Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Сервиз за смяна на дисплей - Mate 10 Pro
#1

Здравейте!

Накратко, въпросният телефон беше изпуснат и съответно дисплея замина. В сайта на Хуавей не можах да намеря оторизираните сервизи. Бихте ли ми проръчали къде могат да ми сменят дисплея с оригинален? Все пак предполагам ще се плаща 400/500 лв. Благодаря предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Погледни тук- цък

 
Цитирай
#3

Тези ги видях и аз, че предлагат. Въпросът е дали може да им се вярва. Никога не съм имал взимане-даване с тях.
Цитирай
#4

Попитай на тези места:

   

POCO F5 12/256 GB





[-] 1 потребител изказва благодарност на ronnie72 за това мнение:
  • gurcayy
Цитирай
#5

Колегс gursay, може ли да споделиш, за жалост от опит, от каква височина падна и на какво се приземи? Извинявай за спама, но да имаме представа.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#6

От изправено положение е изпуснат върху асфалт. Интересното е, че самото стъкло на телефона не се надроби, има само една черта, но дисплея не пали. Появяват се черти на екрана. Ще звънна на горните номера да видим къде и за колко може да се оправи и дали си заслужава.
Цитирай
#7

Сръчко сервиз, използвай съботите, че има 10% отстъпка.
Цитирай
#8

в сайта на Huawei има номер който започва с 0800... С куриер ще дойдат до твоя дом и ще вземат телефона и в техния сервиз ще ти сменят дисплея, разбира се за твоя сметка. Услугата им се казва от врата до врата.
Цитирай
#9

Да ъпдейтна малко с развитие. Дисплей + труд = 415 лв крайна цена в официалния сервиз на марката. Утре ще го оставям.
Цитирай
#10

Дано не се налага, но цената е приемлива за официален сервиз.
Цитирай
#11

Да оставя бележка защо повече никога няма да си купя телефон на тази марка.

На 1 август оставих телефона за смяна на дисплей в официалния им център на ул. Леге. Редно е да вмъкна, че официалния им представител е Сръчко сервиз. Когато оставих телефона, от страна на служителя, приел поръчката, ми беше заявено, че срока за ремонт е 2 работни дни. Няма да навлизам в подробности и ала-бала, но при последния ми разговор със сервиза днес, 13 август, 13 дни по-късно, разбрах, че поръчката е на етап "поръчан дисплей, да не говорим за смяната му. 

В края на седмицата заминавам на почивка извън страната. Предвиждането ми, че за близо 20 дни, би трябвало да може да се оправи, явно ще се окаже мечта и ще прекарам почивката със архаичния си Самсунг. 

Едва ли ще им дреме на шапката, но ще се погрижа да направя всичко възможно никой около мен да не доближава телефон на Huawei, поне в България.
Цитирай
#12

Колега, жалко за неприятностите, но немисля че самата марка е проблем. По скоро проблема е в сервиза, а може и тия от леге да са виновни. А ти в сръчко ли го остави или на леге?

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#13

Срокът за ремонтът сигурно си е 2 работни дни, но не са включили срок за доставка на дисплей в него явно. Т.е. от Леге не са проверили в Сръчко дали имат налична резервната част ИЛИ просто поръчват такива неща само при събитие и там вече с доставките има 100 неизвестни фактора. Кофти ситуация е действително, но важното е да го оправят качествено на финала.

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#14

Писал съм, че оставих телефона в Хуавей център. Дсже не знаех, че оторизираният им сервиз е Сръчко сервиз. Видвх, че са те впоследствие, когато взех документа за поръчката. Забравил съм да добавя, че ако частта не е налична, ми казаха и в магазина и на телефона, срокът е 1 седмица. Вече станаха 2 седмици почти.
Цитирай
#15

Оплачете се директно на Huawei Wink
Цитирай
#16

И днес никаква вест от сръчковците. Ескалирах до Хуавей България. Щели да ми отговорят веднага щом имат отговор. Вече се съм приготвил да ескалирам до Хуавей Европа. Ебаси Бай Ганьовското обслужване.

Четейки темата за актуализациите, все повече се убеждавам каква огромна грешка е да си купиш телефон Хуавей.
Цитирай
#17

Сега си афектиран от случката и това няма нищо общо с "телефон Хуавей", защото може да се случи с всяка марка тук в България. В темата с актуализациите освен, че идват нови и нови не знам какво толкова пише, та те убеждава, че са калпава история... Smile

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#18

Това си е мое липно мнение и не убеждавам никого, колега. 

Проблемът е в това, което казваш - свикнали сме да ни лъжат и баламосват и го приемаме за нормално. Аз не го приемам и докато си мълчим и примиряваме, ще ни мачкат още дълго. И не, не си прав, че може да се случи със всеки сервиз. Имал съм десетки взаимотношения със сервиза на Епъл, странно защо не съм имал подобни проблеми. Всичко е до манталитет! Тъжната истина е, че следпродажбената подръжка на почти всички марки у нас освен Епъл е под всякаква критика.

П.С. Продължавам да ъпдейтвам темата за хората, на които ще им се наложи да ползват по една или друга причина сервиза им, за да се подготвят "ментално".
Цитирай
#19

А ако ти бяха казали 30 дена по-добре ли щеше да се чувстваш? Защото това е законовият срок.
Кажи друга марка телефон, където ти обещават и се опитват да ти оправят телефона за 1-2 дена? Само един. Ако може.
Цитирай
#20

Аз също не обичам да ме лъжат и просто написах, че може да се случи с всяка марка дори за всякаква техника в България. За съжаление манталитетът оформя това "България"...
Според мен можеш да искаш от Леге да ти предоставят оборотен модел докато отремонтират твоят, при положение, че са те подвели със срокът за добре платен извънгаранционен  ремонт.

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#21

Проблемът не е в това, че може да се забавят 30 дни, skiman. А и си плащам за ремонта 420 лв, което не са малко пари. Всеки си има планове и си прави сметките. Ако ми бяха казали, че може да отнеме 30 дни, изобщо нямаше да се занимавам. Лесно и просто, ще се съгласиш, нали? Аз имам проблем с това, че ми казаха макс. една седмица. Приех, че може да има забавяне и почнах да "рева" след втората седмица.
Цитирай
#22

Това им е проблема. Аз не те обвинявам в нищо. Защото се опитват да правят нещо, което не се прави в БГ.
Цитирай
#23

......
Цитирай
#24

И аз да споделя мнение за сервиза на huawei. Преди няколко месеца ми изгасна подсветката на P10lite 3GB (гаранционен на 8 месец) оставих го на Виваком. След седмица ми се обадиха да дойда си взема чисто новият телефон(запечатана кутия) с тази разлика, че новият е с фабричен протектор(старият нямаше) и е 4GB версия. Вече си имам и два комплекта аксесоари.
Цитирай
#25

Бях писал мнение, но се случи развитие и реших да едитна.

Днес към 16:00 часа реших да се обадя отново в сервиза, понеже такава ни беше уговорката. Този път директно ми казаха, че ще е готов другата седмица, понеже нямало дисплей в близките складове. Побеснях вътрешно, но запазих културния тон и ги попитах кой ще поеме отговорност за причинените ми неудобства и непредвидени разходи, понеже ще трябва да се изръся с пари за нов телефон, който по разбираеми причини няма да е от марката, за да снимам ваканцията, която планирам отдавна. Както колегата предложи, попитах дали ще ми дадат "оборотен" телефон, докато го оправят и отговора беше, че само операторите имат такава практика. Извиниха се за неудобството и приключихме разговора.

Веднага след това се обадих на Хуавей България и обясних ситуацията. Последваха отново извинения и ала-бала. Накрая попитах какъв е каналния ред за оплакване на по-високо ниво. Казаха, че първо трябва да подам жалба до управителя на сервиза. Казах, че това ще е първата ми работа утре и с входящия номер отивам директно в КЗП. Извиниха се любезно и разговоря приключи.

Към 16:20 писах мейл на Хуавей съпорта, където имах отворен тикет от понеделник.

В 17:20 получих обаждане от сервиза, че от Хуавей са пратили приоритетно дисплей и телефона е готов! Обърнете внимание, че телефоът беше ремонтиран за по-малко от час.

Значи можело и наистина могат да работят бързо. В крайна сметка на 15-тия ден имам отремонтиран телефон, което е приемлив срок, но на цената на доста мейли, разговори и нерви. Все пак им прави чест, че го ремонтираха за по-малко от час.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)