Малко тъпа тема, но от вече 2 седмици не мога да се логна с акаунта си за Huawei ID, знам си потребителя и паролата и щом ги въведа ги приема, но след това трябва да ми изпрати СМС за потвърждение, който така и не идва и реално не мога да вляза... Звънях на съпорта даже им писах мейл, на който отговориха че до няколко дена трябвало да се оправи, но минаха вече няд 10 дни... някой има ли идея?
И аз се надявах с 131 да се оправи, но пак не става, дори ако искам да се логна през компа пак същата работа, иска да въведа кода за потвърждение, но така и не го получавам..
(2018-07-12, 11:49:11)g1kata написа: И аз се надявах с 131 да се оправи, но пак не става, дори ако искам да се логна през компа пак същата работа, иска да въведа кода за потвърждение, но така и не го получавам..
След като прочетох мнението на eksolger запопнах да щтракам на бутона "повторно пращане на код" поне 10 пъти (изчаква се 1мин. между всяко натискане) и след 3-4 часа ми прати код, който естествено вече беше невалиден, но след като получих кода, веднага пробвах да се логна пак и този път стана от първия път...
Защо го правите толкова сложно?
Като не стане от първия път със СМС, отдолу имаш избор- Изпрати кода на имейл(все пак с имейл си се регистрирал). Отваряш си мейла, копираш си кода и воала.
Аз вече не ползвам СМС.