Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Здравейте!
Накратко, въпросният телефон беше изпуснат и съответно дисплея замина. В сайта на Хуавей не можах да намеря оторизираните сервизи. Бихте ли ми проръчали къде могат да ми сменят дисплея с оригинален? Все пак предполагам ще се плаща 400/500 лв. Благодаря предварително.
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Тези ги видях и аз, че предлагат. Въпросът е дали може да им се вярва. Никога не съм имал взимане-даване с тях.
Мнения: 462
Теми: 0
Член от: 2013-11
Репутация:
54
Колегс gursay, може ли да споделиш, за жалост от опит, от каква височина падна и на какво се приземи? Извинявай за спама, но да имаме представа.
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
От изправено положение е изпуснат върху асфалт. Интересното е, че самото стъкло на телефона не се надроби, има само една черта, но дисплея не пали. Появяват се черти на екрана. Ще звънна на горните номера да видим къде и за колко може да се оправи и дали си заслужава.
Мнения: 3 559
Теми: 59
Член от: 2010-11
Репутация:
1 252
Сръчко сервиз, използвай съботите, че има 10% отстъпка.
Мнения: 271
Теми: 3
Член от: 2015-02
Репутация:
45
Устройства: Xiaomi 14 Ultra
в сайта на Huawei има номер който започва с 0800... С куриер ще дойдат до твоя дом и ще вземат телефона и в техния сервиз ще ти сменят дисплея, разбира се за твоя сметка. Услугата им се казва от врата до врата.
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Да ъпдейтна малко с развитие. Дисплей + труд = 415 лв крайна цена в официалния сервиз на марката. Утре ще го оставям.
Мнения: 117
Теми: 9
Член от: 2014-09
Репутация:
5
Устройства: Huawei Mate 10 pro
Samsung Xcover 3
Дано не се налага, но цената е приемлива за официален сервиз.
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Да оставя бележка защо повече никога няма да си купя телефон на тази марка.
На 1 август оставих телефона за смяна на дисплей в официалния им център на ул. Леге. Редно е да вмъкна, че официалния им представител е Сръчко сервиз. Когато оставих телефона, от страна на служителя, приел поръчката, ми беше заявено, че срока за ремонт е 2 работни дни. Няма да навлизам в подробности и ала-бала, но при последния ми разговор със сервиза днес, 13 август, 13 дни по-късно, разбрах, че поръчката е на етап "поръчан дисплей, да не говорим за смяната му.
В края на седмицата заминавам на почивка извън страната. Предвиждането ми, че за близо 20 дни, би трябвало да може да се оправи, явно ще се окаже мечта и ще прекарам почивката със архаичния си Самсунг.
Едва ли ще им дреме на шапката, но ще се погрижа да направя всичко възможно никой около мен да не доближава телефон на Huawei, поне в България.
Мнения: 462
Теми: 0
Член от: 2013-11
Репутация:
54
Колега, жалко за неприятностите, но немисля че самата марка е проблем. По скоро проблема е в сервиза, а може и тия от леге да са виновни. А ти в сръчко ли го остави или на леге?
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
(Последна редакция: 2018-08-13, 15:04:19 от
boris.stz.)
Мнения: 1 741
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
661
Устройства: S23U; S22+; Ticwatch Pro 5
Срокът за ремонтът сигурно си е 2 работни дни, но не са включили срок за доставка на дисплей в него явно. Т.е. от Леге не са проверили в Сръчко дали имат налична резервната част ИЛИ просто поръчват такива неща само при събитие и там вече с доставките има 100 неизвестни фактора. Кофти ситуация е действително, но важното е да го оправят качествено на финала.
S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Писал съм, че оставих телефона в Хуавей център. Дсже не знаех, че оторизираният им сервиз е Сръчко сервиз. Видвх, че са те впоследствие, когато взех документа за поръчката. Забравил съм да добавя, че ако частта не е налична, ми казаха и в магазина и на телефона, срокът е 1 седмица. Вече станаха 2 седмици почти.
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
И днес никаква вест от сръчковците. Ескалирах до Хуавей България. Щели да ми отговорят веднага щом имат отговор. Вече се съм приготвил да ескалирам до Хуавей Европа. Ебаси Бай Ганьовското обслужване.
Четейки темата за актуализациите, все повече се убеждавам каква огромна грешка е да си купиш телефон Хуавей.
(Последна редакция: 2018-08-14, 17:34:25 от
gurcayy.)
Мнения: 1 741
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
661
Устройства: S23U; S22+; Ticwatch Pro 5
Сега си афектиран от случката и това няма нищо общо с "телефон Хуавей", защото може да се случи с всяка марка тук в България. В темата с актуализациите освен, че идват нови и нови не знам какво толкова пише, та те убеждава, че са калпава история...
S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Това си е мое липно мнение и не убеждавам никого, колега.
Проблемът е в това, което казваш - свикнали сме да ни лъжат и баламосват и го приемаме за нормално. Аз не го приемам и докато си мълчим и примиряваме, ще ни мачкат още дълго. И не, не си прав, че може да се случи със всеки сервиз. Имал съм десетки взаимотношения със сервиза на Епъл, странно защо не съм имал подобни проблеми. Всичко е до манталитет! Тъжната истина е, че следпродажбената подръжка на почти всички марки у нас освен Епъл е под всякаква критика.
П.С. Продължавам да ъпдейтвам темата за хората, на които ще им се наложи да ползват по една или друга причина сервиза им, за да се подготвят "ментално".
(Последна редакция: 2018-08-14, 18:41:26 от
gurcayy.)
Мнения: 975
Теми: 1
Член от: 2014-09
Устройства: HUAWEI P Smart
А ако ти бяха казали 30 дена по-добре ли щеше да се чувстваш? Защото това е законовият срок.
Кажи друга марка телефон, където ти обещават и се опитват да ти оправят телефона за 1-2 дена? Само един. Ако може.
Мнения: 1 741
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
661
Устройства: S23U; S22+; Ticwatch Pro 5
Аз също не обичам да ме лъжат и просто написах, че може да се случи с всяка марка дори за всякаква техника в България. За съжаление манталитетът оформя това "България"...
Според мен можеш да искаш от Леге да ти предоставят оборотен модел докато отремонтират твоят, при положение, че са те подвели със срокът за добре платен извънгаранционен ремонт.
S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
(Последна редакция: 2018-08-14, 19:34:26 от
stenlius.)
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Проблемът не е в това, че може да се забавят 30 дни, skiman. А и си плащам за ремонта 420 лв, което не са малко пари. Всеки си има планове и си прави сметките. Ако ми бяха казали, че може да отнеме 30 дни, изобщо нямаше да се занимавам. Лесно и просто, ще се съгласиш, нали? Аз имам проблем с това, че ми казаха макс. една седмица. Приех, че може да има забавяне и почнах да "рева" след втората седмица.
Мнения: 975
Теми: 1
Член от: 2014-09
Устройства: HUAWEI P Smart
Това им е проблема. Аз не те обвинявам в нищо. Защото се опитват да правят нещо, което не се прави в БГ.
Мнения: 222
Теми: 1
Член от: 2014-09
Репутация:
33
И аз да споделя мнение за сервиза на huawei. Преди няколко месеца ми изгасна подсветката на P10lite 3GB (гаранционен на 8 месец) оставих го на Виваком. След седмица ми се обадиха да дойда си взема чисто новият телефон(запечатана кутия) с тази разлика, че новият е с фабричен протектор(старият нямаше) и е 4GB версия. Вече си имам и два комплекта аксесоари.
Мнения: 758
Теми: 5
Член от: 2011-01
Репутация:
296
Бях писал мнение, но се случи развитие и реших да едитна.
Днес към 16:00 часа реших да се обадя отново в сервиза, понеже такава ни беше уговорката. Този път директно ми казаха, че ще е готов другата седмица, понеже нямало дисплей в близките складове. Побеснях вътрешно, но запазих културния тон и ги попитах кой ще поеме отговорност за причинените ми неудобства и непредвидени разходи, понеже ще трябва да се изръся с пари за нов телефон, който по разбираеми причини няма да е от марката, за да снимам ваканцията, която планирам отдавна. Както колегата предложи, попитах дали ще ми дадат "оборотен" телефон, докато го оправят и отговора беше, че само операторите имат такава практика. Извиниха се за неудобството и приключихме разговора.
Веднага след това се обадих на Хуавей България и обясних ситуацията. Последваха отново извинения и ала-бала. Накрая попитах какъв е каналния ред за оплакване на по-високо ниво. Казаха, че първо трябва да подам жалба до управителя на сервиза. Казах, че това ще е първата ми работа утре и с входящия номер отивам директно в КЗП. Извиниха се любезно и разговоря приключи.
Към 16:20 писах мейл на Хуавей съпорта, където имах отворен тикет от понеделник.
В 17:20 получих обаждане от сервиза, че от Хуавей са пратили приоритетно дисплей и телефона е готов! Обърнете внимание, че телефоът беше ремонтиран за по-малко от час.
Значи можело и наистина могат да работят бързо. В крайна сметка на 15-тия ден имам отремонтиран телефон, което е приемлив срок, но на цената на доста мейли, разговори и нерви. Все пак им прави чест, че го ремонтираха за по-малко от час.
(Последна редакция: 2018-08-16, 04:58:57 от
gurcayy.)