Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Проблем с приложение Phyre
#1

Здравейте,имам проблем с Phyre,което е приложение за мобилни разплащания.Всичко е наред,докато не стане време за зареждане на сумата в телефона.Мисли известно време,и след това изписва "Phyre спря".Телефона е Moto g 5s plus,версията е андроид 7.1.Пробвах да чистя кеша и данните на приложението,но резултата е същия.Ще се радвам,ако някой предложи някакво решение.Благодаря!

Изпратено от моят Moto G (5S) Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
Аксесоари
#2

Направо се свържи с фирмата и опиши проблема ? Зареждал ли си досега ?
Цитирай
#3

Да, пиши на фирмата. Аз преди време и аз имах проблеми и отговарят много бързо. Понеже съм с ROM с MIUI pro и не мога да изпзолвам приложението. Трябва всичко да е стоково и без root разбира се, за да може да работи приложението.

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай
#4

Телефона е абсолютно стоков,без каквито и да е модификации.А до сега не съм зареждал.Направих регистрацията,и реших да заредя,ама не ще.Ще им пиша,и аз дочух,че са с добър съпорт

Изпратено от моят Moto G (5S) Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
#5

Говори със съпорта , много са в час и откликват веднага.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Цитирай
#6

Току що отговориха.Има проблем със защитата на криптографските ключове,с последно обновяване на механизмите на защита,след 2016 г.Случвало се на под един процент от устройствата.Работят по проблема,но са възпрепятствани,защото не могат да намерят у-во,на което да симулират проблема.Казаха,че при решаването му,веднага ще се свържат с мен,а аз съответно ще пиша в темата,та да не бере и някой друг моите ядове.
Евала им на хората,наистина са много бързи и компетентни!

Изпратено от моят Moto G (5S) Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
#7

Казах ти, гледат си много съвестно работата. Аз също съм очарован от тях и приложението, ползвам го всеки ден и е супер.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Цитирай
#8

Да,нормално е да е така,все пак пробиват пазар,и ако не работят здраво,и не са любезни-няма пазар

Изпратено от моят Moto G (5S) Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
#9

То не е по темата но е свързано с приложението. Хора какво мислите за определеният лимит от 500 лв. при , който като се достигне ще е необходимо да си снимаме личните карти? Това е адски тъпо и притеснително, какво мислите по този въпрос?
Цитирай
#10

Компанията е легална, има я регистрирана в БНБ , не виждам проблем с регистрацията на лична карта. Един вид е и сигурност.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
[-] 2 потребители изказват благодарност на hitman за това мнение:
  • Boby13, ivanov_km
Цитирай
#11

При ъпдейт на приложението до последната му версия в Google play, проблема се реши,и сега функционира нормално

Изпратено от моят Moto G (5S) Plus с помощта на Tapatalk
Цитирай
#12

(2018-08-06, 20:40:44)ivanov_km написа:  То не е по темата но е свързано с приложението. Хора какво мислите за определеният лимит от 500 лв. при , който като се достигне ще е необходимо да си снимаме личните карти? Това е адски тъпо и притеснително, какво мислите по този въпрос?

Честно казано и мен малко ме озадачи това, но като се позамислих и прочетох се оказва, че е логично. Все пак така предотвратяват злоупотреба  с карти, а и са регулирани от държавни органи и следват закона против изпиране на пари. 
Което пък в крайна сметка дава сигурност на потребителя.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)