Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем пращи ми говорителчето?
#1

Здравейте, имам S7 от ноември 2016 и никога не е мокрен или нещо, но от 2 дни по време на разговор всичко което чувам през говорителчето е с много лош звук пращи и не е приятно при разговор. До сега никога не съм имал проблем с телефона, още е в гаранция, но имам ценна информация и нямам друг телефон на които да я прехвърля. Възможно ли е от потта ми да съм го намокрил и развалил, понеже доста под се стича по него по време на разговора жега е.




Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай да го почистиш внимателно с игла/топлийка.

SGS 1, SGS 3, SGS 5, LG G4,iphone 7,SGS7 edge
Note 8 GOLD
[-] 1 потребител изказва благодарност на kkostov75 за това мнение:
  • alek200
Цитирай
#3

@alek200, мой съвет е да опиташ с мека четка за...зъби.

 
Цитирай
#4

С мека четка - не с игла.
Цитирай
#5

Няма да е лесно почистването..външно е възможно,но нали знаеш,че потта също така е и солена..ако се потиш твърде много и това е повлияло на говорителя..твърде вероятно е да си за сервиз.Лично аз не ти препоръчвам да предриемаш подобни действия сам да си го оправяш..при все че имаш гаранция не ми се струва редно..особено пък със игла..

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#6

Добре, телефона е купен от Хенди, на гаранционната карта не пише къде трябва да го занеса. Хора кажете къде трябва да го оставя в Мтел ли или в някой сервиз дайте информация никога не съм се занимавал с подобни неща?

ЕДИТ: наскоро ми излезе голям ъпдейт и аз го ъпдейтнах дали няма нещо свързано с това? НЕ ги разбирам тези неща чак толкова. Винаги ъпдейтвам само това което ми изпише на телефона




Цитирай
#7

Опитай да го продухаш със силна струя въздух. Понякога помага. Във фотографските магазини продават гумени круши за издухване на прах по лещите без да се бършат.
Цитирай
#8

Къде трябва да го занеса на ремонт? в гаранционната карта нищо не пише?




Цитирай
#9

В оторизиран сервиз ще е най-добре.

 
Цитирай
#10

(2018-08-09, 10:36:30)NoMaD написа:  В оторизиран сервиз ще е най-добре.

Добре, телефона е купен от Хенди, на гаранционната карта не пише къде трябва да го занеса. Хора кажете къде трябва да го оставя в Мтел ли или в някой сервиз дайте информация никога не съм се занимавал с подобни неща?

Или трябва да го оставя на Мтел и те от там си знаят?
Какво да правя никога не съм носил телефон на ремонт?
Казвайте?!??!




Цитирай
#11

Толкова ли е трудно, да напишеш...официален сервиз и да видиш, че е Сръчко (К&К)?

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#12

(2018-08-09, 12:20:19)petio_venkov написа:  Толкова ли е трудно, да напишеш...официален сервиз и да видиш, че е Сръчко (К&К)?

Толкова ли е трудно някой от Вас, вместо да Ви вадя думите с ченгел. Да ми напише как се процедира в такива случай като съм казал още вчера ще нямам понятие.
Всеки пише по две думи колкото да трупа постове.

Сега имам гаранционна карта издаден ми о т Хенди и важи още 2 месеца.
Какво следва?!?
Обаждам се на Мтел и им казвам, че имам проблем ли?
Какво е това Сръчко?
Аз имам гаранция за официалния сервиз на Самсунг или бъркам?
От там какво в Мтел офис ли го оставям?
Или го изпращам с куриер?
До 30 дни ли ще ми го върнат?
Ако не може да се оправи сменят ли го с нов?




Цитирай
#13

@alek200, да се носи на оператор не препоръчвам, само ще отнеме време, при наличие на съответната документация, направо в сервиза. Отива се на място, срокът за ремонт е до 30 дни, изискай да ти бъде предоставен и оборотен телефон. Колкото дни е на ремонт, ще бъдат прибавени към оставащата гаранция на устройство ти. На нов подлежи само в случая, ако е бил повече от три пъти за поправка при тях. При предаване на ремонт изискай в приемно-предавателния протокол да бъде отразено общото състояние на телефона, за да може после да предявиш евентуално някаква рекламация при нужда след ремонт на устройство ти.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • alek200
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)