Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Жълт участък по дисплея P20
#1

Привет. При вас забелязва ли се в долната лява част над бутона по-тъмен или жълтеникав оттенък на дисплея? Може да се забележи само на бял фон с текст или на зелените надписи във форума. Четох в интернет и срещнах и други със същия проблем..
Цитирай
Аксесоари
#2

Най-вероятно става на въпрос за backlight bleed, който се наблюдава при IPS, с какъвто е и П20.

ПС. Пише се Участък, без да се заяждам.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#3

Приемам забележката и коригирам. А това дали се поема гаранционно, ако те дразни или за тях не е проблем. Smile
Цитирай
#4

В реда на нещата е да го поемат. Направо им го занеси щом е в гаранция.
Цитирай
#5

Сменят го няма проблем.

P 20 Pro  / OnePlus 8t 12/256
Цитирай
#6

Ще ти я уважат гаранцията, няма как. Smile

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#7

Аз моя го пратих гаранционо,дисплеят ми жълтееше от долния край,едва забележимо но аз го виждам,и ме дразнеше.
Цитирай
#8

Върнаха ли го поправен, защото наистина е трудно доловимо, но и мен ме дразни.
Цитирай
#9

Още не са го върнали,но когато го взема ще пиша какво е станало.
Цитирай
#10

Моя го оправиха за една седмица. Smile
Цитирай
#11

Аз го чакам все още.

Сменен ли е дисплейят,и ако е новият как е
Цитирай
#12

Предполагам е сменен, щом не го забелязвам.
Цитирай
#13

Ами би трябвало, да опишат какво са сменили, между другото къде го остави на сервиз на Теленор или на Хуавей.
Цитирай
#14

Huawei. Свързах се със сервиза им, пратиха куриер, взеха го от адреса и после го върнаха напълно безплатно.
Цитирай
#15

Здарвейте. И аз също имам проблем с дисплея. Освен че има изгорял пиксел, в долния край на дисплея при бял фон има жълт оттенък. Жалко телефона е едва на седмица, но както и да е. Ще се свържа със сервиза. Въпроса ми към вас, който сте си получили устройствата след сервизно обслужване, забелязвате ли драскотини или не добро уплатняване или някакви други неща?
Питам защото на времето имах лоши преживявания със едно Сони купено от Плесио, което отиде за ремонт в Булграм. То беше напъвано ожулено с не добре затворен капак.

Благодаря ви предварително .
Цитирай
#16

Моя е за втори път на ремонт на Леге 6. След първия не съм забелязвал външни проблеми.

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай
#17

Благодаря за отговора. Би ли могъл да споделиш този път за какво е на ремонт? Пак проблем с дисплея ли?
Цитирай
#18

При мен не е дисплей, а телефона се рестартира сам и в Понеделник го пратих отнова след като продължава да го прави. Има проблем, но явно немогат да го хванат.

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай
#19

Чесно казано, останах разочарован малко. Не трябваше да сменям P9-ката.
Дано ти го сменят със нов.
Цитирай
#20

Моя няма следи след ремонта.
Цитирай
#21

Изглежда доста хора се оплакват от проблеми с дисплея. И при мен го има този жълт оттенък.

https://forum.xda-developers.com/huawei-...1542/page2
Цитирай
#22

Моя пак влезе в бокса, за друг проблем... За 4 месеца, 2 пъти в бокса, май ще му бъде и последен Smile
[-] 1 потребител изказва благодарност на plamend93 за това мнение:
  • ioan74
Цитирай
#23

Какъв проблем Smile и аз съм така, ще го пращам за трети път, но не мисля да сменям въобще марката. Имам хора около мен с флагмани на други марки и хич не съм доволен. Дори и за 4 месеца да отива за 3-ти път на ремонт смея да кажа, че още повече си харесвам телефона. Smile

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай
#24

Моя почна да прави проблеми с 2 сим карти, когато са активни... Ще видим като го върнат. Това е първия телефон който имам и отива на сервиз и то за втори път.
Цитирай
#25

Ами още един път като отиде и вече 4-я няма да му се налага, направо искаш замяна. Тъпо, че има някви дефектни бройки и сега трябва да се стои без телефон ама тва няма как да го предвидиш. Аз карам с един 5s направо не ми се говори Big Grin

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)