Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гаранция
#1

Телефона е за смяна на дисплея закупен е от Гърция и още е в гаранция .Дали ще ми приемат гаранцията в България
Цитирай
Аксесоари
#2

Би трябвало, гаранциите са международни на такъв тип техника.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#3

Ще я, само си носете документите за покупка, гаранцията се обслужва в Самсунг България

Phone : Xiaomi Mi 9T Pro 128GB Red Flame
Цитирай
#4

Търси оторизиран сервиз! Например "Сръчко". Не си посал от кой град си ...може някой "градски" да ти помогне повече.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#5

Гаранцията при покупка от ЕС важи за всички държави в ЕС и съответните оторизирани сервизи. Но трябва да се представи платежен документ.

Телефоните са преходни, особено в моите ръце !
Цитирай
#6

Какво доказателство за покупка ако телефона е платен по банков път , повечето голями онлайн магазини нямат и гаранционна карта.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#7

Например извлечение от банковата сметка за плащането. В кутийката на телефона има пък книжка на която пише Warranty Card (гаранционна карта). Би трябвало да са достатъчни.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#8

Warranty Card на практика не е гаранционна карта.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#9

Какво значение има начинът на плащане? Търговецът е длъжен да ти предостави платежен документ, независимо че си платил по банка, с карта или кеш.
Цитирай
#10

Писах на kkservice до момента нямам отговор. Иначе освен гаранционната карта има и Warranty Card но тя не е попълнена. Някъде съм загубил касовата бележка. Междо другото на гаранционната карта пише цената на телефона.
Цитирай
#11

Без валиден платежен документ не става колега. Няма значение къде какво пише, трябва ти фактура, касов бон, договор, извлечение и т.н

Phone : Xiaomi Mi 9T Pro 128GB Red Flame
Цитирай
#12

Без платежен документ НЕ става. Всички официални търговци издават такова нещо при предаването на стоката към клиента. Като плащаш с карта пак е еквивалентно на банков превод и си получаваш бонче.
Гаранц. карта не е важна и наистина в големите вериги из Европа не я дават.

Телефоните са преходни, особено в моите ръце !
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)