Първо мнение - Samsung Galaxy Note 9 - актуализации на софтуера
#1

Днес при първото стартиране си поиска актуализация. Не зная дали и при осмицата беше така, но сега при девятката има бутон за лога , какво е новото... Вие получихте ли я?

(2019-08-13, 15:05:48)Чо написа:  За улеснение - малко разяснения - кое какво означава и кога има нови неща Wink

N960FXXS3CSG5

N960 - модел на устройството
F - пазар, за който е пренданачен, при доста от моделите F е за Европа

XX - специфичен регион/оператор (обикновено XX e незаключен към оператор)
S - Security patch (само подобрения в сигурността), U - Update (има и нови функции/поправки на бъгове)

3 - версия на BootLoader, не може да се връща (downgrade) към FW с по-стара версия на BL.
C - Android версия, C е за 9.0 (приципно почват от A за първата пусната версия за модела).
S - 2019 година, R - 2018, Q - 2018, P - 2017, ...
G - Юни месец, А - Януари ... L - декември
5 - поредна компилация за месеца на FW, (може да) има няколко (вътрешни, случая 4) преди на излезе официалната: 1...9,A...Z) 
Цитирай

Оценете темата:
  • 10 гласа - средно 3.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy Note 9 - актуализации на софтуера
#76

(2018-10-16, 00:12:31)S.7.R.3.L.0.K. написа:  Edit: Сега опитах да проверя с безплатен СМС дали е активна услугата. Не е. Ето какво получих: "Здравейте, услугата 4G Voice не може да бъде активирана. За повече информация посетете...". Явно само опцията е включена с ъпдейта, но реално не можем да го ползваме все още.

За vivacom пусни SMS от телефон Huawei P20, Huawei P20 pro, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+ и ше дойде.
Цитирай
Аксесоари
#77

И за нот 9 вече има поддръжка от виваком
Имам да. Звънни им да ти го активират. Не се мъчи с тия смс-и
Цитирай
#78

(2018-10-16, 07:11:59)GT написа:  Аз съм на Теленор и при мен си го има от както си сложих сим картата без да активирвам нищо.

Същото е и при мен.

Galaxy S3 ---> Note 4 ---> Note 9 ----> S22 Ultra
Цитирай
#79

(2018-10-16, 10:54:25)rumo написа:  И за нот 9 вече има поддръжка от виваком
Имам да. Звънни им да ти го активират. Не се мъчи с тия смс-и

Звънях... Два различни оператора ми се кълнят по телефона че Вива не поддържа волтето за ноута. Едната патка всъщност, не знаеше дали телефона поддържа "тази екстра" Facepalm1   Много са зле тези телефонистки.
Цитирай
#80

Е ти си попаднал на такива дето не знаят дали телефона го поддържа...
Аз в А1 попаднах на такива дето не знаеха какОй тУй НящУ...

S7 e.,S8+,Note 8, Huawei P20pro, Note 9
Цитирай
#81

Здрасти, и на мен днес оператор на Вива каза ,че за нот 9 няма volte.

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай
#82
Big Grin 

(2018-10-16, 18:58:33)nedelchev nikolai написа:  Е ти си попаднал на такива дето не знаят дали телефона го поддържа...
Аз в А1 попаднах на такива дето не знаеха какОй тУй НящУ...

Представи си, кога ще го пуснат за А1. 
Ще си чакаме..
Цитирай
#83

Не знам как е при другите два оператора, но от ден първи когато е купен телефона от Теленор си има VoLTE без да съм активирал допълнителни настройки или пък да се праща SMS. Дори в края на август в сайта на Теленор не беше отбелязано, че този модел поддържа VoLTE, но си го имаше.

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk

Samsung S24U § Apple iPhone 15 pro max-Apple iPhone 14 pro max-Apple iPhone 13 pro max-Samsung Z Fold3 § Apple iPhone 12 pro max§Poco F2 pro-Apple iPhone 11 pro max-Samsung G Tab4-Apple iPhone XS max - Samsung Note 9 - Apple iPhone X - Apple iPhone 7 Plus - Apple iPhone 6s Plus -Alcatel Idol 3 (4.7) - Samsung Galahy Note 4- Samsung Galahy S ІV (White) § Samsung Galahy Note N8000 §-Samsung Galahy Note-HTC Desire HD - Sony Ericsson Vivaz pro-Nokia N95-Sony Ericsson Z600-Siemens SL45


Цитирай
#84

Телетата са ясни. Аз трябваше да им се обадя и ми го активираха, когато взех телефона. Факт е обаче, че се появи опцията за активиране на волте на вива в менюто на телефона. Преди имаше само за сините.
Цитирай
#85

(2018-10-16, 19:21:13)vladdark написа:  Телетата са ясни. Аз трябваше да им се обадя и ми го активираха, когато взех телефона. Факт е обаче, че се появи опцията за активиране на волте на вива в менюто на телефона. Преди имаше само за сините.

Аз също имам Volte в настройките, но не ми излиза горе в лентата, където е обхвата. Това значи ли, че трябва да им звънна на Вива?
Цитирай
#86

Вива не подържат за нас по информация от вреча.

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай
#87

Да това го разбрах, като прочетох темата. Просто видях сега настройката си в телефона за VoLTE, като я нямаше преди да сложа новия ъпдейт. Затова се замислих като @vladdark, написа, че е звъннал и са го активирали, но не разбрах за Теленор или Виваком става въпрос.
Цитирай
#88

   
(2018-10-17, 08:20:47)losh1 написа:  Вива не подържат за нас по информация от вреча.
Ето че работи
Цитирай
#89

Да,и аз го активирах сега.

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай
#90

(2018-10-17, 10:51:00)losh1 написа:  Да,и аз  го активирах сега.

Как го активирате? С обаждане към оператор?
Цитирай
#91

Да с обаждане .И до иконката за мрежата излиза Vo LTE1 нещо такова.


Прикачени файлове Миниатюри
   

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай
#92

Мен ме отрязаха по телефона, даже ме овика госпожата че е било невъзможно активирането.
Цитирай
#93

Вчера и на мен се случи явно е до служителя.Пробвай пак.

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай
#94

Сигурно защото целия ни подфорум вече ѝ се е обаждал за активация. Big Grin
На този етап започвам да си мисля, че е в тестови етап услугата за Note 9 и затова мрънкат. В началото като операторите те първа въвеждаха VoLTE, моя приятелка имаше активна услуга на нейния S8, а покрай нея хората нямаха. Реално само с 1-2 души можеше да провежда разговори. Това ако не се лъжа беше на Теленор.

Секюрити пача този месец ще вземе да излезе чак когато почти е минал месеца.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#95

^ Не се оплаквай, в Англия сме още на първо септемврийския секюрити пач ... Пък аз лично си го взех директно от сайта на сам. Освен ако не пуснат бетата на 9яката, няма оправдание...

GT540,Xperia Active, някакъв Archos, G2, N7,1+1, G4, S8+, Note9, TabS4
Цитирай
#96

(2018-10-17, 12:03:16)danilov написа:  Мен ме отрязаха по телефона, даже ме овика госпожата че е било невъзможно активирането.

И мен също ме отрязаха. Казаха, че сега било в тестов режим.
Обясних им, че на други телефони, същите като моя, вече има, получено от обаждане към оператор и клетото момиче ми каза, че сега само за с8 и за с8+ работело. Питам, значи това е напълно случайно, че други хора, с телефон като моя вече имат, и тя ми казва Да Big Grin. Казах ѝ, че е била изключително полезна и затворих телефона. Не ми се занимаваше с тях.
Цитирай
#97

Значи, всичко е до човека, който ви отговори по телефона. Преди 30 минути звъннах, вдигна ми някакъв младеж. Само ме попита дали съм ъпдейтнал и го активира. Наложи се да изключа и после да включа волте и всичко заспа.
[-] 1 потребител изказва благодарност на vladdark за това мнение:
  • swert5
Цитирай
#98

Най-вероятно обаче е експериментално при вива. Volte си стои в стаус бара, свързването става бързо и обхвата не пада от 4 на 3г. Всичко това са признаци за наличие на Volte.
Обаче съм сигурен, че до преди 2 дена по време на разговор имаше до брояча на времето едно HD, даже мисля че писах и тук.
А от вчера го няма и не е от това с кой говориш. Пробвах с доста хора и гледам брояча - няма го HD-то.
При другите оператори излиза ли ви това HD?
Цитирай
#99

Днес консултанта ми обясни, че трябва и двата телефона да поддържат Volte за да има ефект.

GT-I9205 Galaxy   6.3   
Samsung Note 3 –>8 –>9 –>10+ 
Samsung s23 ultra
Цитирай

По принцип, за да е качествен разговора е така.
Но аз говорих с хора, които нямат volte, a имах HD. Сега, като им звъня от вчера го няма.
Или го спират, пускат или може да не е по всички клетки ли де да знам, понеже съм наразлични места.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 16 гост(и)