Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със звука след Oreo ъпдейт
#1

Здравейте!
След като ми се ъпдейтна телефона до Oreo, при запис на видеоклип и използване на външни USB звукови карти или Аудио интерфейси (без значение какви, пробвах вече с няколко), ми накъсва звука и прескача, а видеото си върви плавно. Провах с няколко софтуера, но е едно и също. Също така, при слушане на музика от плеъра понякога почва да "мачка" песните и пак да накъсва. Мисля си, че е свързано с аудиобуферите и латенцията. Знам, че имаше начин да се настройва аудио и миди латенция, но не помня откъде ставаше. Някой има ли идея? Иначе пробвах с wipe cache, ама не помогна.
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей,
не ми хрумва нищи друго освен фактори ресет - щом преди упдата си бил без посочените проблеми, а след него си вече с тех.

Успех !

Google Nexus 7 32GB 2012  5.1.1 stock  |  +  | LG G2  5.0.2 stock |  +  | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT +  | Xiaomi MI Note 10 Lite

A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Цитирай
#3

В Developer options има, ама са повече за Bluetooth audio.
Нулирай си кеш партицията, превантивно. Factory reset е крайната мярка.
Цитирай
#4

Превантивното е свършено. Остава крайното.

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#5

Нямам възможност, ще изгубя някои важни данни в приложения, които не мога да възстановя после. Ще търся настройки. Не може да няма контрол на латенцията...
Цитирай
#6

Според мен нещо ти се е омазало след ъпдейта и трябва да върнеш заводските настройки. Не съм убеден, че има контроли за размера на аудио буферите или латенцията.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#7

Е... Нулирах го... Пак същият проблем. Само дето ми се прецака и всичко друго...

Мога ли да се обърна директно към Самсунг някъде и да им пиша за проблема?
Цитирай
#8

Можеш да, инсталирай Samsung Members. Може и на български да пишеш. Понякога са малко малоумни...имай търпение. Ако не могат да помогнат поне дано стигне до Самсунг като инфо.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#9

Ако имаш сложена SD карта, пробвай да я извадиш и да видиш дали пак накъсва. Преди съм имал проблеми с производителността заради проблеми с SD картата. Понякога четенето или записването от нея се извършва с най-висок приоритет и всичко останало в системата страда и почва да лагва.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#10

Няма ефект махането на картата. Пробвах. Ето нагледно проблема.
https://www.youtube.com/watch?v=z7SUprQPj3M

Постепенно губи аудиофреймове и накрая на видеото ясно се усеща липсата на синхрон.

Забелязах и още нещо:
В рикавъри пише "E: Failed to clear BSB message: failed to find /misc partition".
Цитирай
#11

Това в рековери на всички е така.

Sent from my SM-G935F
[-] 1 потребител изказва благодарност на degman за това мнение:
  • rusnakaa
Цитирай
#12

Писах в Samsung Members и ми отговориха да занеса телефона в сервиз. Не съм сигурен, че е за сервиз, а и няма как да стане, трябва ми всеки ден и точно този телефон... Ще го преглътна.
Цитирай
#13

Samsung Members е абсолютно безсмислен за такива сложни технически проблеми. В повечето случаи онлайн форумите са от по-голяма полза.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#14

Иначе, снощи му направих Factory reset и почнах от нулата. Но проблемът пак го има, очевидно е грешка в софтуера за този модел.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)