Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Проблем с изтрит mi акаунт(mi8)
#1

Здравейте,
Въпросът ми е може ли да се възстанови изтрит mi акаунд ? Изтрих акаунда, но през това време не съм го махнал от устройството... Направих фабрични настройки чрез wipe/data, но сега при включване иска паролата на ми акаунда, но тъй като няма такъв не ме пуска..
Благодаря предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Пиши на съпорта
Цитирай
#3

Вече го направих. Май единственния вариант е съпорта..
Цитирай
#4

Да. Трябва да ти поискат IMEI, телефонен номер и каквото там трябва, за да те идентифицират и ще се оправят нещата
Цитирай
#5

Да, искат и MI ID, което аз не знам.. След wipe/data при стартирането на телефона показва само първите и последните 3 цифри. Ще снимам това, което показва. Дано да стане..
Цитирай
#6

нямаш ли някакъв получен мейл
или другаде информацията за това ID
Когато си си правил регистрацията телефонен номер или поща си дал
Цитирай
#7

Не. Ще снимам фактурата за всеки случай.
Дано да стане с имейла, което съм използвал рег. на акаунта.


Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Щом е изтрит, създай го наново?
Цитирай
#9

(2018-08-09, 01:40:28)pi4a7a написа:  Щом е изтрит, създай го наново?
Щом телефона му е заключен към стария това как ще му помогне? Или пишеш без да четеш или разбираш материята? Ако не можел да помогнеш понеже темата е конкретно за помощ поне не пиши като не си сигурен.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

OnePlus 3T
Цитирай
#10

(2018-08-09, 01:40:28)pi4a7a написа:  Щом е изтрит, създай го наново?

Създаването на нов ще му даде друго ID>


за разлика от фейсбук тези наистина трият акаунтите Smile
Цитирай
#11

Изпратих им всичко, което имам за телефона, фактурата, гаранционната, имейл адреса и т.н.

Да видим какво ще направят.. Лошото е, че май нямат официален сервиз бг. Сега ако не стане, не знам..

[Изображение: ea0ea520b4341e005d3724351d6d15df.jpg]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#12

Нещата не опират да сервиз в случая. Това е като айфон със заключен акаунт. Не се оправя софтуеърно, освен ако не си с отключен буутлоудър. Тогава слагаш нещо, базирано на чист андроид и така се ползва телефона
Цитирай
#13

Предполагам е отключен телефона. При стартирането долу в екрана др появява отворено катинарче и пише unlocked.



Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#14

В такъв случай флашваш един lineage os или mokee, или resurrection remix и нямаш грижи
Цитирай
#15

Но не е зле да оправиш това с акаунта, ако искаш да продаваш телефона, например
Цитирай
#16

Ще се мъча докрай. Аз телефона го взех заради интерфейса(miui).

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#17

Когато телефона е заключен към Mi акаунт, паролата ти е иска дори да не си свързан към Интернет, което означава, че самото заключване остава някакъв "нишан" в самия телефон и докато не се свържеш към интернет и не сложиш паролата, устройството не може да се ползва. Според мен, би трябвало да ти възстановят акаунта, който си изтрил, да стартираш телефона, да си влезеш в акаунта и да деактивираш опцията "Открий устройството" /отключваш телефона от този акаунт/ и след това може да опиташ да го ресетнеш и след стартирането не би трябвало вече да ти иска парола. А нямали такава опция за възстановяване на вече изтрит акаунт? Никога не съм си трил акаунтите и незнам дали е възможно. След като го отключиш, като влезеш в акаунта от компютър, мисля че имаше опция да изтриеш устройство от акаунта си. И след това може да изтриеш акаунта. Макар че не знам какъв е смисъла да го заличаваш, нека си седи , виж какви беди си навлече! Това последното е казано шеговито! Да не се обидиш колега! Пожелавам ти успех! Иначе , ако ти е отключен буутлоудъра трябва да караш на къстъм ромове базирани не на MIUI, както го спомена и колегата suffer.

Nokia 6630, Nokia 5530, LG GT540, Sony Xperia U, CAT B15, Nokia E52, Sony Xperia S, LENOVO P70, Meizu M2 Note, Sony Xperia Z3+, XiaoMi RedMi Note 3XiaoMi Mi Note 3, HONOR 8X, Xiaomi Redmi Note 10 PRO, Honor 90, Poco F5
Цитирай
#18

Премахнаха  изтрития акаунт. 

Цитат:Hi,
Greetings from Xiaomi Escalation Desk.
 
I am happy to inform that we have unlocked the device. I request you to revert with a screenshot if the issue persists.
 
Thank you for being a valued customer.
 
Regards,
Tarun
Escalation Desk

Благодаря на всички Smile
Цитирай
#19

Браво на теб. ЯВно още в началото се беше насочил в правилната посока. И браво на китайците, че откликнаха бързо
Цитирай
#20

Искам само да спомена, че съм писал на съпорта в Малайзия. Бях чел в някъде, че глобалния съпорт бил "тромав" не знам колко е вярно де Smile

#vi4444o, няма опция за възстановяване на акаунт. Както написа suffer, тези наистина трият акаунта :Д Просто ако решите да изтривате MI акаунта ЗАДЪЛЖИТЕЛНО първо излезте от акаунта.
[-] 1 потребител изказва благодарност на extremee13 за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#21

Браво, че се оправиха нещата  Rock

Стана ми интересно, къде ги гледаш контактите, примерно на този съпорт в Малайзия, на който си писал :Smile


Цитирай
#22

https://www.mi.com/my/service/
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#23

Само да вметна, че Mi акаунта може да се махне ама си е разправия. Добре че имат свестен съпорт и са ти свършили работа.

Вечния бетатестер!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)