Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мрежа в Гърция
#1

Здравейте, от вчера съм съм на почивка в района на Аспровалта. На а1 съм и постоянно ме изплюва. Нямам нет и почти е невъзможно да се проведе разговор. Трябва постоянно да давам автоматично свързване с мрежа за да стане нещо 10 минути е добре, после пак нищо. Иначе излизат 3 оператора: wind, cosmote и  vodafon. Приятелката ми е на теленор и няма такива проблеми. Иначе и двамата сме с мтелски апарати. Рестартирах тела, минавах на самолетен и пак същото. Не разбирам не използваме ли еднакви клетки?? Някой със съвет? Тя си е закачена на vodafon.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
Аксесоари
#2

Аз съм виваком но в Гърция ползвам или космоте или уинд... никога водафон... избери ръчно уинд или космоте... А1 явно имат проблеми с водафон...
(2018-09-02, 12:08:26)vladi1 написа:  Здравейте, от вчера съм съм на почивка в района на Аспровалта. На а1 съм и постоянно ме изплюва. Нямам нет и почти е невъзможно да се проведе разговор. Трябва постоянно да давам автоматично свързване с мрежа за да стане нещо 10 минути е добре, после пак нищо. Иначе излизат 3 оператора: wind, cosmote и  vodafon. Приятелката ми е на теленор и няма такива проблеми. Иначе и двамата сме с мтелски апарати. Рестартирах тела, минавах на самолетен и пак същото. Не разбирам не използваме ли еднакви клетки?? Някой със съвет? Тя си е закачена на vodafon.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Xiaomi Mi 11
Цитирай
#3

Отдавам го, че може би и не им отделят голямо внимание на селцата тук откъм мрежи.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#4

(2018-09-02, 12:21:41)vladi1 написа:  Отдавам го, че може би и не им отделят голямо внимание на селцата тук откъм мрежи.
Информират...[Изображение: 8adba0fc368e6c6a92aa45fbba6732ed.jpg]

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Xiaomi Mi 11
Цитирай
#5

Ясно благодаря. Минах ръчно на космоте и като че ли се оправи. Не го направих по-рано, защото мислих че на автоматично избира най-удачното по негова преценка.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#6

От 10 г съм по Гърция на Теленор съм и няма ядове по раяните на Аспровалта Халкидики Вурвуру остров Тасос няма проблеми всичко е точно Smile избрал си страхотно място приятна почивка колега!

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#7

Да хубаво е благодаря. Всяка година на Тасос тази реших заради бебето да не е там заради осите. По темата даже ми излезна 4g+. Иначе другаде съм нямал проблеми с мрежите. Явно е нещо временно наистина.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#8

На виваком съм и на водафон няма проблеми... на уинд има само 3g и е по-кофти от водафон

Xiaomi Mi 5S gold 64Gb, Xiaomi Mi 9T Carbon 6/128Gb, Honor View 20 6/128
Цитирай
#9

От два дни съм на Хаклидики. Имаме 3 телефона на А1 и трите не работят. Имаме и един на Теленор, при тях всичко работи ОК. И аз видях съобщение на сайта на А1 за проблеми в роуминг, малко по различно от това на колегата. Не се казваше нищо конкретно за Гърция, а само препоръка да се избира мрежа различна от Vodafone.
Явно е някакъв пробле само за роуминга на А1. Пробвах всички локални оператора. Само моя S8 се закачи на Wind късно през ноща. Другите все още са без връзка.
Цитирай
#10

Vodafone имат проблем с А1 отдавна. Преди с Мтел, сега с А1. Тя е приоритетна мрежа за А1 и се закача автоматично, но трябва ръчно на Wind или Cosmote да се закачиш. Миналата година имах проблеми и така каза оператора на Мтел. Знаят си го де.... Не е нещо ново Smile
P.S. Ето инфо за конкретния проблем: https://m.offnews.bg/news/Obshtestvo_4/P...87348.html

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Grey, Samsung Galaxy S22 Ultra Phantom Black, Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Grey, Samsung Galaxy S9+ Midnight Black,
Samsung Galaxy Watch 5 44mm, Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на andriann за това мнение:
  • divna
Цитирай
#11

Оправи се някъде преди 2 часа. На водафон хвърчи. Ако трябва да трият темата. Между другото само да вмъкна, че проблема не беше само с водафон ами и с другите оператори все ме изхвърляше от мрежата след кратко ползване.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#12

А1 имаха проблем вчера. Изпратиха официално извинение. Мога да го цитирам, ако искате...

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай
#13

Влезнах в страницата им във фейсбук и там е страшно хаха. Направо са ги попилели. Доста хора са изревали. Нормално де това може да развали почивката на някой, а и доста хора работят докато са на море. Неприятно доста наистина.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#14

На 1 септември 2018 година, следобед, поради технически причини с мрежата на Vodafone, клиентите на А1 България започнаха да изпитват затруднения при ползването на мобилна гласова услуга и мобилен интернет в роуминг. Затрудненията не са свързани с мрежата на А1 България, но поради факта, че Vodafone е основен роуминг партньор на A1 Group, проблемите засегнаха голяма част от клиенти на А1 България в роуминг. Работата по възстановяване на услугите започна веднага и вече всички клиенти на А1 България, които се намират в Гърция могат да ползват роуминг нормално.

 

Техническите затруднения засегнаха най-много българи в Гърция, която е популярна дестинация за прекарване на летните отпуски. Поради тази причина техническите екипи на А1 България и А1 Group съдействаха на Vodafone и работиха за пускане на роуминг услугите първо в тази държава.

 

В Гърция мрежата на Vodafone вече работи нормално и клиентите на А1 могат да се свържат към нея, като е препоръчително да рестартират своето устройство. В случай, че се намират в друга държава, трябва да изберат мрежа, различна от тази на Vodafone, за да ползват роуминг услуги. Работата по пълното възстановяване на роуминг услугите продължава и А1 и неговите партньори се надяват в най-кратък срок те да заработят нормално.

 

Междувременно клиентите на А1 България могат да следят официалния сайт на компанията (а1.bg), където телекомът регулярно публикува информация за създалата се ситуация.

 

 

При нужда от допълнителна информация, можете да се свържете с нас по всяко време.


С уважение,

Екипът на Външни комуникации на А1




Sent from my MI 6 using Tapatalk

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


[-] 1 потребител изказва благодарност на Be6i4 за това мнение:
  • divna
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)