Мнения: 203
Теми: 28
Член от: 2012-01
Репутация:
11
Здравейте!
След като ми се ъпдейтна телефона до Oreo, при запис на видеоклип и използване на външни USB звукови карти или Аудио интерфейси (без значение какви, пробвах вече с няколко), ми накъсва звука и прескача, а видеото си върви плавно. Провах с няколко софтуера, но е едно и също. Също така, при слушане на музика от плеъра понякога почва да "мачка" песните и пак да накъсва. Мисля си, че е свързано с аудиобуферите и латенцията. Знам, че имаше начин да се настройва аудио и миди латенция, но не помня откъде ставаше. Някой има ли идея? Иначе пробвах с wipe cache, ама не помогна.
Мнения: 187
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
23
Устройства: S7 Edge + Xiaomi Mi Note 10 Lite
Здравей,
не ми хрумва нищи друго освен фактори ресет - щом преди упдата си бил без посочените проблеми, а след него си вече с тех.
Успех !
Google Nexus 7 32GB 2012 5.1.1 stock | + | LG G2 5.0.2 stock | + | Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 7.0 stock / VVT | + | Xiaomi MI Note 10 Lite
A journey of a thousand miles begins with a single step - Lao-tzu
Мнения: 290
Теми: 0
Член от: 2018-01
Репутация:
67
Устройства: Samsung Galaxy: G990BZ (EUX). N960F (BGL), R890N (BGL)
В Developer options има, ама са повече за Bluetooth audio.
Нулирай си кеш партицията, превантивно. Factory reset е крайната мярка.
Мнения: 308
Теми: 3
Член от: 2012-09
Репутация:
21
Устройства: S21 ULTRA
Превантивното е свършено. Остава крайното.
Винаги искаме това, което нямаме.
Мнения: 203
Теми: 28
Член от: 2012-01
Репутация:
11
Нямам възможност, ще изгубя някои важни данни в приложения, които не мога да възстановя после. Ще търся настройки. Не може да няма контрол на латенцията...
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Според мен нещо ти се е омазало след ъпдейта и трябва да върнеш заводските настройки. Не съм убеден, че има контроли за размера на аудио буферите или латенцията.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 203
Теми: 28
Член от: 2012-01
Репутация:
11
Е... Нулирах го... Пак същият проблем. Само дето ми се прецака и всичко друго...
Мога ли да се обърна директно към Самсунг някъде и да им пиша за проблема?
(Последна редакция: 2018-06-17, 09:10:55 от
rusnakaa.)
Мнения: 1 038
Теми: 3
Член от: 2011-02
Репутация:
132
Устройства: Galaxy S8
Можеш да, инсталирай Samsung Members. Може и на български да пишеш. Понякога са малко малоумни...имай търпение. Ако не могат да помогнат поне дано стигне до Самсунг като инфо.
SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Ако имаш сложена SD карта, пробвай да я извадиш и да видиш дали пак накъсва. Преди съм имал проблеми с производителността заради проблеми с SD картата. Понякога четенето или записването от нея се извършва с най-висок приоритет и всичко останало в системата страда и почва да лагва.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 3 756
Теми: 12
Член от: 2011-05
Репутация:
869
Това в рековери на всички е така.
Sent from my SM-G935F
1 потребител изказва благодарност на degman за това мнение:1 потребител изказва благодарност на degman за това мнение
• rusnakaa
Мнения: 203
Теми: 28
Член от: 2012-01
Репутация:
11
Писах в Samsung Members и ми отговориха да занеса телефона в сервиз. Не съм сигурен, че е за сервиз, а и няма как да стане, трябва ми всеки ден и точно този телефон... Ще го преглътна.
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Samsung Members е абсолютно безсмислен за такива сложни технически проблеми. В повечето случаи онлайн форумите са от по-голяма полза.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 203
Теми: 28
Член от: 2012-01
Репутация:
11
Иначе, снощи му направих Factory reset и почнах от нулата. Но проблемът пак го има, очевидно е грешка в софтуера за този модел.