. Нямат никакво право да ти отказват гаранция.
 Фен на себе си


Цитирай
#7

мнение 7 от NoMaD

(26 Mar 2018, 11:58:35)ganev91 написа: Няма как да го занеса лично,живея в Русе
Може и в магазина, но - така се спестява време и не се чака докато в магазина се съберат достатъчно бройки, преди да бъдат предадени в сервиза за рекламация. И второ - на място в сервиза си прави оглед на устройството и се вписва състоянието му преди предаването за ремонт. Нали ти е ясно, че при наличие на посредник, в случая магазина, от който е закупен, нещата могат да не бъдат същите.
Цитирай
#8

мнение 8 от anatol06

(29 Mar 2018, 00:46:20)NoMaD написа: Може и в магазина,  но - така се спестява време и не се чака докато в магазина се съберат достатъчно бройки, преди да бъдат предадени в сервиза за рекламация. И второ - на място в сервиза си прави оглед на устройството и се вписва състоянието му преди предаването за ремонт. Нали ти е ясно, че при наличие на посредник, в случая магазина, от който е закупен, нещата могат да не бъдат същите.
Струва ми се , че не схващаш какво е написано в пост 6. Когато купуваш нещо от определен магазин всъщност сключваш договор за закупената стока с него. Магазина не е посредник, а страна по договор Съответно при рекламация задължително отиваш в магазина, т.е. ответната страна по договора. Това магазина къде праща стоката теб не те интересува. В много случаи те не посочват къде ще се отремонтира стоката. Протокола съответно го пишат в магазина с описание на стоката и проблема.Аз ли пиша неясно ти ли бавно схващаш - не мога да разбера. Нямаше да го пиша това, но така подвеждаш хората. Надявам се да съм бил ясен.
 Фен на себе си


Цитирай
#9

мнение 9 от NoMaD

@ganev91, ако се стигне до крайната инстанция - КЗП, пиши после как са се развили нещата в този план. Успех!
Цитирай
#10

мнение 10 от ganev91

Здравейте!Получих обаждане от Виваком и положението е същото. Вината е била от мен,според Булграм. Причината е отново същата - механично изкривен корпус или изпускане,или удар. Според мен си е издута батерия,но здраве да е! Не ми пречи ,че е изгънат,но ще доведе до хардуерни проблеми с дисплея,ще се напука и без това е леко изпъкнал.Не знам има ли смисъл да се обърна към КЗП,въпреки че имам издадени два протокола от Булграм.Но да заплатя нещо, което не съм извършил не е коректно! Ще изисква снимки и ще видя какво ще предприема.Сърдечно Ви Благодаря, че се отзоват е по темата!

[attachment=20273 написа:ganev91 pid='1465151' dateline='1522833664']         Здравейте!Получих обаждане от Виваком и положението е същото. Вината е била от мен,според Булграм. Причината е отново същата - механично изкривен корпус или изпускане,или удар. Според мен си е издута батерия,но здраве да е! Не ми пречи ,че е изгънат,но ще доведе до хардуерни проблеми с дисплея,ще се напука и без това е леко изпъкнал.Не знам има ли смисъл да се обърна към КЗП,въпреки че имам  издадени два протокола от Булграм.Но  да заплатя нещо, което не съм извършил не е коректно! Ще изисква снимки и ще видя какво ще предприема.Сърдечно Ви Благодаря, че се отзоват е по темата!
Цитирай
#11

мнение 11 от valentinbg

Що не пишеш на htc? Интересно е да видм какво ще кажат.
Цитирай
#12

мнение 12 от Gosho223

Аз не забелязвам да е огънато моето HTC
Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)

НАЧАЛО