Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

VoLTE при Българските оператори
#26

Бъркаш се, трябва да е така 8.0.0.150(с432)
Това с432 е нещо като версия на модела.
Цитирай
Аксесоари
#27

Здравейте.Някой има ли представа защо не ми изкарва надписа VoLTE,при положение че ми е активирано?На теленор съм.
Цитирай
#28

Ако е закупен от оператора показва надписа. Ако не е от оператора не показв надпис, но си работи

Pixel 7 Pro Hazel 
[-] 1 потребител изказва благодарност на nanobanano за това мнение:
  • KENOMAT
Цитирай
#29

от теленор е купен
Цитирай
#30

Имаш ли 4g обхват?

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#31

имам,да
Цитирай
#32

Малко като чат стана, но да не си на ваучер?
Активира ли го с смс (това май отпадна от август) към оператора и също трябва да го активираш в настройките на телефона

Pixel 7 Pro Hazel 
[-] 1 потребител изказва благодарност на nanobanano за това мнение:
  • KENOMAT
Цитирай
#33

на сметка съм.а какъв е тоя СМС?иначе е активиран от настройките
Цитирай
#34

Смс беше ако си на виваком. Ако си корпоративен клиент също няма да стане. Ако сега си активирал volte-то рестартирай един път телефона и виж дали се е показало.Ако пак не стане звънкаш на оператора да ти го активират.

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#35

ок.Благодаря
Цитирай
#36

(2018-10-13, 01:07:27)nanobanano написа:  Ако е закупен от оператора показва надписа. Ако не е от оператора не показв надпис, но си работи

Не е вярно това!
Моя е закупен юни месец от Технополис и още с първото слагане на картата се включи VoLTE, без да съм пипал нищо по телефона. Smile
На Теленор съм.



Samsung Galaxy S23Ultra - The Beast   Android



Цитирай
#37

Така ми казаха от операторе преди време, но сигурно защото беше тестови период

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#38

Някой има ли някаква информация кога Виваком ще въведат услугата и за p20 lite?
Цитирай
#39

Тя с този модел започна услугата...
Цитирай
#40

при мене вече всичко е наред.при оператора уж всичко беше точно,ама 20 минути след разговора ми се обадиха че са рестартирали нещо и надписа ми се появи
Цитирай
#41

Някой да има информация кога Виваком ще пусне услугата и за нашия телефон?
Цитирай
#42

(2018-12-17, 19:00:37)techo_87 написа:  Някой да има информация кога Виваком ще пусне услугата и за нашия телефон?
Този телефон е първия, за който пуснаха VoLTE, имате го.

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#43

Бъркаш - нямаме го.
[-] 2 потребители изказват благодарност на imthedevil за това мнение:
  • gimara, Гeoрги
Цитирай
#44

Нямаме го пуснато още! Август месец, като пуснах запитване ми отговориха, че услугата ще е налична в края на 2018 година, при последното ми запитване през ноември месец, ми отговориха цитирам "Както вече  Ви уведомихме  към момента посоченият модел  не е в плановете на производителя за поддръжка на 4G Voice в мрежата на VIVACOM." 
което ме довежда до извода, че volte няма да видим, а телефона си тръгва веднага volte с теленорска карта без проблем, което означава че си има функцията

Изпратих ново запитване до Виваком, да видим сега какво ще отговорят:

"Здравейте, Виваком, 

преди 3 месеца изпратих запитване до Вас, кога услугата VoLte ще бъде налична за ползване, за абонати притежаващи смартфон HUAWEI P 20 LITE? Отговорих те ми, че услугата ще бъде налична в края на годината, сега въпроса ми е следния: Въобще модела Р20 lite ще бъде ли  активирана услугата и кога се очаква? Телефона поддържа услугата VOLTE защото съм го тествал с карта на теленор и volte си тръгва без проблем? Защо изобщо пуснах те услуга, която се ползва за 2 модела телефони и за 5 месеца само тези два модела успяхте да настройте?
Като ваш абонат ползващ почти всички услуги и оставящ солидна сума на месец във вашите офиси се надявам отговора да не е copy - paste от заучените Ви фрази.
Поздрави."
Цитирай
#45

Ако има опция за включване в Mobile Networks > VoLTE calls, то трябва само да активирате от Виваком услугата. 

На колега с Huawei Mate 20 Lite с карта на Виваком (на юредическо лице) при пращане на SMS на нономер 1701 със съдържание START , върнаха sms че "не може да бъде активирано" (два пъти пробвах).
Сложих картата в Samsung S8 *, пратих sms, първия, втория и третия път върна отговори "опитайте по късно", на четвъртия sms върна отговор, че "услугата е успешно активирана".
Върнах картата в Huawei и VoLTE се появи горе в status bar.
При разговор с Samsung Note 9 (на който също директно не може да се активира VoLTE, но през Samsung S8 стана) и на двата излиза "HD" при разговор помежду им.

* услугата може да се активира с sms само от Samsung S8, S8+ и Huawei P20, P20 Pro

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • nanobanano
Цитирай
#46

Ето и отговора от виваком

(2018-12-18, 13:56:15)slavimilchev написа:  Ето и отговора от виваком


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#47

(2018-12-18, 13:52:30)Чо написа:  Ако има опция за включване в Mobile Networks > VoLTE calls, то трябва само да активирате от Виваком услугата. 

На колега с Huawei Mate 20 Lite с карта на Виваком (на юредическо лице) при пращане на SMS на нономер 1701 със съдържание START , върнаха sms че "не може да бъде активирано" (два пъти пробвах).
Сложих картата в Samsung S8 *, пратих sms, първия, втория и третия път върна отговори "опитайте по късно", на четвъртия sms върна отговор, че "услугата е успешно активирана".
Върнах картата в Huawei и VoLTE се появи горе в status bar.
При разговор с Samsung Note 9 (на който също директно не може да се активира VoLTE, но през Samsung S8 стана) и на двата излиза "HD" при разговор помежду им.

* услугата може да се активира с sms само от Samsung S8, S8+ и Huawei P20, P20 Pro
Колега това го знаем в сайта на Виваком са посочени тези 3-4 модела телефони но не всеки може да намери такъв телефон да си прехвърля картите
Цитирай
#48

Не можеш ли да се помолиш в магазина им, в който си плащаш, да ти сложат за малко картата в някой апарат?

Изпратено с помощта на Tapatalk
Цитирай
#49

(2018-10-13, 02:06:01)nanobanano написа:   Ако си корпоративен клиент също няма да стане. 

Здравейте,
Защо да не може?Ако говоря с акаунт-мениджъра да активира услугата?
Цитирай
#50

Пак не става звънях на 123 да ми активират volte казах им че съм с р20 активираха го получих смс, че е активирано и пак не тръгва.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)