Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Рекламация ( смяна ) на мобилен апарат
#1

Здравейте , колеги 
Колко пъти трябва един телефон за влезе в сервиз , за да може да с замени с нов ? 
Имам проблемен Note 8 , който е купен от Теленор (кеш) - ( за 6 месеца - 3ти път на сервиз за смяна на дисплей - screen burning) ? 
Вчера го оставих за 3ти път ремонт ... 
Апаратите ги пазя много , винаги са с оригинални кейсове , на дисплея не слагам стъкла и фолиа ,
не се излагат на слънце или на уреди , които излъчват топлина , не ползвам тежки приложения (Facebook , Messenger ,Viber , Instagram , Google Chrome , Youtube , WhatsUp и още 2-3).

Samsung Note 8 Midnight Black ... 
Цитирай
Аксесоари
#2

Закон за защита на потребителите:
Чл. 114
3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от
потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
Цитирай
#3

Значи следващия път появи ли се проблем трябва да ти го заменят с нов.
Цитирай
#4

На твое място отдавна щях да искам замяна на телефона!

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#5

(2018-08-15, 15:23:44)tiesto_pld написа:  На твое място отдавна щях да искам замяна на телефона!

Ти в пост 2 не прочете ли какво пише в закона ? Ти ако щеш и яхта може да поискаш.
Цитирай
#6

(2018-08-15, 15:26:56)anatol06 написа:  Ти в пост 2 не прочете ли какво пише в закона ? Ти ако щеш и яхта може да поискаш.
То закон можеш да си избършеш......миналата година в Мтел на вуйчо ми ,една Моторола пробутаха, имаше проблем с батерията!Върнахме я за ремонт и уж ремонтиран,пускам го аз гледам същата батерия като номер!Отидохме втори път и си искахме друга марка!Така,че незнам какви договори посрещате, но операторите стига да не загубят клиент са готови на всичко.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#7

Преди 4 месеца на дадох един Huawei P10lite 3GB за ремонт във Виваком(8 месец от покупката)беше му изгоряла подсветката на екрана и трудно се четеше, след седмица ми го замениха с нов 4GB
Цитирай
#8

Благодаря за отговорите , колеги Smile Ще се надявам на чудо

Samsung Note 8 Midnight Black ... 
Цитирай
#9

Оставил си го за 3-ти, не за 4-ти. При 4-ти доказан дефект може да поискаш смяна със същия модел, но технически изправен. Още повече, че влизанията ти в сервиз са все за един и същ проблем.

Всякакви други (смяна при първи или втори ремонт и т.н.) са добра воля и добра (похвална) практика на търговеца. И се надявам да има повече такива, разбира се.
Цитирай
#10

Да, колега, горе/долу ми е ясно, но не знам политиката на теленор Smile

Samsung Note 8 Midnight Black ... 
Цитирай
#11

(2018-08-15, 15:20:26)NikolayBUL написа:  Закон за защита на потребителите:
Чл. 114
3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от
потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Съветвам те по закон да си търсиш правата, написаното от Николай е вярно. Преди време имах и аз проблем с дефектна стока и на третото връщане я оправиха, като сами казаха че ако не успеят ще ми дължат нов още като го предавах.
Цитирай
#12

От емаг 2 тел.на 2-рото връщане ми ги заменят с нови
Цитирай
#13

Това че ще ти сменят устройството не е гаранция че пак няма да прави проблеми.. по този начин точно от теленор едно ЛГ преди много време ми го сменяха 3 пъти и накрая си исках парите, взех си телефон от техномаркет и всичко беше наред. От тогава не съм купувал от оператор. Приеми го като съвет и не прави грешката да купуваш повече от тях..Доста дефектни бройки продават а сега и с тази програма ъпгрейд не се знае дали няма да ти пробутат втора употреба нещо.

Honor 90 - 12/512
Цитирай
#14

В горното твърдение няма грам смисъл. Big Grin То по-сигурно от покупка от оператор няма.
Цитирай
#15

Колегата иска да каже, че като цяло няма 100% гаранция, че взимаш здрав телефон от оператор!И факти много, всичко е до късмет.Да имаш гаранция на продукта,но да тръгнеш да се разправяш....цял филм.Взимаш,връщаш ,взимаш,връщаш....


Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Цитирай
#16

Имаш гаранция, това е най-важното! За дефектите е до късмет, но имаш ли реална гаранция е съвсем друго.
Цитирай
#17

Най-вероятно има специално подготвени партиди телефони,които са само за операторите.Те са по-чупливи и неиздръжливи,нямат нищо общо с тези от техноверигите..

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#18

Това само в сферата на конспирациите го има. Big Grin
Цитирай
#19

Ми от личен опит,преди време докато още се лъжем да взимам от оператори съм имал три техни телефона, един здрав два с проблеми.От наш сайт за втора ръка съм имал над 10 ,само един Самсунг имаше проблем със сим модула (някой път изписваше "рестарт").От чуждестранни сайтове съм поръчвал няколко неща,два телефона от които са топ без проблеми.
Имаш гаранция,но нямаш телефон ако се опре да връщаш и чакаш.А и знаем малките гаражчета уж оторизирани сервизи.

Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Цитирай
#20

Е, явно аз съм късметлия. 6 смартфона съм взимал от Теленор и Виваком и досега нито един дефект не съм имал с тях. Единия е на 6 години и все още работи. Взех и един от онлайн магазин за смартфони и нямаше година и умре, за гаранция не ми се говори. Оторизираните сервизи нямат нищо общо с баш гаражните сервизчета.
Цитирай
#21

(2018-08-17, 14:55:14)tiesto_pld написа:  Ми от личен опит,преди време докато още се лъжем да взимам от оператори съм имал три техни телефона, един здрав два с проблеми.От наш сайт за втора ръка съм имал над 10 ,само един Самсунг имаше проблем със сим модула (някой път изписваше "рестарт").От чуждестранни сайтове съм поръчвал няколко неща,два телефона от които са топ без проблеми.
Имаш гаранция,но нямаш телефон ако се опре да връщаш и чакаш.А и знаем малките гаражчета уж оторизирани сервизи.

Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk

И предпочиташ чуждестранен сайт и без гаранция,вместо 24 месечна пълна гаранция при дефект на устройството...Теленор дават резервен телефон при повреда,не мога да те разбера..явно аз съм сбъркан.Доста телефони съм купувал от Теленор и до момента нито един повреден няма,но пък познавам хора закупили от техноверига,дето са яли пиперката здраво със дефектни апарати..сега да плюя техноверигите ли?И да си мисля,че само и единствено те продават дефектни телефони?

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#22

Предпочитам сайт който си ми дава гаранцията и ми взима 800лв ,вместо оператор 1600лв!

Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Цитирай
#23

И аз искам червено ферари Big Grin
Цитирай
#24

Купувам винаги от Gearbest,безплатна доставка,няма митница, гаранции, можеш да върнеш продукта!
А ти си намери Ферари от оператор...

Sent from my Pixel Note 5 using Tapatalk
Цитирай
#25

Радвам се за теб колега, намерил си оптимален за теб вариант! Аз все пак предпочитам да се оправя за 1 ден с гаранциите. Както по-нагоре казаха, дори да приемат телефона за ремонт, ти дават резервен.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)