Мнения: 156
Теми: 7
Член от: 2012-03
Репутация:
20
Устройства: Samsung Note 8
Здравейте , колеги
Колко пъти трябва един телефон за влезе в сервиз , за да може да с замени с нов ?
Имам проблемен Note 8 , който е купен от Теленор (кеш) - ( за 6 месеца - 3ти път на сервиз за смяна на дисплей - screen burning) ?
Вчера го оставих за 3ти път ремонт ...
Апаратите ги пазя много , винаги са с оригинални кейсове , на дисплея не слагам стъкла и фолиа ,
не се излагат на слънце или на уреди , които излъчват топлина , не ползвам тежки приложения (Facebook , Messenger ,Viber , Instagram , Google Chrome , Youtube , WhatsUp и още 2-3).
Samsung Note 8 Midnight Black ...
Мнения: 252
Теми: 1
Член от: 2011-08
Репутация:
38
Устройства: Google Pixel 7 Pro
Закон за защита на потребителите:
Чл. 114
3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от
потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
Значи следващия път появи ли се проблем трябва да ти го заменят с нов.
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
На твое място отдавна щях да искам замяна на телефона!
Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
(2018-08-15, 15:23:44)tiesto_pld написа: На твое място отдавна щях да искам замяна на телефона!
Ти в пост 2 не прочете ли какво пише в закона ? Ти ако щеш и яхта може да поискаш.
(Последна редакция: 2018-08-15, 15:28:05 от
anatol06.)
Мнения: 222
Теми: 1
Член от: 2014-09
Репутация:
33
Преди 4 месеца на дадох един Huawei P10lite 3GB за ремонт във Виваком(8 месец от покупката)беше му изгоряла подсветката на екрана и трудно се четеше, след седмица ми го замениха с нов 4GB
(Последна редакция: 2018-08-15, 16:10:20 от
pezilink.)
Мнения: 156
Теми: 7
Член от: 2012-03
Репутация:
20
Устройства: Samsung Note 8
Благодаря за отговорите , колеги
Ще се надявам на чудо
Samsung Note 8 Midnight Black ...
Мнения: 1 535
Теми: 24
Член от: 2015-01
Репутация:
194
Устройства: S22+
Оставил си го за 3-ти, не за 4-ти. При 4-ти доказан дефект може да поискаш смяна със същия модел, но технически изправен. Още повече, че влизанията ти в сервиз са все за един и същ проблем.
Всякакви други (смяна при първи или втори ремонт и т.н.) са добра воля и добра (похвална) практика на търговеца. И се надявам да има повече такива, разбира се.
Мнения: 156
Теми: 7
Член от: 2012-03
Репутация:
20
Устройства: Samsung Note 8
Да, колега, горе/долу ми е ясно, но не знам политиката на теленор
Samsung Note 8 Midnight Black ...
Мнения: 282
Теми: 15
Член от: 2013-04
Репутация:
19
От емаг 2 тел.на 2-рото връщане ми ги заменят с нови
Мнения: 168
Теми: 13
Член от: 2014-05
Репутация:
24
Това че ще ти сменят устройството не е гаранция че пак няма да прави проблеми.. по този начин точно от теленор едно ЛГ преди много време ми го сменяха 3 пъти и накрая си исках парите, взех си телефон от техномаркет и всичко беше наред. От тогава не съм купувал от оператор. Приеми го като съвет и не прави грешката да купуваш повече от тях..Доста дефектни бройки продават а сега и с тази програма ъпгрейд не се знае дали няма да ти пробутат втора употреба нещо.
Honor 90 - 12/512
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
Колегата иска да каже, че като цяло няма 100% гаранция, че взимаш здрав телефон от оператор!И факти много, всичко е до късмет.Да имаш гаранция на продукта,но да тръгнеш да се разправяш....цял филм.Взимаш,връщаш ,взимаш,връщаш....
Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Мнения: 816
Теми: 3
Член от: 2013-01
Репутация:
90
Имаш гаранция, това е най-важното! За дефектите е до късмет, но имаш ли реална гаранция е съвсем друго.
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
Най-вероятно има специално подготвени партиди телефони,които са само за операторите.Те са по-чупливи и неиздръжливи,нямат нищо общо с тези от техноверигите..
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
Ми от личен опит,преди време докато още се лъжем да взимам от оператори съм имал три техни телефона, един здрав два с проблеми.От наш сайт за втора ръка съм имал над 10 ,само един Самсунг имаше проблем със сим модула (някой път изписваше "рестарт").От чуждестранни сайтове съм поръчвал няколко неща,два телефона от които са топ без проблеми.
Имаш гаранция,но нямаш телефон ако се опре да връщаш и чакаш.А и знаем малките гаражчета уж оторизирани сервизи.
Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Мнения: 816
Теми: 3
Член от: 2013-01
Репутация:
90
Е, явно аз съм късметлия. 6 смартфона съм взимал от Теленор и Виваком и досега нито един дефект не съм имал с тях. Единия е на 6 години и все още работи. Взех и един от онлайн магазин за смартфони и нямаше година и умре, за гаранция не ми се говори. Оторизираните сервизи нямат нищо общо с баш гаражните сервизчета.
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
(2018-08-17, 14:55:14)tiesto_pld написа: Ми от личен опит,преди време докато още се лъжем да взимам от оператори съм имал три техни телефона, един здрав два с проблеми.От наш сайт за втора ръка съм имал над 10 ,само един Самсунг имаше проблем със сим модула (някой път изписваше "рестарт").От чуждестранни сайтове съм поръчвал няколко неща,два телефона от които са топ без проблеми.
Имаш гаранция,но нямаш телефон ако се опре да връщаш и чакаш.А и знаем малките гаражчета уж оторизирани сервизи.
Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
И предпочиташ чуждестранен сайт и без гаранция,вместо 24 месечна пълна гаранция при дефект на устройството...Теленор дават резервен телефон при повреда,не мога да те разбера..явно аз съм сбъркан.Доста телефони съм купувал от Теленор и до момента нито един повреден няма,но пък познавам хора закупили от техноверига,дето са яли пиперката здраво със дефектни апарати..сега да плюя техноверигите ли?И да си мисля,че само и единствено те продават дефектни телефони?
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
Предпочитам сайт който си ми дава гаранцията и ми взима 800лв ,вместо оператор 1600лв!
Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
Купувам винаги от Gearbest,безплатна доставка,няма митница, гаранции, можеш да върнеш продукта!
А ти си намери Ферари от оператор...
Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
(Последна редакция: 2018-08-17, 15:32:36 от
tiesto_pld.)
Мнения: 816
Теми: 3
Член от: 2013-01
Репутация:
90
Радвам се за теб колега, намерил си оптимален за теб вариант! Аз все пак предпочитам да се оправя за 1 ден с гаранциите. Както по-нагоре казаха, дори да приемат телефона за ремонт, ти дават резервен.