Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Galaxy S7 VoLTE помощ
#1

Здравейте искам да попитам как мога да си активирам VoLTE то на S7 с BTU орео firmware. В настойките липсва като опция а четох, че би трябвало да го има за BTU фирма.
Цитирай
Аксесоари
#2

тъкмо и аз влизам да питам същия въпрос ? с BTU съм на Орео и нямам опция в настройките да го активирам.. в Плевен живея ако тва има някво значение.
Цитирай
#3

Не всички потребители на Теленор имат тази възможност да тестват услугата.
Имайте търпение,скоро всички ще се възползват
Цитирай
#4

В момента в който включат твоя номер в услугата, автоматично ще се активира VoLTE, а в настройките ще се появи меню за включване-изключване. Но май голяма файда от нея няма. Трябва и двете страни в разговора да ползват услугата, че тя да се активира. Т.е. двама от засега избраните теленорци. С другите оператори не става.
Цитирай
#5

Ще ползвам темата.
S7 edge
CSC CYV
Build R16W.G935FXXU3ESA3
Досега го ползвах с карта на А1, като се ъпдейтваше регулярно и почти веднага, когато излизаха ъпдейтите за MTL, но вече е с Теленор карта.
Не ми излиза опцията за Volte.
Ходих в офис на Теленор, но гледаха умно и казаха, че нормално трябва да е активно.
Трябва ли да се обаждам в Теленор да активират нещо или трябва да сменям CSC-то?
Пробвах картата в S10 и Volte захапа веднага.
Цитирай
#6

(2019-03-27, 01:35:03)StacK написа:  Ще ползвам темата.
S7 edge
CSC CYV
Build R16W.G935FXXU3ESA3
Досега го ползвах с карта на А1, като се ъпдейтваше регулярно и почти веднага, когато излизаха ъпдейтите за MTL, но вече е с Теленор карта.
Не ми излиза опцията за Volte.
Ходих в офис на Теленор, но гледаха умно и казаха, че нормално трябва да е активно.
Трябва ли да се обаждам в Теленор да активират нещо или трябва да сменям CSC-то?
Пробвах картата в S10 и Volte захапа веднага.
За да имаш volte на Теленор трябва да флашнеш ром с csc gbl или bgl. BGL е за препоръчване защото ъпдейтите са редовни. Не сравнявяй С10 със С7 при С10 нещата са съвсем различни. Когато излезе С7 никой оператор нямаше volte и когато пуснаха имаше ъпдейти с които го активираха. При С10 volte си го има вече и си е активирано с излизането на телефона.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
[-] 1 потребител изказва благодарност на astankov за това мнение:
  • StacK
Цитирай
#7

Днес докато си разцъквах телефона, забелязах, че в настройките на Дайалъра, стоковия, има опцията VoWIFI (WLAN-calls) и я активирах. В таскбара се появи символ на слушалка с WiFi символ. Доколото разбирам е, ако има налична безжична мрежа, например от рутера ти в къщи, да може да говориш през нея. Специално за мен, ако работи тая опция ще е много добре, тъй като постоянно имам проблеми в обхвта у дома
Цитирай
#8

(2019-05-12, 19:55:12)jivkojj написа:  Днес докато си разцъквах телефона, забелязах, че в настройките на Дайалъра, стоковия, има опцията VoWIFI (WLAN-calls) и я активирах. В таскбара се появи символ на слушалка с WiFi символ. Доколото разбирам е, ако има налична безжична мрежа, например от рутера ти в къщи, да може да говориш през нея. Специално за мен, ако работи тая опция ще е много добре, тъй като постоянно имам проблеми в обхвта у дома
Да но оператора трябва да го поддържа иначе...

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#9

Говорих вече няколко пъти по тоя начин. В хисторито се вижда дали през телефонната мрежа или през рутера е проведено обаждането. Чува се перфектно.
А операторите, би трябвало да я активират тая функция, ако са хитри. Все пак им разтоварва мрежите. Особено в офис сгради, където се струпват много народ.

Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk
Цитирай
#10

(2019-05-12, 19:55:12)jivkojj написа:  Днес докато си разцъквах телефона, забелязах, че в настройките на Дайалъра, стоковия, има опцията VoWIFI (WLAN-calls) и я активирах. В таскбара се появи символ на слушалка с WiFi символ. Доколото разбирам е, ако има налична безжична мрежа, например от рутера ти в къщи, да може да говориш през нея. Специално за мен, ако работи тая опция ще е много добре, тъй като постоянно имам проблеми в обхвта у дома
Къде се намира тази настройка щото нещо не я намирам при мен?

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#11

В стоковия дайалър, в настройките. При мен е най-отдолу[Изображение: bc3ff4d2bfb9a1d3386055cada76a09e.jpg]

Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk
Цитирай
#12

В БГ няма оператор, който да го поддържа към момента.

Изпратено с помощта на Tapatalk
Цитирай
#13

(2019-05-13, 20:50:50)rudizlz написа:  В БГ няма оператор, който да го поддържа към момента.

Изпратено с помощта на Tapatalk
Дочух че от Виваком щели да пускат иначе при мен такава настройка няма. Сигурно щото от Теленор не го поддържат...

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#14

Тя услугата вече работи само на няколко модела на Хуавей

Oneplus 6 6/64 mirror black, Xiaomi Mi 11 lite 5g
Цитирай
#15

Как да се обадя през Wi-Fi? [Изображение: dc79746905a56cee94e7c474625d04ca.jpg]

Send from my Huawei P30 Pro using Tapatalk Pro
Цитирай
#16

(2019-05-14, 10:31:08)jmelche написа:  Как да се обадя през Wi-Fi?

Send from my Huawei P30 Pro using Tapatalk Pro

Иска се активиране на услугата, чрез изпращане на смс на номер 1701:
  • За активиране на услугата 4G Voice изпратете SMS с текст „START” или „СТАРТ“
  • За активиране на услугата WiFi Voice изпратете SMS с текст „START WiFi” или „СТАРТ WiFi“

Oneplus 6 6/64 mirror black, Xiaomi Mi 11 lite 5g
Цитирай
#17

Достатъчно е да си закачен за рутера. При мен поне е така.

Сега се разтърсих малко повече и се оказа че е доста приятна екстра - освен по-високо качество на звука, може да телефонираш от чужбина (независимо в коя държава се намираш) на цената на нормален разговор в България. За за да е гарантирано, че няма да те чарджат - пускаш самолетния режим и активираш само WiFi.
[-] 1 потребител изказва благодарност на jivkojj за това мнение:
  • jmelche
Цитирай
#18

Погледнах всички настройки - всичко е активно, но получавам от виваком, че не може да се активира!


PS: Проблема е бил при Vivacom, вече работи!
Send from my Huawei P30 Pro using Tapatalk Pro
[Изображение: 819cce4ead88be536d211a14dc43f1ba.jpg]
Цитирай
#19

А за Теленор как става? Звъннах на 123 обаче няма така услуга..
На един приятел същия телефон, същия оператор има Volte.
Цитирай
#20

(2019-06-01, 15:02:25)Babanov написа:  А за Теленор как става? Звъннах на 123 обаче няма така услуга..
На един приятел същия телефон, същия оператор има Volte.

Първо за какъв апарат питаш? Ако е за S7/S7e на Теленор нищо не се активира.
Достатъчно е тела да ти е с ром с CSC BGL или GBL (желателно последния излязъл) и си тръгва автоматично.
Ако не е сваляш от sammobile съответния ром и флашваш с Один. На много места е обяснено подробно как става.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#21

За S7 Edge питам, къде мога да проверя дали е с BGL или GBL, телефона ми е не е от Теленор закупен.
Цитирай
#22

Сваляш програмката Phone INFO и там има страничка csc code. Ето снимка за пример.[Изображение: 70fd93bd6aab2913994f5e2cfc65fb24.jpg]

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#23

CSC code пише BTU, май няма да я имам тая опция и така.
Цитирай
#24

(2019-06-11, 11:42:05)Babanov написа:  CSC code пише BTU, май няма да я имам тая опция и така.

Какъв е проблема да флашнеш подходящ ром? Ето в тази тема е описано подробно как става:

https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=72950

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#25

Моя е с CSC BGL и го няма в опциите? GBL ли да сложа? Има ли някой с Виваком на който му работи VoLTE и VoWifi?

(2019-05-13, 18:38:14)jivkojj написа:  В стоковия дайалър, в настройките. При мен е най-отдолу[Изображение: bc3ff4d2bfb9a1d3386055cada76a09e.jpg]

Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

С какъв софтуер ли си?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)