Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Заключен след ремонт Xiaomi Redmi Note 4
#1

Здравейте!

Имам гаранционен Xiaomi Redmi Note 4, който пратих за ремонт (безпричинно рестартиране по време на разговор и други кусури). Седя си в сервиза точно 1 месец, днес го получих и опитах да го подкарам. Очевидно беше преинсталиран, защото визията му беше друга и поиска потвърждаване на стартов тапет и други първоначални настройки от този род. В един момент излезе черен екран с катинар, който ме уведоми, че устройството е заключено и следва да въведа 10-цифровия активационен код – 166******** . Ами ОК, но след вкарване на кода ми съобщава, че няма връзка с интернет, което си е така - не е включен от иконката. И оттук започна главоболието - за да активирам телефона, трябва да въведа кода, но за да се потвърди кода, трябва да включа интернета. За да включа интернета, трябва да имам достъп до началния екран, а той е заключен - чиста форма на § 22. 

Какво да правя?

Поздрави!

П.П. Под черния екран, който е леко прозрачен, се вижда, че телефонът е свързан с оператора, виждат се иконките на тапета, макар и съвсем бледи.
Цитирай
Аксесоари
#2

При началните настройки трябва да имаш опция за свързване с wifi мрежа..
Цитирай
#3

Свържи го с wifi, свободна мрежа и ще стане.

Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#4

Нищо не мога да направя. Имам 2 възможности:
1. Черен екран с катинарче и надпис The device is locked, който ми предлага да се свържа с Mi Account за отключване и бутон под него Activate this device.
2. Натискам втория надпис и ми отваря екран с поле за написване на кода и бутон под него Activate. Има и под него Unlock help с неизпълними указания към домашния сайт.
Нямам достъп до нищо друго, няма как да включа интернета.
Цитирай
#5

Имаш достъп до рикавъри
От изключен телефон - power+vol-up
Taм правиш пак ресет и като минаваш през началните настройки го закачаш към wifi мрежа, за да може да се впишеш с акаунта ти
Цитирай
#6

(2018-04-25, 20:07:29)L1892 написа:  Нищо не мога да направя. Имам 2 възможности:
1. Черен екран с катинарче и надпис The device is locked, който ми предлага да се свържа с Mi Account за отключване и бутон под него Activate this device.
2. Натискам втория надпис и ми отваря екран с поле за написване на кода и бутон под него Activate. Има и под него Unlock help с неизпълними указания към домашния сайт.
Нямам достъп до нищо друго, няма как да включа интернета.

Първата възможност, свържи се с Ми Акаунта както ти обясних по-горе.

(2018-04-25, 20:35:21)suffer написа:  Имаш достъп до рикавъри
От изключен телефон - power+vol-up
Taм правиш пак ресет и като минаваш през началните настройки го закачаш към wifi мрежа, за да може да се впишеш с акаунта ти

"Майсторите" не са му сложили рома както трябва. При мен е същото положение, но аз от Treble ром се върнах на MiuiPro, без да слагам официален преди това. На споменатия екран, не можеш нищо да направиш, защото дори не показва клавиатурата  за да се свържеш към заключена мрежа. Единствения вариант е,да се закачи за свободна мрежа и тогава дава възможност да си въведеш данните за Ми Акаунта и всичко си идва на мястото. Ресета не помага Sad

Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#7

Преди 2-3 дни ми се случи същото с Ми6, след слагане на един дев ром. И моя беше заключен, но имах опция да се закача за wifi, но пък не ми излизаше клавиатурата като исках да въведа паролата. Чудих се какво-що, накрая я написах в полето за паролата на Mi акаунта, копирах я и я поставих в полето за пас на wifi и тръгна. Big Grin

Xiaomi Mi6 --> SM G-970U --> S23
Цитирай
#8

Не стигнах до никъде, нищо не работи. Телефонът не може да се резетне, комбинацията power+vol-up не функционира. 

Дадох телефона в местен сервиз, който не поддържа гаранционни телефони, но познавам човека от години и се установи следното (ползвам чужди термини, не мога да разбирам от всичко):
- инсталиран е калпав ром, довел до самозаключване на телефона (аз не съм го предизвикал по никакъв начин)
- телефонът не се открива през компютър по стандартен път (каквото и да значи това)
- след все пак успешно свързване с компютър се установи, че телефонът дори не показва IMEI и е заключен
- и още куп бъгове, които не ми говорят нищо

В момента телефонът се преинсталира с "приемливи шансове за успех", каквото и да означава това. Ще узная резултата по някое време през деня или утре, не знам още.

Още не съм звънял в гаранционния сервиз в Хасково (където е базиран и продавачът), защото подготвям съответната за случая "благодарствена реч". Разбирам, че не мога нищо да докажа, но поне ще им кажа какво мисля за обслужването им.
Откакто е купен (това се отнася за всеки мой телефон), апаратът не е ползван и 1 секунда без протектор и калъф. По незнайна причина от сервиза получих обратно телефона без протектор (нямам идея защо се е налагало да го свалят) и с омазан до максимална степен екран, който успях все пак да почистя някак. Ако има плюс, той е, че екранът няма драскотини...
Та така!

Благодарен съм на всички, взели отношение и опитали се да ми помогнат.
Поздрави!
Цитирай
#9

Защо толкоз мъки и преживявания - XiaoMiTool мисля,че щеше да ти реши генерално софтуерният проблем? Може и да бъркам,не съм на 100% сигурен дали функционира на заключен тел , по-знаещите и по-опитните имат представа.

 Xiaomi Pocophone F1
Цитирай
#10

(2018-04-26, 14:08:24)Bosegilias написа:  ... XiaoMiTool мисля,че щеше да ти реши генерално софтуерният проблем...
Беше едно от първите хрумвания, но не сработи никак - изобщо не намери телефона.
Цитирай
#11

Защо не напишеш едно мнение тук https://forum.androidbg.com/showthread.p...19&page=21
От кой магазин си купувал, кой е сервиза и какво са направили? Поне да се знае кои са тея и какво може да се очаква от тях ако някой друг си купи.

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#12

(2018-04-26, 15:19:08)nehranimaiko написа:  Защо не напишеш едно мнение тук https://forum.androidbg.com/showthread.p...19&page=21

Благодаря за напомнянето, написах - https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1470102

Телефонът към момента продължава да не работи коректно след 2 преинсталации - засега не се намира начин да се спре проследяването през акаунта, който продължава по незнайна причина хем да ме позиционира в Централен Китай, хем се самозаключва през няколко часа.
Ще видим в понеделник дали ще го бъде или ще поеме към коша за боклук.

Такаааа, към момента Xiaomi Redmi Note 4 работи ОК. Не знам докога ще е така, но след третата преинсталация изглежда наред.

Питам се обаче какъв е смисълът от тия гаранционни карти, след като те у нас не чинят кой знае колко и как да отличим коректния търговец от откровения мошеник? Клиентът плаща по-висока, безцеремонно надута, цена уж за да може поне 2 години да осигури по един или друг начин работещо устройство, а се оказва, че ползата е само за тарикат-търговците, хванали поредния балък.

Още веднъж изказвам благодарността си на участниците в темата!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)