Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Кога най-после операторите ще пуснат Редми Ноте 5?
#1

Колеги, Редми Ноте 5 е най-доброто устройство в момента в средния клас и предлага най-доброто съотношение цена/качество. Където се появи официално, счупва класациите по продажби, последно стана най-продавания телефон в Испания за месец май. Модела от един месец е официално в България, но въпреки това все още го няма при нито един от операторите!? Какво става?

Знаем, че мениджърите в България масово са некадърни и ги мързи. Отделно сега е лято, всеки мисли за морето и отпуската... Но все пак това е недопустимо според мен и пречи на повече хора да се сдобият с този страхотен модел. Предлагам да пишем на фейсбук страниците на операторите, например запитване от сорта: "Кога смятате да добавите Xiaomi Redmi Note 5 към вашите оферти?"

Ето и линкове към фейсбук страниците на трите оператора: https://bg-bg.facebook.com/pg/VIVAC0M/po...e_internal

https://www.facebook.com/pg/TelenorBulgaria/posts/

https://www.facebook.com/pg/A1Bulgaria/p...e_internal


Цитирай
Аксесоари
#2

Теленор най-после пускат 3/32 Гб версията на Ноте 5: http://www.telenor.bg/bg/private/device/...-32gb-dual

Явно наистина няма достатъчно внесени бройки в България и това забави операторите и/или ги принуждава да предлагат 3/32 ГБ.


[-] 1 потребител изказва благодарност на milenvn за това мнение:
  • babdeyd
Цитирай
#3

Виваком пускат от днес нормалната 4/64 версия на Редми Ноте 5: http://www.vivacom.bg/bg/residential/ust...l#tab-kupi


Цитирай
#4

Честно да си кажа и да ги пуснат цените са такива, че по-добре от Алиекспрес да си го купиш. Гаранция няма да има ще каже някой ..... Цените на резервните части в Алиекспрес са много ниски. А при най-често срещания проблем - счупен дисплей гаранцията не важи .... Дисплей там струва 30-40 лв. ....

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на BlackBone за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#5

Напълно съм съгласен с теб! Каква гаранция на стока за 300 лв.?! И то гаранция, която не важи при най-често срещания проблем- счупване на дисплея...

Почти всеки има лека кола. Автомобил, който струва 5000- 7000- 10 000 лв. и няма гаранция! Тук говорим за стока за 300 лв. и да търсим гаранция... малко смешно в крайна сметка. За 5 години не съм имал никога проблеми с телефон на Xiaomi, но и да стане нещо  ще го оправя за смешни пари. Защо да плащам 200 лв. отгоре за едната гаранция? Та това е почти още един телефон...


[-] 4 потребители изказват благодарност на milenvn за това мнение:
  • BlackBone, oxy2, robokopp, vargala81
Цитирай
#6

(2018-07-30, 19:10:13)milenvn написа:  Напълно съм съгласен с теб! Каква гаранция на стока за 300 лв.?! И то гаранция, която не важи при най-често срещания проблем- счупване на дисплея...

Почти всеки има лека кола. Автомобил, който струва 5000- 7000- 10 000 лв. и няма гаранция! Тук говорим за стока за 300 лв. и да търсим гаранция... малко смешно в крайна сметка. За 5 години не съм имал никога проблеми с телефон на Xiaomi, но и да стане нещо  ще го оправя за смешни пари. Защо да плащам 200 лв. отгоре за едната гаранция? Та това е почти още един телефон...

Повдигам темата, защото ми хареса дискусията. Аз съм на другия полюс. На кантар са нещата, но всеки решава за себе си. Аз не бих купил телефон от оператор. Не е и задължително разликата между цените тук и при поръчка от Китай да е толкова фрапираща, има варианти. За Note 5 AI (4/64GB) в два от българските магазини, от които пазарувам, разликата е 70-90 лева повече в сравнение със закупуване от Алиекспрес. Аз не бих се занимавал да поръчвам от чужбина при такива цени. 

По телефоните се повреждат и други неща, освен стъклото на дисплея. Не всички са способни или желаят сами да ремонтират джаджите си. Купуването на части от Китай също има потенциални проблеми. Два пъти съм купувал "нови" дисплеи от търговци с добър рейтинг и много продажби, но съм получавал употребявани, очукани и надраскани. Наскоро имах проблем и с поръчка на usb лентови кабели за OP3. Получих затлачени с прах и боклуци употребявани кабели, които отгоре на всичко не работеха. Да, възстанових си парите, но с доста нерви, разправии, отделно време за доставка и тн. И двете страни си имат позитиви и негативи.
Цитирай
#7

(2018-07-30, 19:10:13)milenvn написа:  Напълно съм съгласен с теб! Каква гаранция на стока за 300 лв.?! И то гаранция, която не важи при най-често срещания проблем- счупване на дисплея...

Почти всеки има лека кола. Автомобил, който струва 5000- 7000- 10 000 лв. и няма гаранция! Тук говорим за стока за 300 лв. и да търсим гаранция... малко смешно в крайна сметка. За 5 години не съм имал никога проблеми с телефон на Xiaomi, но и да стане нещо  ще го оправя за смешни пари. Защо да плащам 200 лв. отгоре за едната гаранция? Та това е почти още един телефон...
Милене, аз имам 3 години гаранция за карта която струва 20 лв. Дай ся щот ти си рекъл да омаловажаваме гаранцията и да купуваме само от Али, а? Я не се излагай! Купувал съм телефони от там и вероятно пак ще купувам, ама да казваш, че нама нужда от гаранция щот не покривала строшен екран е смешно. Аз никога не съм си чупил дисплея, но гаранционно ми смениха няколко такива на Г4-ката. Същата работа и дъното. И ако нямах гаранция телефона отиваше в кофата.
Оня ден купих от Виваком Note 5 за 300 кинта. Който не ще гаранция да купува от Али.
Цитирай
#8

eksoldier ,ще ви помоля за в бъдеще да изразявате ЛИЧНАТА си позиция без грубости и лични нападки!

Сега, по същество: за да купите телефона за 300 лв. от Виваком, трябва да подновите договора си, или да сключите нов договор на план за поне 36 лв. месечна такса или повече: https://www.vivacom.bg/bg/residential/ustrojstva/mobilni-telefoni/xiaomi-redmi-note-5-64gb.html 

Колко хора са в последните 3 месеца от договора и могат да го подновят? А който не иска да плаща почти 40 лв. месечна такса? За мнозинството хора варианта за покупка от България е- големите вериги за техника с официална цена над 500 лв. Или Алиекспрес с цена  260 лв. за 3/32 ГБ версията и 300 лв. за 4/64 ГБ.

В последните 5 години всяка година съм с нов модел на Xiaomi. Изключително високо качество на изработка, никога не съм имал каквито и да е проблеми, но и да имам такива ще ги оправя във всеки сервиз за смешни пари. А и всички знаем колко случаи има и как се оправдават сервизите в България и си измислят смешни причини да не ти признаят гаранцията дори и на "реномирани" марки! Така че и най-лошото да стане- телефона тотално да замине (което никога не ми се е случвало както на мен, така и на моите познати с Xiaomi) ще дам едни 300 лв. и ще си купя чисто нов. Но да даваш 200 лв.( 65 % от цената на чисто нов телефон)  ей така на вятъра за единия лист  хартия с гръмкия надпис "гаранция"...


Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)