Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy S8+ остатъчен оттенък на дисплея при дълга употреба
#1

Здравейте!

Ползвам Samsung Galaxy S8+ и забелязах, че при светъл фон - например при бял фон, може да се види, че екранът показва различен тон  на бялото в горната една трета част, както и в долната една трета (долу - разделяйки я на две, само лявата част). 

Някой ми беше споменавал, че ако на екрана бива оставен прекалено много конкретен сайт, може да се отрази в дългосрочен план на пикселите/дисплея.

Като се замислих, най-вероятно това е в следствие на ползването на YouTube през апликацията им, която оставям с часове активно на екрана, тъй като точно съвпада разликата в тоналностите на белия цвят с интерфейса на YouTube:
-горната една трета съвпада с видеото, което е пуснато в момента в YouTube;
-долната една трета (само лява част от нея) - съвпада със следващите видеа, предложени от YouTube;
-останалата част от дисплея реално съвпада с фона на апликацията (аз си ползвам белия фон, който е по default);
Прикачвам файл с оградени в червено частите на екрана, които са в друга тоналност.
 
Ще съм благодарен, ако някой даде съвет как и може ли да ресетна/махна тази разлика от тоналностите, която се е запечатала на екрана (имайки предвид технологията на екрана на този модел), за да не се задълбочи проблемът, както и занапред как е по-удачно да ползвам апликацията.

Благодаря предварително!


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

Дисплея ти е прегорял, не е софтуерно, за да го премахнеш. За смяна на дисплей е. Някой по-запознат да каже признаваха ли го гаранционно, мисля, че да.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • Lyubo123
Цитирай
#3

Да признават го вече 2 пъти ми става така

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
[-] 1 потребител изказва благодарност на vladi1 за това мнение:
  • Lyubo123
Цитирай
#4

За да не става така, пускаш клиповете да вървят на фул скрийн.
Технологията изисква жертви.
Не знам как хората се мятат на лед телевизори, при положение, че там логата на телевизиите 100% ще доведат до същото.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на arrogant за това мнение:
  • Lyubo123
Цитирай
#5

Имаш предвид на OLED, защото всички останали телевизори са LED.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#6

Точно така Smile

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Цитирай
#7

Прав си, на OLED телевизор само филми на цял екран и никаква телевизия, защото за нула време прогаря точно на логото.
Но пък картината е значително по-добра от тази на LED телевизорите.
Цитирай
#8

Може да се разпъне картината така, че логото да отиде “извън” екрана. Но пък се губи не малка част от картината, а и това упражнение не отива на такъв скъп телевизор.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#9

Картината е супер, но да го мисля непрекъснато, че ще остане отпечатък...
Мерси.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Цитирай
#10

Да вдигна малко темата от прахта и моя е бая бая "загорял" казвате, че го сменят по гаранция?

Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Black 256 GB ANDROID 11
Galaxy Watch3 46 mm LTE  Galaxy Buds+ | RED
Цитирай
#11

Да, сменят дисплея. Занеси го в гаранционния сервиз и след 2-3 дни ще ти е чисто нов телефона, с нов дисплей, нова батерия, нова обиколна лайсна и още куп нови работи вътре. Просто комплекта дисплей включва няколко компонента - целия лицев панел, а батерията също я сменят по инструкция на Самсунг. Такава им е политиката явно.
Цитирай
#12

Колега къде ти е нагорял?

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#13
Photo 

[Изображение: 9379046D.jpg]Нагорял ми е на клавиатура и най-много на кръгчета горе на Messenger, какво да се каже днешната младеж...стенографисти. Big Grin

Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Black 256 GB ANDROID 11
Galaxy Watch3 46 mm LTE  Galaxy Buds+ | RED
Цитирай
#14

Пращай по гаранция бързо действат

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#15

Интересно, това е добре. Това ми е вече трети телефон с тази технология и всичките са по някакъв начин с burn in, досега не са го признавали. Интересно. Утре отивам да видя какво ще стане, благодаря.

Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Black 256 GB ANDROID 11
Galaxy Watch3 46 mm LTE  Galaxy Buds+ | RED
Цитирай
#16

Аз ползвам от край време само амолед ,понеже ips ми дразни очите
Досега не ми се е случвало да попадам на такъв проблем.Късмет може би..не знам
Цитирай
#17

Може да е късмет, ако се случи веднъж Smile Когато се случва пореден брой пъти - вероятно е в резутлат на ползването. Ти го ползваш по един начин, аз по друг и така ... Но действително burn in дефекта се признава гаранционно.

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • naskox
Цитирай
#18

Винаги съм ги ползвал на автоматична яркост.
Аз все се си мисля,даже съм убеден,че скрийн протекторите прецакват цветоусещането и амоледа като цяло.Въздуха между него и стъклото в комбинация със влага и пряка слънчева светлина е мора в случая
Цитирай
#19

(2018-07-29, 22:03:41)naskox написа:  Интересно, това е добре. Това ми е вече трети телефон с тази технология и всичките са по някакъв начин с burn in, досега не са го признавали. Интересно. Утре отивам да видя какво ще стане, благодаря.

Ако го вземат, може би ще го върнат до фабрични, та приготви се за това Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#20

(2018-07-30, 12:58:08)lost in написа:  Винаги съм ги ползвал на автоматична яркост.
Аз все се си мисля,даже съм убеден,че скрийн протекторите прецакват цветоусещането и амоледа като цяло.Въздуха между него и стъклото в комбинация със влага и пряка слънчева светлина е мора в случая

Точно така, при мен в повечето случаи са на макс яркост, особено като съм навън и затова при мен си е редовен номер това.
(2018-07-30, 13:23:05)divna написа:  Ако го вземат, може би ще го върнат до фабрични, та приготви се за това Smile

Да , запознат съм особено със сервиза на Теленор, 3 или 4 пъти с един нексус ми се наложи да видя колко са коректни в това отношение. Нямам проблем с тези неща, аз си живея в облака хаха, само смс-ите си бекъпвам. Да вземат и едно флашване на по-нова версия за voLTE направо да му направят екстра ще е. Big Grin Иначе го занесох първия път само за да питам единият там го гледа оглежда каза че да, би трябвало да се смени, а после беше друга, някаква жена точно по гаранциите, само като видя линията без да я показвам директно каза, да за смяна. Оставил съм го ще видим сега колко време ще им отнеме. Благодаря на всички за бързите отговори. Smile

Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Black 256 GB ANDROID 11
Galaxy Watch3 46 mm LTE  Galaxy Buds+ | RED
Цитирай
#21

И при мен прегоря дисплея на статус бара, и още 2 тъмни ленти се появиха по средата на екрана. Гаранционно се покрива, но чакането за смяна е кофти, ако нямаш резервен.
Цитирай
#22

Здравейте, тъй като и аз забелязах преди време, но не му обръщах чак толкова внимание.
Телефона в горната част където е статус бара: се е отбелязало едно по-светло спрямо другата част на телефона петно..по целия статус бар..
Същото го има и в долната част, дори "точката която е за премахване/пускане на лентата/ си личи,че се е отбелязала като е на хоум екран, спрямо това когато е отворено приложение.

Това ли визирате като изгорели пиксели? и това ли се поема гаранционно? Тъй като до сега не съм връщал и давал телефон за проблем не съм много на ясно.

Заслужава ли си да жертвам 10-20-30дни ремонт за да може да ми го оправят и да си е както трябва все пак 1700лв са си 1700..? или как мислите да си карам така с него ?

Имам приятел с С6 при него подобно петно вече направо стои много грозно.


Един единствен път ми е падал без кейс и е с лека пукнатина на гърба в долната десен ъгъл това да ли би било проблем ако им го оставя на виваком ?

SAMSUNG GALAXY MEGA 6.3 Black
SAMSUNG GALAXY S8 PLUS 6.2 Black
Цитирай
#23

(2018-08-11, 20:17:29)Galaxysport94 написа:  ...Заслужава ли си да жертвам 10-20-30дни ремонт за да може да ми го оправят и да си е както трябва все пак 1700лв са си 1700..? или как мислите да си карам така с него ?...

Бих го направила, ако ме дразни и ми е неприятно да го ползвам така, ако изтича срока на гаранционна поддръжка или ако мисля да го продавам.


(2018-08-11, 20:17:29)Galaxysport94 написа:  Един единствен път ми е падал без кейс и е с лека пукнатина на гърба в долната десен ъгъл това да ли би било проблем ако им го оставя на виваком ?

Приеман е телефон, чукнат на място, различно от дисплея. Надявам се да нямаш проблеми.

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • Galaxysport94
Цитирай
#24

(2018-05-26, 17:11:59)Lyubo123 написа:  Здравейте!

Ползвам Samsung Galaxy S8+ и забелязах, че при светъл фон - например при бял фон, може да се види, че екранът показва различен тон  на бялото в горната една трета част, както и в долната една трета (долу - разделяйки я на две, само лявата част). 

Някой ми беше споменавал, че ако на екрана бива оставен прекалено много конкретен сайт, може да се отрази в дългосрочен план на пикселите/дисплея.

Като се замислих, най-вероятно това е в следствие на ползването на YouTube през апликацията им, която оставям с часове активно на екрана, тъй като точно съвпада разликата в тоналностите на белия цвят с интерфейса на YouTube:
-горната една трета съвпада с видеото, което е пуснато в момента в YouTube;
-долната една трета (само лява част от нея) - съвпада със следващите видеа, предложени от YouTube;
-останалата част от дисплея реално съвпада с фона на апликацията (аз си ползвам белия фон, който е по default);
Прикачвам файл с оградени в червено частите на екрана, които са в друга тоналност.
 
Ще съм благодарен, ако някой даде съвет как и може ли да ресетна/махна тази разлика от тоналностите, която се е запечатала на екрана (имайки предвид технологията на екрана на този модел), за да не се задълбочи проблемът, както и занапред как е по-удачно да ползвам апликацията.

Благодаря предварително!

Това е решението на проблема ти. 
Чети коментарите в google play en_US преди да тестваш.
Знам много сервизи, които по този начин печелят от балъци, като им гарантират че са им сменили дисплея.  Wink
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)