Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sony xperia xz premium проблем със запис снимки
#1

ЗДРАВЕЙТЕ 
Имам следния проблем 
Като правя снимка снима но я записва зелена т. Е снимката става зелена цялата 
Какво може да е проблем 
Иначе като правя клип и снимам тогава няма проблем
Цитирай
Аксесоари
#2

През фабричното приложение за снимки ли гледаш снимките или си пробвал да ги гледаш и през друга галерия и там резултата е същият?
За информация, къде си указал да се записват снимките, в паметта на телефона или на сд карта?
Попаднах на подобен проблем, но след отключване на буутлоудър на телефона, което при теб едва ли е причината.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#3

Използвам фабричната камера и преглед на снимки. В устройство ги записвам.
буутлоудър на телвфон мисля че отключен
Цитирай
#4

Именно за това попитах, за да провериш каква е ситуацията, ако се опиташ да отвориш снимките в странично от фабричното приложение, а действително може да се направят няколко снимки и с друго приложение за камера, просто за сравнение.
След това ако е само в стоковото приложение проблема, изтрий кеш и дата информацията на същото и рестартирай телефона.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#5

Теглих и друга камера и друго приложение но все така снимам и зелени
На рачната настройка прави селфи и го записва нормално но с другата камера не иска. На супер автоматичен режим нито селфи нито с другата камера става нещо т. Е прави снимки но зелени.
Като сложа арт ефект няма проблем снима си и показва снимките нормално
Телефона е рутнат ако е от значение
Цитирай
#6

Според мен имаш проблем с някой от DRM ключовете

Как да фикснем загубени DRM ключове на Sony xz premium + TWRP +Root

Lenovo A830 -> ZTE V987 -> XiaoMi HongMi -> Lenovo K910 -> Mi 4 -> ZTE Z9 mini -> XiaoMi Mi 5*64GB -> Mi 6*128GB -> Sony XZ premium -> XiaoMi Mi Mix 2*128GB -> OnePlus 5t*128GB -> OnePlus 7t*256GB -> ..... 
Цитирай
#7

Благодаря Ви но сам няма да се справя с проблема Ще го занеса в някой сервиз
Цитирай
#8

Всъщност интересно бе да споделиш кога се е проявил проблема? Разбирам, че отключването на буутлоудъра не е направен от теб, след като не си сигурен в статуса за отключването му.
Кога обаче се е появил този проблем, така и не става ясно и може ли да се свърже именно с буутлоудъра при теб, след като липсва последователност на фактите (манипулациите по устройството).
Вероятно най-доброто решение е именно сервиза в случая.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#9

Купих телефона
Не съм правил снимки тогава веднага след това го рутнаха и тогава забелязах проблема Човека от който го купих каза че е нямал проблем при него Тела е нов в деня на купуването го рутнаха
Цитирай
#10

преинсталирай го с XperiaCompanion
Цитирай
#11

(2018-07-29, 14:02:20)benza83 написа:  Купих телефона
Не съм правил снимки тогава веднага след това го рутнаха и тогава забелязах проблема Човека от който го купих каза че е нямал проблем при него Тела е нов в деня на купуването го рутнаха

Ясно, както и казах по рано, имаш проблем с DRM ключовете.

Lenovo A830 -> ZTE V987 -> XiaoMi HongMi -> Lenovo K910 -> Mi 4 -> ZTE Z9 mini -> XiaoMi Mi 5*64GB -> Mi 6*128GB -> Sony XZ premium -> XiaoMi Mi Mix 2*128GB -> OnePlus 5t*128GB -> OnePlus 7t*256GB -> ..... 
Цитирай
#12

(2018-07-29, 14:16:10)geleto74 написа:  преинсталирай го с XperiaCompanion

След като явно действително е подложен на руут, което при модела изисква отключването на буутлоудър, определено не е за препоръчване да се префлашва с Xperia Companion.
Виж, ако е с непроменян софтуер преди това, тогава вече е друго нещо.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)