Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Питане за тъп проблем при самсунг J5 2017
#1

Здравейте, моля ви дайте ми решение на един отвратително дразнещ проблем, който ми се появи при този смотан телефон за пръв път и вече продължава всеки 2 -3 дни да го прави. 
Ползвам Phyre , както и мобилното приложение на уникредит. За там се искат ключове под формата на кодове, които се пращат на мейл, или на смс. Активирам си приложенията и незнайно как след два, три дни, те са деактивирани отново. Нещо ми чисти ключовете ( поне така си го обяснявам аз )Отвратително дразнео е, всеки няколко дни да звъня, за да ми пращат нови. Имах HTC 10 , което ползвах повече от година, не съм имал такъв проблем. След това с Нокиа 3 също не съм имал проблем, след това с нокиа 6 - не съм имал такъв проблем. До миналата седмица бях с ...ъъъъъъъ Xiaomi ( май така се пишеше )  redmi note 4 exclusive - не съм имал проблем с мбулбанк. Махнах го, щото първо е мн китайско, нямало да има повече ъпдейте за него и най - главното нямаше нфц и не можех да си ползвам безконтактното плащане. Сега с тоя убит самсунг всичко се прецаква в рамките на 72 часа. 
Съжалявам, че съм толкова многословен, но, ето сега тръгнах да плащам в магазина и.....K*Р . Не си нося картите с мен, нямах пари в брой и се наложи да се прибирам до нас, да си взимам картата, за да отида в магазина да си платя. Имам още може би 10 телефона и, ако не се намери решение на проблема, ще се наложи да го пусна в продавалник. Китаеца така си замина

HTC 10 rose gold > Nokia 8 Blue
Цитирай
Аксесоари




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)