Все още, да чукаме на дърво, не ми се е налагало да ползвам гаранция. В тази връзка не мога да гарантирам информацията, която имам. А именно, мой приятел живее в UK и има Pixel 1 XL, закупен от официален retailer. При пътиване до Швейцария телефона проявява дефект и се налага да бъде изпратен в сервиз. При разговор с офисиалния support на Google му предлагат да му изпратят куриер, който да вземете телефона, въпреки, че в момента се намира извън UK. Та тази ситуация ме кара да мисля, че дори и да стане нещо, винаги може да се обясни, че си изпратен командировка за неопределен период от време и да ги помолиш да ти изтратят куриет тък.
Колкото до дисплея, не мога да твърдя, че моя от от първата партида, но е от една от първите и в интерес на истината аз нямам никакви проблеми с него. Не забелязвам така коментирания бърнин ефект, blue shift-а не мога да кажа, че не съществува, но абсолютни никога не ми е направил впечатление по време на нормано ползване на апарата. Така че обобщено мога да кажа, че нямам никакви проблеми нито с дисплея, нито с телефона като цяло.
Адски доволен съм от абсолютно всичко и препоръчвам с 2 ръце.
Колкото до промо кода след малко го имаш на лично.