Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

P20 - батерията :(
#1

Kapitulation  
След 3 месеца безпроблемно ползване, кошмарът се сбъдна. Около - 20 % през ноща (всички възможни връзки изключени) и по - 1 %/мин. при употреба. Ей така от нищото. Без нови приложения, без промени в настройките ... Даже съм го оставил на 2G. Допреди 2 дни това бе перфектният телефон. Показанията са, че разхода е за сметка на екрана предимно и по-малко от Престой, Готовност, магазина на Гугъл и Хуауей Начало. Пробвах на два пъти връщане на заводските настройки (през менюто) и пълно разреждане на батерията. Полза никаква.
Преди години точно това ме отказа от Самсунг, сега и тези ми лазят по нервите ...
Както и да е, ако някой може да предложи решение, моля! Интересува ме също така, това покрива ли се от гаранцията и знаете ли марка смартфони, на които тези неща не се случват?
Цитирай
Аксесоари
#2

Колега, при всеки телефон може да се случи тази съдба... Няма гаранция че друга марка и модел няма да има проблеми. Гаранцията на батерията е 6 месеца. Виж като върнеш заводските настройки и не инсталирай нищо. Ако пак пада, пробвай да махнеш сим картата и да го оставиш известно време така.

Sony Xperia 1 II, black
[-] 1 потребител изказва благодарност на zdravko959 за това мнение:
  • chezz
Цитирай
#3

Това са глупости за 6 месечна гаранция на батерията, към автора направи си рипеър през компа, ако няма ефект в сервиза.

Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green
HUAWEI P20 Midnight Blue 
Цитирай
#4

Мерси, ще пробвам и това и ще докладвам резултата. Един Honor 6 ми искара 2 години без намек за дрейн. Поне не си спомням. Това ме и накара да повторя марката.
И други предположения и препоръки са добре дошли!
Цитирай
#5

(2018-09-03, 17:33:31)ipi78 написа:  Това са глупости за 6 месечна гаранция на батерията...
Давам прост пример:
"ГАРАНЦИЯ И ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Всички телефони, предлагани от магазин Citytel.bg, се обслужват в оторизираните сервизи на официалните вносители и търговци на марките и имат 24 месеца гаранция.
Всички батерии, които продава магазин Ситител.bg са оригинални и имат 6 месеца гаранция. За всички останали оригинални аксесоари гаранцията е 1 месец от датата на закупуване, датата на закупуване се удостоверява с касовата бележка...".

 
Цитирай
#6

Май някой не си е прочел гаранционната карта в онази бялата кутия в шкафчето...
[Изображение: IMG_20180903_204712.jpg]

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#7

Колеги, освен за помощ, ще помоля да не заприличваме на друг един форум за мобилни комуникации!
Дотук - ако "рипеър през компа" значи "възстановяване на системата" през HiSuite, то там ми казаха, че с телефона ми всичко си е наред. След поредни заводски настройки (този път през рикавъри) и оставане със заводските приложения, дрейна продължи. След махане на сим картата, има индикация, че нещата се нормализират.
Относно сервиза, телефона е купен от Виваком и има сервизна карта и касова бележка. Втори собственик съм, но на практика аз разопаковах кутията.
Какво следва?

ПП В същото време старият Онор си работи нормално с картата.
Цитирай
#8

При наличието на необходимата документация, мой съвет е да не се носи на оператор, а директно в оторизиран сервиз, така се пести време.

 
Цитирай
#9

За съжаление, където живея няма сервиз. Има офис на оператор, а забавянето няма да ми е проблем.
Друго се питам - понеже явно картата е задействала източването (процентите не намаляват вече час) дали подмяна на симката би свършила работа, с което ще се избегне цялата разправия?
Цитирай
#10

Ако причината е в нея, пробвай преди това с друга карта/оператор.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • Victormihov
Цитирай
#11

(2018-09-03, 20:12:58)chezz написа:  Колеги, освен за помощ, ще помоля да не заприличваме на друг един форум за мобилни комуникации!
Дотук - ако "рипеър през компа" значи "възстановяване на системата" през HiSuite, то там ми казаха, че с телефона ми всичко си е наред. След поредни заводски настройки (този път през рикавъри) и оставане със заводските приложения, дрейна продължи. След махане на сим картата, има индикация, че нещата се нормализират.
Относно сервиза, телефона е купен от Виваком и има сервизна карта и касова бележка. Втори собственик съм, но на практика аз разопаковах кутията.
Какво следва?

ПП В същото време старият Онор си работи нормално с картата.

Да това имах впредвид, не очаквах че е толкова тъпо и не функционално направено! Относно гаранцията на батерията, айде да почетете малко, когато е изваждаща се да 6 месеца е гаранцията, но когато не е, е гаранцията на телефона! Относно сервиза обади им се, пращат ти куриер и ти го доставят с такъв. Само за инфо на бивш колега на P9 преди месец му смениха батерия, говорител и още нещо, а го прати само за батерия (телефона е на година и половина).

(2018-09-03, 20:33:20)chezz написа:  За съжаление, където живея няма сервиз. Има офис на оператор, а забавянето няма да ми е проблем.
Друго се питам - понеже явно картата е задействала източването (процентите не намаляват вече час) дали подмяна на симката би свършила работа, с което ще се избегне цялата разправия?

Да не си на вива ком? Ако си изключи си VoLTE-то, явно имат някви грижи, щот и други се оплакват.

Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green
HUAWEI P20 Midnight Blue 
Цитирай
#12

За съжаление пада продължава и без сим и на самолетен режим. Писах на Хуауей БГ, да видим. Ще ви информирам за развитието!
Цитирай
#13

Продължението: 24 часовата услуга от врата до врата сработи на 67-ия час. Както и да е, имаше празничен ден, макар че ...
Телефончето минало успешно всички тестове по енергопотребление и днес ми бе върнато. Напълно невъзможно да се включи, поради липса на какъвто и да е ток в батерията. Заредена до 100 %, след час е на 96, без настройки, без поставена сим карта, с изключени всички безжични връзки, без разговор, интернет или каквото и да е друго. Само за 8 минути екран!!!
Е, ако някой има желание да даде някакво уместно предложение за следващи стъпки от моя страна, моля да заповяда!
Цитирай
#14

Изключи телефона, запомни на колко процента е и след 10-12 часа го вклчи отново, ако батерията пад дори и апарата да е изключен, то значи има оттечка и ще имаш ново дъно с батерия или направо нов телефон...
Цитирай
#15

Точно това ще направя. При положение, че преди да го пратя, напълно изключен изхарчи през ноща към 20-ина %, а в сервиза само са го тествали, се досещам за резултата. Питам се защо не са направили същото и в сервиза?!!!
Цитирай
#16

Връщай го отново с описание, че проблема не е оправен след посещение в сервиза.
Цитирай
#17

15 % за 8 часа, напълно изключен. Ако някой смята, че е нормално и търси такъв, може да предложи цена Smile
Въпросът е, ако от сервиза откажат съдействие, как да процедирам?
Изключен сумарно харчи повече, отколкото когато го ползвах преди.
Цитирай
#18

Ако сервизът откаже съдействие, КЗП ще се намеси в спора.

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#19

Пращай пак и пиши в описанието, че искаш замяна на устройството.

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай
#20

Засега съпорта на фирмата е на ниво. Помолиха за подробна информация, за "ескалиране" Smile на случая. Ще поживеем, ще видим! Междувременно P20 постигна 50 % разход за 12 часа в самолетен режим, без нито едно включване на екрана. Жалко, телефончето е много добро ... когато е здраво.
Цитирай
#21

Много е важно да опишеш това че батерията пада драстично дори когато телефона е изключен... батерията най-вероятно е здрава и минава всякакви тестове. Проблема по-скоро се корени в дънната платка... има някаква оттечка, която консумира ток дори и в изключено положение...
[-] 1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение:
  • Victormihov
Цитирай
#22

Почти месец, след първият сигнал и почти седмица, след "ескалиране" на случаят, P20 все още е в къщи, във все същото състояние.
Някъде, някой решава, дали почти нов телефон, харчещ цялата си батерия за ден, без да бъде ползван, заслужава ремонт.
Да ви заприличва на нещо познато?
Ще ви информирам за развитието.
Цитирай
#23

Праща ли го пак?

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай
#24

Какъв е смисъла от повторно пращане, след като ще мине отново през тестера и ще го върнат, че бил здрав?!
Пиша си писъмца с Жана. Случаят от седмица е отнесен на по-високо ниво и се чака отговор.
Освен сега да го занеса във Виваком, но и те ще го пратят в същият сервиз. Въобще, звуци и картини от татковината ...
Цитирай
#25

Не знам коя е Жана, но моя телефон не спираше да се рестартира и го пращах 3 пъти. Днес ми го замениха и си взех новия. Пращаш докато не го заменят.

Huawei P30 Pro - Aurora
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)