Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с гугъл акаунт след фактори ресет
#1

Здравейте днес получих Ореото ,но преди това ресетнах телефона и до там.сега немога да се логна не помня акаунта и паролата а трябвало да е същата .Защо след нулиране на фабрични настройки ми иска стария акаунт.Някакви идеи!!
Цитирай
Аксесоари
#2

На 100 места го пишеше това - как се ресетва при стар телефон, със стар акаунт. Дано не си го заключиш! Не трябваше да ресетваш, казаха ти го в темата за ъпдейтите.

Потърси за акаунта.
Цитирай
#3

(2018-06-12, 20:46:20)enkov написа:  На 100 места го пишеше това - как се ресетва при стар телефон, със стар акаунт. Дано не си го заключиш! Не трябваше да ресетваш, казаха ти го в темата за ъпдейтите.

Потърси за акаунта.

Може ли да ми дадеш линк моля те!!
Цитирай
#4

https://forum.androidbg.com/showthread.p...hlight=frp
https://forum.androidbg.com/showthread.p...hlight=frp
https://forum.androidbg.com/showthread.p...hlight=frp
https://forum.androidbg.com/showthread.p...hlight=frp

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#5

Благодаря но не успях да намеря помощ
Цитирай
#6

В общия случай проблемът ти е неразрешим и би противоречало на смисъла на защитата да може да се прескочи. Все пак не случайно тази защита е срещу кражба/загуба на телефона, за да остане неизползваем и да увеличи шансовете да бъде върнат.

Преди съм чел мнения в този форум, че имало вратички, но това остава мит и никой не е давал линк и никой не е потвърждавал, че е успял да си отключи телефона.

Имаш 2 варианта:
* да се сетиш за акаунта и паролата;
* да посетиш оторизиран от Samsung сервиз, на който да предоставиш доказателство за покупката/собствеността на телефона, и ще ти го отключат.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#7

И си записвай паролите на компа.Аз имам скрита папка , която не е видима и се отваря малко по НЕелементарно и когато я видиш за отваряне иска парола.Нея помня добре Smile
а да ми хакне някой компа...трябва да съм милионер , че да се поблазни...а скоро не се очертава Smile

Samsung S7 Edge 32GB Black Onyx!
Цитирай
#8

Аз пък се чудя защо ги правите тези ресети. Ако бяха нужни или важни щяха да са написани във всяко начало в описанието на ъпдейта. И то с главни червени букви. И защо си правите акаунти в голяма и важна мрежа без телефонен номер?! Ако е въведен и 100 пъти да си забравиш данните за вход пращат ти смс и работата става безпроблемна петминутка.

Човек се учи цял живот и ненаучен умира!
Цитирай
#9

(2018-06-13, 21:38:32)rorosims написа:  Аз пък се чудя защо ги правите тези ресети. Ако бяха нужни или важни щяха да са написани във всяко начало в описанието на ъпдейта. И то с главни червени букви. И защо си правите акаунти  в голяма и важна мрежа без телефонен номер?! Ако е въведен и 100 пъти да си забравиш данните за вход пращат ти смс и работата става безпроблемна петминутка.

Mоля да обърнете внимание на темата тя е за помощ за решаване на проблема а не за хокане на автора!!
[-] 1 потребител изказва благодарност на emo_841 за това мнение:
  • MMJ
Цитирай
#10

Така като си заключил телефона!!! Единствения начин е да заобиколиш Гугъл! Това става като се върнеш до Андроид 6 и след това да направиш въпросното заобикаляне
Цитирай
#11

Няма как да се върне до 6
Цитирай
#12

Пак казвам, най-безопасното решение е с гаранцията и касовата бележка/фактурата да се отиде в оторизиран сервиз. Разните врътки (вкл. и флашване на стари фърмуери) крият риска от увеличаване на Knox брояча и съответно отпадането на гаранцията.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivkos за това мнение:
  • emo_841
Цитирай
#13

(2018-06-14, 11:48:38)lost in написа:  Няма как да се върне до 6

moje
Цитирай
#14

(2018-06-14, 14:19:08)mamaeca написа:  moje

Как става до 6 връщането
Цитирай
#15

До 6 НЕ МОЖЕ! Може до 7 да върнеш, не и по-надолу. И се научете най-накрая, че този акаунт не е проформа, а е със цел защита на личните ви данни, да не могат да попаднат в друго лице ако си изгубите или ви откраднат телефона. Има начини за преодоляване на защитата, с повечко четене ще успееш.

Ето ти едно видео, гледаш внимателно, пробваш няколко пъти и ще успееш. 

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#16

Има няколко неща, които не ми изглеждат наред във видеото. Първо, това не е нито Орео, нито Нуга. Личи си по шрифтовете и дизайна на менютата, както и впоследствие като влезе в рекавъри пише LMY48B, което както подсказва първата буква е Android Lollipop. Също това приложение ми изглежда леко съмнително и се надявам да не е някакъв фишинг, който събира имена и пароли.

edit: След като изгледах видеото, което авторът на горното видео е предложил в коментарите, за отключване на S7, мога да гарантирам, че то ЩЕ изгърми Knox брояча. Приложението, което показва, създава някакъв негов си .tar файл, който се флашва с Один. Именно този файл, понеже не е подписан от Samsung, ще увеличи брояча и после гаранция - Франция.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#17

По подобен метод преди време отключих един Huawei. Там разликата беше, че се сваляше друго приложение през браузъра. Че телефона от клипа е стар, стар е, но метода може да е същия и при Орео. Не пречи да се пробва. Има още десетки клипове в YouTube, все някой ще действа.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#18

Както по-назад колегата @ivkos написа, ако имаш легитимна гаранция с прилежащия и касов бон, бегом към близкия ОТОРИЗИРАН сервиз. Ще ти налеят на чисто съответния ROM, но не с Odin а с техните сервизни боксове. И го казвам от личен опит, понеже миналата година, няколко дни след като си закупих апарата от Мтел, щерката, какво си е играла и ми беше сменила нещо паролата в Google, но естествено не знаеше каква е въвела. Какво ли не опитвах, нито с Odin, нито "фабрични настройки" помогнаха, докато накрая не го дадох в Мтел, те в Булграм и съответно след 5-6 дни бях отключен апарат.

SM-G975F Prism Black + 64 GB SanDisk Ultra® microSDXC™ UHS-I Card 

Цитирай
#19

Дали сте защита с реактивиране ли,друго не мога да си обясня връзката с акаунта и телефона,че чак да не може да се ползва?
Цитирай
#20

Точно това е. То си е зададено по подразбиране.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • lost in
Цитирай
#21

Брейй не знаех ,че е включено вече по подразбиране.
Първо премахваш акаунта като на Iphone и тогава да даваш резет..бах маааму
P.s.А има ли опция да се изключи?
Цитирай
#22

При всички положения и преди ресет и след ресет, тръгнеш ли да премахваш акаунта ти иска парола. Когато си продавах Note 8 преди няколко месеца като му зададох фабрични настройки от менюто искаше парола за потвърждаване. Крайно време е и андроид потребителите, както и iOS потребителите да разберат, че НЕ СЕ ПРАВИ акаунт от типа hydrbegdjdj@gmail.com със парола 536sjdjd83 например, тоест произволни писаници. Правиш си един акаунт, който да ползваш на всички устройства, които имаш и винаги всичко да ти е на едно място. Когато си смениш апарата, въвеждаш същия акаунт и всичко от предишния телефон се връща на новия. При андроид пак може да се заобиколи тази защита, но при iOS телефона става само и единствено за части при забравен акаунт.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 3 потребители изказват благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • BeyondHorizont, lost in, markonenws
Цитирай
#23

Това си е 100% форсиран ресет на телефона,инак никога няма да се случи.Крайно време е хората да влязат в крачка и да разберат,че това се прави с цел опазване на личните данни.Естествено,че ще ти иска стария акаунт при форсиран ресет от recovery.Най-много да загубиш мрежа,да почнат да изкачат грешки и т.н. ако се пробваш да прескочиш защитата!Извинявай колега,но дори и да знам как-не бих ти помогнал.Това да ти е обеца на ухото за следващия път.Аз НЕ толерирам подобни заигравки,и това че нямаш идея как се ползва и как точно работи системата на Google.Съжалявам ако ти звучи грубо,но това е положението.Утре този твой телефон може да бъде откраднат(дано не се случва!)и тогава ще оцениш защитата,както и записването и помненето на пароли и акаунти.Ако сега ти помогнем,то утре този някой си крадец може да влезе тук и да го прочете,не бихме искали това,нали. Smile

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#24

(2018-06-15, 09:17:54)ivan_vylka написа:  При всички положения и преди ресет и след ресет, тръгнеш ли да премахваш акаунта ти иска парола. Когато си продавах Note 8 преди няколко месеца като му зададох фабрични настройки от менюто искаше парола за потвърждаване. Крайно време е и андроид потребителите, както и iOS потребителите да разберат, че НЕ СЕ ПРАВИ акаунт от типа hydrbegdjdj@gmail.com със парола 536sjdjd83 например, тоест произволни писаници. Правиш си един акаунт, който да ползваш на всички устройства, които имаш и винаги всичко да ти е на едно място. Когато си смениш апарата, въвеждаш същия акаунт и всичко от предишния телефон се връща на новия. При андроид пак може да се заобиколи тази защита, но при iOS телефона става само и единствено за части при забравен акаунт.
Мисля че открих акаунта чрез телефонния номер но паролата не можах и я смених но пак не става пише пробвайте след 24 часа.,след тсщова пробвах с друг телефон съответния акаунт и стана .НАе разбирам !!
Цитирай
#25

Нали стана?!
Радвам се ,че успя най -накрая Smile
П.с.Утре или довечера пробвай да го въведеш с новата парола на твоя телефон
Преди това обаче, изчистиш кеша(данните) на Google приложенията.. на всички
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)