Мнения: 3 405
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
983
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Вярвам, че поне Gmail акаунта е запомнен, което би било от полза в подобна ситуация.
След въвеждането неколкократно на грешен пин, не дава ли опция за въвеждане на мейл, разбира се това би било възможно при активирана мобилна или безжична мрежа?
Погледни предложенията в тази тема която е точно за коментари по твоя проблем:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1197691
Ако няма Интернет връзка, варианта е преинсталиране на софтуера.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
1 потребител изказва благодарност на Monipeev за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Monipeev за това мнение
• ddqnov
Мнения: 3 405
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
983
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Посочете забравен пин и Gmail-a, където да бъдат изпратени стъпки за подновяване на парола.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Мнения: 3 405
Теми: 15
Член от: 2011-03
Репутация:
983
Устройства:
Samsung Galaxy S23Ultra
Ако действително не предлага друга възможност след въвеждането неколкократно на грешен пин и последващо предложение за изчакване от 30 секунди преди следващи опити(внимателно насочвам към изчакване на зададеното време за следващо въвеждане на опция забравена парола), за съжаление остава варианта за онлайн ресет при наличие на Интернет и след въвеждането на същият Gmail акаунт на следния адрес :
Връщане на софтуера към фабрични настройки чрез Гугъл акаунт.
или преинсталиране на софтуера.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
(Последна редакция: 2018-06-25, 18:32:05 от
Monipeev.)